Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest natterangleren
Skrevet

Jeg prøvde jeg også, men kommer ikke forbi stadium 3. Hvor i all verden står teksten her da???

Skrevet

Jeg prøvde jeg også, men kommer ikke forbi stadium 3. Hvor i all verden står teksten her da???

Stadie 3 er tredimensjonalt. Jeg stirret og stirret og ble så trøtt at jeg holdt på å segne om. Da trådte skriften plutselig framfor meg :-) Det er kjempestilig når du først ser det!

Teksten står sånn ca midt i bildet. Prøv og ikke fokusere så veldig, så ser du at "o.htm" trer fram helt tydelig!

Gi meg et tips da, hvis du ser linken fra stadie 5?

Baby Lemonade
Skrevet

Stadie 3 er tredimensjonalt. Jeg stirret og stirret og ble så trøtt at jeg holdt på å segne om. Da trådte skriften plutselig framfor meg :-) Det er kjempestilig når du først ser det!

Teksten står sånn ca midt i bildet. Prøv og ikke fokusere så veldig, så ser du at "o.htm" trer fram helt tydelig!

Gi meg et tips da, hvis du ser linken fra stadie 5?

Hva med 4 da? Kommer bare opp ett helt hvitt bilde her..

Skrevet

Hva med 4 da? Kommer bare opp ett helt hvitt bilde her..

Jeg la det over i photoshop og endret på kontrast og lysstyrke. Da kom linken fram. Men det var ikke lett og se, og krevde mange øvelser i bildebehandlingsprogrammet :P Men, til slutt kunne jeg lese "pylc.htm" og lenger har jeg ikke kommet :-(

Gjest Curla
Skrevet

Dette kommer til å bli nattarbeid! Jeg kommer heller ikke lenger enn til Stage 5

Gjest lissemor
Skrevet

Jeg la det over i photoshop og endret på kontrast og lysstyrke. Da kom linken fram. Men det var ikke lett og se, og krevde mange øvelser i bildebehandlingsprogrammet :P Men, til slutt kunne jeg lese "pylc.htm" og lenger har jeg ikke kommet :-(

Stage 4 leste jeg da lett!Det er skrevet i svak svak rosa.Men nr 5???En gåte for meg....

Skrevet

Dette kommer til å bli nattarbeid! Jeg kommer heller ikke lenger enn til Stage 5

Jeg har fått hjelp til å komme meg forbi "stage 5".

Nå er jeg helt stuck on stage 6..:P

For å se linken på nivå 5; marker siden (ctrl+A) da ser du bokstavene som fører deg over til nivå 6 :-)

Skrevet

Ahh..herlig! Klarte nivå 6 helt av meg selv :-) Jippi!

Skrevet

Ahh..herlig! Klarte nivå 6 helt av meg selv :-) Jippi!

Hva er løsningen på 6 da? Herregud, jeg blir sprø av sånt jeg. Klarer ikke å løse oppgavene, men klarer heller ikke å la være å prøve. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...