Gå til innhold

6-timers eksamen- sidetall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he.. Får vel legge de på is så jeg kan bruke de etter eksamen.

Skal ut på lørdag shø, og trenger da ei hånd til å holde øl'a! :P

Ølen kan du holde med tenna. Eller så kan du be om å få den servert i bikkjeskål.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ølen kan du holde med tenna. Eller så kan du be om å få den servert i bikkjeskål.

Nja..tror jeg satser på å ha begge påsydd jeg. Blir så masse søling uten ser jeg for meg. Å siden det er jeg som skal ha festen, så vil jeg helst unngå for masse rot! :P

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ca. 2 sider pr time med relevant stoff.

Skrevet

He he..Sist eskamen så skalv jeg så gale på handa, at jeg måtte ta meg en laaaang pause. For så å pine meg gjennom noen sider til. :/

Men seriøst, pc skulle vært lovli å brukt under eksamen =)

Da skulle du prøvd min 9-timers eksamen, med så mye å gjøre at du må sitte og skrive hele tiden. Deretter 4 6-timers eksamener i løpet av den neste uken - da er du rimelig ferdig i hånda til slutt!

Gjest Lille bethen
Skrevet

Husk kvalitet, ikke kvantitet! Når du har skrevet det du kan, svart på oppgaven, så ikek gjenta deg selv ørten ganger til, da ødelegger du.

Jeg skriver alltid minst av alle, men får gode karakterer likevel.

Gjest Elextra
Skrevet

Sugerør?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da skulle du prøvd min 9-timers eksamen, med så mye å gjøre at du må sitte og skrive hele tiden. Deretter 4 6-timers eksamener i løpet av den neste uken - da er du rimelig ferdig i hånda til slutt!

Det hadde jeg seriøst aldri klart! Er det lov??

Gjest snart eksamen
Skrevet

Takk til alle som har svart meg.

Skrevet

Det hadde jeg seriøst aldri klart! Er det lov??

Tydeligvis. Det er et sant mareritt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tydeligvis. Det er et sant mareritt!

Shit! Da tror jeg at jeg hadde streika. Eller..høyrehanda og hjernen hadde i såfall gjort det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...