Gjest den ekte noor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Tenkte å kjøpe meg dette i morgen for å finne ut hvor mye jeg veier, og sitter å ser på noen på nett. Men så står det gradering 1 kg, hva betyr det? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 At du bare får vite antall kilo, ikke grammene. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 At du bare får vite antall kilo, ikke grammene. Ah! Takk:) 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Fakta er at de viser opptil 5 kg feil. Jeg har tre vekter, en gammeldags med lodd, en ny med fjær i og en elektronisk. De viser opptil 5 kg ulikt. Jeg mistenker at den med fjær er mest feil. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Fakta er at de viser opptil 5 kg feil. Jeg har tre vekter, en gammeldags med lodd, en ny med fjær i og en elektronisk. De viser opptil 5 kg ulikt. Jeg mistenker at den med fjær er mest feil. Så jeg bør satse på en elektronisk en altså? 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Så jeg bør satse på en elektronisk en altså? Vet ikke, men samme hva, så viser vekta om du går opp eller ned i vekt. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vet ikke, men samme hva, så viser vekta om du går opp eller ned i vekt. Sant nok. 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Gradering 1 kg betyr vel at den bare viser hele kg. Jeg har elektronisk vekt med gradering 0.2 kg. Det finnes også vekter med gradering 0,5 kg. Det spørs altså hvor nøyaktig vektangivelse du trenger. 1 kg synes nå jeg var litt mye da. Den vekta jeg har viser forøvrig en hel kilo mer enn ei 'offentlig' vekt som nok er korrekt. Har hørt andre som har kjøpt elektronisk vekt som viste 3 kg for mye. Da får en jo et sjokk! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Gradering 1 kg betyr vel at den bare viser hele kg. Jeg har elektronisk vekt med gradering 0.2 kg. Det finnes også vekter med gradering 0,5 kg. Det spørs altså hvor nøyaktig vektangivelse du trenger. 1 kg synes nå jeg var litt mye da. Den vekta jeg har viser forøvrig en hel kilo mer enn ei 'offentlig' vekt som nok er korrekt. Har hørt andre som har kjøpt elektronisk vekt som viste 3 kg for mye. Da får en jo et sjokk! ..Og jeg har en elektronisk vekt som viser et par kg for lite har jeg funnet ut. Det går vel på kvaliteten på hver enkelt vekt. Av og til har vi gjester som "snikveier" seg på min vekt. De blir alltid så fornøyde så 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Gradering 1 kg betyr vel at den bare viser hele kg. Jeg har elektronisk vekt med gradering 0.2 kg. Det finnes også vekter med gradering 0,5 kg. Det spørs altså hvor nøyaktig vektangivelse du trenger. 1 kg synes nå jeg var litt mye da. Den vekta jeg har viser forøvrig en hel kilo mer enn ei 'offentlig' vekt som nok er korrekt. Har hørt andre som har kjøpt elektronisk vekt som viste 3 kg for mye. Da får en jo et sjokk! Jeg trur sannelig min må vise feil ja:) Den viste 79.4, og jeg som trudde jeg veide 75-76... Kanskje jeg skal levere den tilbake*s* 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg trur sannelig min må vise feil ja:) Den viste 79.4, og jeg som trudde jeg veide 75-76... Kanskje jeg skal levere den tilbake*s* lever den tilbake og skaff deg et målebånd i stedet da vel. Vekten sier ikke alt og muskler veier mer enn fett. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 lever den tilbake og skaff deg et målebånd i stedet da vel. Vekten sier ikke alt og muskler veier mer enn fett. Kjøpte målebånd også, når jeg var så godt i gang:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.