Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....vinteren har satt sitt preg på det meste av kroppen, så også albuene...:-(

Skikkelig grå og gusjene synes jeg de er, med andre ord - ikke vakkert.

Nå har jeg hørt at man kan sitte med de i en halv sitron for å bleke de....noen som vet hvor lenge man må sitte? Snakker vi 10 minutter, en halvtime...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror i hvert fall ikke en sitron kan skade. :)

Skrevet

Jeg tror i hvert fall ikke en sitron kan skade. :)

...de sier det svir derfor er det essensielt å vite hvor lenge jeg må sitte.

Men her er det dårlig respons gitt....har alle damer på Dol silkebløte og myke albuer tro...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men her er det dårlig respons gitt....har alle damer på Dol silkebløte og myke albuer tro...?

Men... hvem bryr seg om hvilken farge dine albuer har?

Kvinnfolk, altså!

Skrevet

Men... hvem bryr seg om hvilken farge dine albuer har?

Kvinnfolk, altså!

...åååå, men det er ikke noe pent nå som man begynner å bruke kortarmede topper og sånn skjønner du vel....*mannfolk altså*

Skrevet

Nei det har vi ikke... ;o) Skjønner veldig godt hva du mener... Litt slags ru også? Synes dette var interessant, så jeg håper noen som vet svarer....

Skrevet

Grå?

Mener du at det er tørr hud der?

Jeg bruker å pusse med sånn poleringsgreie (sånn man bruker på føttene også) innimellom, for å få bort hard hud. Og smører med en bra krem etterpå. Smører hver dag for å holde det ved like.

Da holder de seg myke.

Men grå? Det syns jeg bare jeg har sett om de har vært tørre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

...åååå, men det er ikke noe pent nå som man begynner å bruke kortarmede topper og sånn skjønner du vel....*mannfolk altså*

Det er ikke noe galt i at vi mannfolk ikke henger oss opp i bagateller. Det burde dere kvinnfolka være glade for. :)

Skrevet

Det er ikke noe galt i at vi mannfolk ikke henger oss opp i bagateller. Det burde dere kvinnfolka være glade for. :)

....bagateller...?

Mener du sånn som hår og sånn lissom...?

:P

Skrevet

Grå?

Mener du at det er tørr hud der?

Jeg bruker å pusse med sånn poleringsgreie (sånn man bruker på føttene også) innimellom, for å få bort hard hud. Og smører med en bra krem etterpå. Smører hver dag for å holde det ved like.

Da holder de seg myke.

Men grå? Det syns jeg bare jeg har sett om de har vært tørre.

De er tørre innimellom, men endrer ikke farge noe særlig selv om jeg smører de godt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

....bagateller...?

Mener du sånn som hår og sånn lissom...?

:P

Hvis du begynner å klage over at albuene dine gror ekstreme mengder kjønnshåraktige ufinheter, hadde jeg forstått deg. :)

Skrevet

Mine albuer kan også være grå. Men jeg har psoriasis. En utgave som ikke klør... heldigvis. Kan det være det du har fått?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Har samme problem som deg. Kjøp en sitron. del den i to, sitt med en albue i hver halvdel i ca 10 minutter. Det svir ikke!!!

Jeg kjøpte en sitron ekstra. Presset den, og helte saften oppi en halvfull flaske med spenol. Dette er min vedlikeholds blekekrem.

Værsågod. To sitroner og en flaske spenol er et utmerket kosmetisk tips til den nette sum av 21 kr. Virker gjør det også!

Skrevet

Hvis du begynner å klage over at albuene dine gror ekstreme mengder kjønnshåraktige ufinheter, hadde jeg forstått deg. :)

Hehe....tullebukk:-)

Skrevet

Har samme problem som deg. Kjøp en sitron. del den i to, sitt med en albue i hver halvdel i ca 10 minutter. Det svir ikke!!!

Jeg kjøpte en sitron ekstra. Presset den, og helte saften oppi en halvfull flaske med spenol. Dette er min vedlikeholds blekekrem.

Værsågod. To sitroner og en flaske spenol er et utmerket kosmetisk tips til den nette sum av 21 kr. Virker gjør det også!

Tusen hjertelig takk, du er en engel:-)

Skrevet

Mine albuer kan også være grå. Men jeg har psoriasis. En utgave som ikke klør... heldigvis. Kan det være det du har fått?

Håper ikke det, men man kan jo aldri vite. Nå skal jeg hvertfall teste ut tipset over her, så får vi se!

Skrevet

Håper ikke det, men man kan jo aldri vite. Nå skal jeg hvertfall teste ut tipset over her, så får vi se!

Sikkert et godt - og ikke minst - ufarlig tips det der!

Skrevet

Hvordan skal du komme deg fram i livet med silkebløte albuer? ;)

Skrevet

Hvordan skal du komme deg fram i livet med silkebløte albuer? ;)

Jeg stikker bare de spisse puppene mine frem:-D

Skrevet

Hvorfor se på dem i det helel tatt? - albuer er ekle kroppsdeler....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...