Gjest gretheb Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg blir nærmest ukentlig ringt opp av ulike meningsmålinger og lignende. Jeg har reservert meg mot reklame og selgere pr. telefon, men tydeligvis ikke mot slike henvendelser. Er det noen som vet om man kan gjøre det på noen måte? Er så lei av å si at jeg ikke har tid eller ikke er interessert i å svare. 0 Siter
Gjest gretheb Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Spill kompett idiot, da legger de fort på. Men det er jo nye som ringer hver gang, og jeg vil gjerne slippe å ringes opp i det hele tatt! 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg jobbet som intervjuer for noen år siden. Den gangen kunne man iallefall ikke reservere seg mot "oss". *S* 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Spill kompett idiot, da legger de fort på. Jeg gidder ikke snakke med dem en gang, bryter forbindelsen med en gang jeg hører hva det er. De ringer aldri opp igjen 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg gidder ikke snakke med dem en gang, bryter forbindelsen med en gang jeg hører hva det er. De ringer aldri opp igjen Det er jo direkte uhøflig. Jeg skjønner ikke hva som er så galt med å svare på spørreundersøkelser? Noen må jo gjøre det for at undersøkelsene skal kunne utføres. Og det er milevid foskjell på spørreundersøkelser og telefonsalg. ".................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.