Gå til innhold

Noen som har drukket Laxabon? (tarmskyll)

Anbefalte innlegg

Gjest klarer ikke orker ikke
Skrevet

Jeg må drikke Laxabon tarmskyllemiddel før en undersøkelse i morgen (colon). Det er bare det at det er noe av det verste jeg har smakt, og jeg føler meg kvalm av det. Det står at man ikke skal blande middelet med annet enn saft. Jeg har brukt en time uten å ha fått drukket 1 liter engang, og så må jeg drikke 4 liter! (1 glass hvert 10.minutt).

Noen her som har måttet gjennom dette? Stemmer det at jeg kan drikke saft/brus innimellom eller ta sukkertøy?

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men enn om du ringer et kveldsåpent apotek og spør?

Uff, lykke til, både med drikkinga og undersøkelsen!

Gjest klarer ikke orker ikke men
Skrevet

Jeg er ikke sikker, men enn om du ringer et kveldsåpent apotek og spør?

Uff, lykke til, både med drikkinga og undersøkelsen!

Tusen takk for rådet om å ringe et apotek, det fulgte jeg. Det viser seg at man kan drikke både saft og brus vekselvis med Laxabonen. Så da skal jeg nok klare å få det ned!

Skrevet

Tusen takk for rådet om å ringe et apotek, det fulgte jeg. Det viser seg at man kan drikke både saft og brus vekselvis med Laxabonen. Så da skal jeg nok klare å få det ned!

Godt å høre. *S*

Gjest fysj å fy
Skrevet

Jeg har prøvd det å det gikk ned men kom like fort opp igjen.(spydde).

Jeg ga opp til slutt.

En annen gang skulle jeg også ta dette svineriet men forklarte dem at det var umulig å få ned å da sa de at jeg kunne bruke en tube klyster istedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...