Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hvis man har tredagers hår på leggene, kjønnet eller under armene. Jeg forventer naturligvis ikke at jentene skal shave seg daglig.

Men det er forskjell på en med stikkehår og en som åpenbart ikke har shava seg de siste 6 månedene.

Hvis man slutter å barbere leggene, blir hårene myke og merkes ikke så godt. Det er jo heller ikke alle som har så mye.

Men svarte hår på leggene er ikke videre pent.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Babette

12

• ShitDiddelyDo

10

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest dina2
Skrevet

Høres ut som jævla bra prevensjon. :)

Vet du, unge mann, alle er ikke som deg. Han jeg var sammen med sist, likte hår, jeg måtte derfor slutte å barbere musa, men nå er jeg tilbake til shava mus, kunne ikke falle meg inn å gå i dusjen på sats hårete:)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Hvis resultatet blir som Sienna der, så skal hverfall ikke jeg klage!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet du, unge mann, alle er ikke som deg. Han jeg var sammen med sist, likte hår, jeg måtte derfor slutte å barbere musa, men nå er jeg tilbake til shava mus, kunne ikke falle meg inn å gå i dusjen på sats hårete:)

Nei, alle er ikke som meg. Men med unntak av noen hårfanatikere her på dol har jeg til gode å snakke med noen gutter som _foretrekker_ ushava kvinnfolk.

Vi satt 10 gutter på en guttekveld engang og snakket litt fram og tilbake, og det viste seg til og med at 7 av disse brukte høvelen på seg selv. Enda vi aldri hadde snakket om det.

Det her må være 5 år siden. Nå er det vel enda mer vanlig.

Så jeg er nok ikke spesielt alene.

Skrevet

Du kunne jo hatt en parykk til hjemmebruk!

Skrevet

Nei, alle er ikke som meg. Men med unntak av noen hårfanatikere her på dol har jeg til gode å snakke med noen gutter som _foretrekker_ ushava kvinnfolk.

Vi satt 10 gutter på en guttekveld engang og snakket litt fram og tilbake, og det viste seg til og med at 7 av disse brukte høvelen på seg selv. Enda vi aldri hadde snakket om det.

Det her må være 5 år siden. Nå er det vel enda mer vanlig.

Så jeg er nok ikke spesielt alene.

Det er vel ikke snakk om å foretrekke ubarberte. Det er snakk om å mene at det ikke spiller noen stor rolle fra eller til.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel ikke snakk om å foretrekke ubarberte. Det er snakk om å mene at det ikke spiller noen stor rolle fra eller til.

Mitt inntrykk er at de fleste mener det spiller en rolle.

Gjest dina2
Skrevet

Du kunne jo hatt en parykk til hjemmebruk!

he, he:) Neida gikk greit å være hårete da, var så forelsket at brydde meg ikke om det da.

Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste mener det spiller en rolle.

Når folk sier "de fleste" pleier de å mene kretsen rundt seg selv. Ikke rart at jålebukker omgås jålebukker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når folk sier "de fleste" pleier de å mene kretsen rundt seg selv. Ikke rart at jålebukker omgås jålebukker.

Jeg tror kanskje du er litt gammel. Det er nok der det ligger.

Ingen normale mennesker ville kalt noen i min omgangskrets for jålebukker.

Vi er bare vokst opp med noe helt annet enn det du vokste opp med, og har utviklet oss deretter.

Skrevet

"Kommer du til å gå med ubarberte legger og armhuler i sommer?"

Ja det er jo klart, hvis det er mote så.

Nei æsj a meg. Nå er ikke jeg plaget av mye hårvekst, men neimen om jeg vil ha så mye som ET hårstrå under armene, og ikke på leggene heller.

Jeg syntes det ser direkte udelikat og ustelt ut med damer som har hårballer under armene og legger med hårvekst som en mann.

Kan ikke forestille meg at det er så mange menn som syntes det er sexy akkurat.

Det er innebygget i mannfolk at kvinner skal være feminine og velstelte, og om ikke Barbiaktige, så er det ikke til å komme fra at det er de pene og lekre som gutta vil ha, snur seg etter, sikler etter osv...

Noe annet er jo bare tull, men de som vil, må jo gjerne innbille seg noe annet.

Sikkert noen sandalmenn som henger igjen fra 70-tallet, men dem tror jeg det skal letes lenge etter.

Skrevet

Jeg tror kanskje du er litt gammel. Det er nok der det ligger.

Ingen normale mennesker ville kalt noen i min omgangskrets for jålebukker.

Vi er bare vokst opp med noe helt annet enn det du vokste opp med, og har utviklet oss deretter.

Vi? Hvis du nå tar ordet på vegne av alle 30-åringer i mils omkrets, tror jeg du tar litt hardt i.

Men visst har det med alder å gjøre. Hvis du hadde vært ung på det hårete og naturbaserte 1970-tallet, ville du neppe hatt hårfobi.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi? Hvis du nå tar ordet på vegne av alle 30-åringer i mils omkrets, tror jeg du tar litt hardt i.

Men visst har det med alder å gjøre. Hvis du hadde vært ung på det hårete og naturbaserte 1970-tallet, ville du neppe hatt hårfobi.

Du snakket om min omgangskrets, så jeg skrev "vi" som i dem.

Ja, det er akkurat det jeg sier. Hadde jeg vokst opp med hår hadde jeg helt sikkert vært vant til det. Men det har jeg ikke.

Skrevet

Jøss Babette er du så gammel :-o

Var du ung på 70-tallet altså.

Skrevet

Jøss Babette er du så gammel :-o

Var du ung på 70-tallet altså.

Synes du jeg ser yngre ut?

Skrevet

Du snakket om min omgangskrets, så jeg skrev "vi" som i dem.

Ja, det er akkurat det jeg sier. Hadde jeg vokst opp med hår hadde jeg helt sikkert vært vant til det. Men det har jeg ikke.

Nei, det er greit det, og jeg synes heller ikke det er videre pent med bust på leggene og barberkost under armene når man går i stroppløse kjoler.

Men du virker å ha skikkelig hårskrekk. Tipper du ikke har lodden rumpe en gang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er greit det, og jeg synes heller ikke det er videre pent med bust på leggene og barberkost under armene når man går i stroppløse kjoler.

Men du virker å ha skikkelig hårskrekk. Tipper du ikke har lodden rumpe en gang.

Jeg shaver ikke rumpa. Men jeg har ikke spesielt mye hår på kroppen, nei.

Skrevet

Synes du jeg ser yngre ut?

Har ikke peiling for du er en av de få jeg ikke har sett, så sant du ikke har hatt et annet nick før.

Tenkte mer på skrivmåten, om ikke akkurat i dette innlegget ;)

Her oser det 70-tall, lilla skjerf, fritthengende hengepupper, blomstrete lange skjørt, sandaler og blomster i håret ;)

Skrevet

Jeg følger visst ikke med i tida! Har nettopp vokset leggene mine, og så får jeg denne midt i fleisen... ;o)

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...