Gjest klarer ikke orker ikke Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg må drikke Laxabon tarmskyllemiddel før en undersøkelse i morgen (colon). Det er bare det at det er noe av det verste jeg har smakt, og jeg føler meg kvalm av det. Det står at man ikke skal blande middelet med annet enn saft. Jeg har brukt en time uten å ha fått drukket 1 liter engang, og så må jeg drikke 4 liter! (1 glass hvert 10.minutt). Noen her som har måttet gjennom dette? Stemmer det at jeg kan drikke saft/brus innimellom eller ta sukkertøy? 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg er ikke sikker, men enn om du ringer et kveldsåpent apotek og spør? Uff, lykke til, både med drikkinga og undersøkelsen! 0 Siter
Gjest klarer ikke orker ikke men Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg er ikke sikker, men enn om du ringer et kveldsåpent apotek og spør? Uff, lykke til, både med drikkinga og undersøkelsen! Tusen takk for rådet om å ringe et apotek, det fulgte jeg. Det viser seg at man kan drikke både saft og brus vekselvis med Laxabonen. Så da skal jeg nok klare å få det ned! 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Tusen takk for rådet om å ringe et apotek, det fulgte jeg. Det viser seg at man kan drikke både saft og brus vekselvis med Laxabonen. Så da skal jeg nok klare å få det ned! Godt å høre. *S* 0 Siter
Gjest fysj å fy Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har prøvd det å det gikk ned men kom like fort opp igjen.(spydde). Jeg ga opp til slutt. En annen gang skulle jeg også ta dette svineriet men forklarte dem at det var umulig å få ned å da sa de at jeg kunne bruke en tube klyster istedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.