maire Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som har kommet forbi "stage 5" av bilde-pusselet "image puzzle",og som kan fortelle meg hvordan jeg ser linken der for å komme meg videre? Står helt fast! http://www.etienne.nu/imagepuz/pylc.htm 0 Siter
Gjest natterangleren Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg prøvde jeg også, men kommer ikke forbi stadium 3. Hvor i all verden står teksten her da??? 0 Siter
maire Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Jeg prøvde jeg også, men kommer ikke forbi stadium 3. Hvor i all verden står teksten her da??? Stadie 3 er tredimensjonalt. Jeg stirret og stirret og ble så trøtt at jeg holdt på å segne om. Da trådte skriften plutselig framfor meg :-) Det er kjempestilig når du først ser det! Teksten står sånn ca midt i bildet. Prøv og ikke fokusere så veldig, så ser du at "o.htm" trer fram helt tydelig! Gi meg et tips da, hvis du ser linken fra stadie 5? 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Stadie 3 er tredimensjonalt. Jeg stirret og stirret og ble så trøtt at jeg holdt på å segne om. Da trådte skriften plutselig framfor meg :-) Det er kjempestilig når du først ser det! Teksten står sånn ca midt i bildet. Prøv og ikke fokusere så veldig, så ser du at "o.htm" trer fram helt tydelig! Gi meg et tips da, hvis du ser linken fra stadie 5? Hva med 4 da? Kommer bare opp ett helt hvitt bilde her.. 0 Siter
maire Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Hva med 4 da? Kommer bare opp ett helt hvitt bilde her.. Jeg la det over i photoshop og endret på kontrast og lysstyrke. Da kom linken fram. Men det var ikke lett og se, og krevde mange øvelser i bildebehandlingsprogrammet Men, til slutt kunne jeg lese "pylc.htm" og lenger har jeg ikke kommet :-( 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Dette kommer til å bli nattarbeid! Jeg kommer heller ikke lenger enn til Stage 5 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg la det over i photoshop og endret på kontrast og lysstyrke. Da kom linken fram. Men det var ikke lett og se, og krevde mange øvelser i bildebehandlingsprogrammet Men, til slutt kunne jeg lese "pylc.htm" og lenger har jeg ikke kommet :-( Stage 4 leste jeg da lett!Det er skrevet i svak svak rosa.Men nr 5???En gåte for meg.... 0 Siter
maire Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Dette kommer til å bli nattarbeid! Jeg kommer heller ikke lenger enn til Stage 5 Jeg har fått hjelp til å komme meg forbi "stage 5". Nå er jeg helt stuck on stage 6.. For å se linken på nivå 5; marker siden (ctrl+A) da ser du bokstavene som fører deg over til nivå 6 :-) 0 Siter
maire Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Dette kommer til å bli nattarbeid! Jeg kommer heller ikke lenger enn til Stage 5 Ahh..herlig! Klarte nivå 6 helt av meg selv :-) Jippi! 0 Siter
Platina Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ahh..herlig! Klarte nivå 6 helt av meg selv :-) Jippi! Hva er løsningen på 6 da? Herregud, jeg blir sprø av sånt jeg. Klarer ikke å løse oppgavene, men klarer heller ikke å la være å prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.