Gå til innhold

Baderomsvekt

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Tenkte å kjøpe meg dette i morgen for å finne ut hvor mye jeg veier, og sitter å ser på noen på nett. Men så står det gradering 1 kg, hva betyr det?

Skrevet

At du bare får vite antall kilo, ikke grammene.

Gjest den ekte noor
Skrevet

At du bare får vite antall kilo, ikke grammene.

Ah! Takk:)

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Fakta er at de viser opptil 5 kg feil. Jeg har tre vekter, en gammeldags med lodd, en ny med fjær i og en elektronisk. De viser opptil 5 kg ulikt. Jeg mistenker at den med fjær er mest feil.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Fakta er at de viser opptil 5 kg feil. Jeg har tre vekter, en gammeldags med lodd, en ny med fjær i og en elektronisk. De viser opptil 5 kg ulikt. Jeg mistenker at den med fjær er mest feil.

Så jeg bør satse på en elektronisk en altså?

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Så jeg bør satse på en elektronisk en altså?

Vet ikke, men samme hva, så viser vekta om du går opp eller ned i vekt.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Vet ikke, men samme hva, så viser vekta om du går opp eller ned i vekt.

Sant nok.

Gjest begonia
Skrevet

Gradering 1 kg betyr vel at den bare viser hele kg. Jeg har elektronisk vekt med gradering 0.2 kg. Det finnes også vekter med gradering 0,5 kg. Det spørs altså hvor nøyaktig vektangivelse du trenger. 1 kg synes nå jeg var litt mye da.

Den vekta jeg har viser forøvrig en hel kilo mer enn ei 'offentlig' vekt som nok er korrekt. Har hørt andre som har kjøpt elektronisk vekt som viste 3 kg for mye. Da får en jo et sjokk!

Skrevet

Gradering 1 kg betyr vel at den bare viser hele kg. Jeg har elektronisk vekt med gradering 0.2 kg. Det finnes også vekter med gradering 0,5 kg. Det spørs altså hvor nøyaktig vektangivelse du trenger. 1 kg synes nå jeg var litt mye da.

Den vekta jeg har viser forøvrig en hel kilo mer enn ei 'offentlig' vekt som nok er korrekt. Har hørt andre som har kjøpt elektronisk vekt som viste 3 kg for mye. Da får en jo et sjokk!

..Og jeg har en elektronisk vekt som viser et par kg for lite har jeg funnet ut. Det går vel på kvaliteten på hver enkelt vekt.

Av og til har vi gjester som "snikveier" seg på min vekt. De blir alltid så fornøyde så :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg trur sannelig min må vise feil ja:) Den viste 79.4, og jeg som trudde jeg veide 75-76... Kanskje jeg skal levere den tilbake*s*

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg trur sannelig min må vise feil ja:) Den viste 79.4, og jeg som trudde jeg veide 75-76... Kanskje jeg skal levere den tilbake*s*

lever den tilbake og skaff deg et målebånd i stedet da vel. Vekten sier ikke alt og muskler veier mer enn fett.

Gjest den ekte noor
Skrevet

lever den tilbake og skaff deg et målebånd i stedet da vel. Vekten sier ikke alt og muskler veier mer enn fett.

Kjøpte målebånd også, når jeg var så godt i gang:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...