Gå til innhold

Respektabel makeover

Gjest Streber trenger ny image

Anbefalte innlegg

Gjest Streber trenger ny image
Skrevet

Jeg trenger å fremstå som super-duper-respektabel i en fei. Skal flytte til en ny plass. Hvordan gjør jeg det. Skal bli klassekontakt, medlem i menighet og bake massevis av kaker til skolen. Må ha litt oppmerksomhet rundt denne aktiviteten også. Trenger å bli lagt merke til som en ytterst ansvarlig samfunnsborger innen under et år. Hjelp, dette er seriøst!

Skrevet

Skal du bli Bree?

Hvorfor det, da?

Sier jeg også. Jeg ville mye heller ha vært Gabrielle.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Gabrielle er fæl.

Gjest togli
Skrevet

Skal du bli Bree?

Hvorfor det, da?

Hehe, jeg hadde akkurat tenkt å skrive at trådstarteren burde begynne å studere Bree på tirsdagskveldene ;-)

Skrevet

Gabrielle er fæl.

Jeg synes hun er nydelig.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hun er pen, men karakteren hun spiller er fæl.

Skrevet

Hva er det for noe galt med deg slik du er nå egentlig - jeg mener i dine øyne?

Er det ikke best om du er den du ER, noen annen kan du da strengt tatt ikke bli uansett.

Tenker du på klær eller utseénde så får du spørre Kikki Sørum (Det var en grov spøk, for den dama der er fæl:)

Men siden vi ikke ser deg, eller aner noe om deg, så er det vanskelig å komme med råd gitt.

Du får gå til en proff

:-)

Skrevet

Hun er pen, men karakteren hun spiller er fæl.

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg liker henne likevel.

Og så liker jeg Rex, mannen til gale Bree. Det er så mange andre her inne som sikler på Mike, derfor tok jeg like godt Rex, så kanskje jeg får ha ham i fred.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg også, selv om jeg er mye mer som Lynette :) (Heldigvis ikke så mye Susan lengre...)

Gjest tjohooo
Skrevet

Hehe, jeg hadde akkurat tenkt å skrive at trådstarteren burde begynne å studere Bree på tirsdagskveldene ;-)

La oss endelig håpe hun gjør det så hun skjønner hva hun går til :D

Gjest togli
Skrevet

La oss endelig håpe hun gjør det så hun skjønner hva hun går til :D

Jepp, enig ;-)

Skrevet

Jeg gikk til Maria Knutsen i Oslo - hun kan dette - det var 1400,- vel anvendte kroner :)

skorpionfisken
Skrevet

Da har utseendet litt å si. Gå til frisør, få hjelp til å sminke deg diskret. Bruk pene, rene, gjerne sportye klær. (Ikke satt dame i kjærringklær).

Skaff deg kakeoppskrifter og bak, ta gjerne med til foreldremøter uoppfordret. Ta ordet i forsamlinger og si det alle tenker men ikke tør å si.

Smil og vær blid og snakk hyggelig med alle, også gamla og tufsen og tenåringen.

Skrevet

Jeg gikk til Maria Knutsen i Oslo - hun kan dette - det var 1400,- vel anvendte kroner :)

Var det så bra? Er hun hyggelig mot "vanlige" folk? Er hun flink til å tilpasse informasjonen til _deg_ - eller har hun et "fast program" tror du?

Gidder du å si noe om hva makeover'n gikk ut på?

Blir tredve år rett rundt svingen og vil bli NYYYYYYYYYYYYYYYYY!

Skrevet

Hvorfor det da? Dævver av nysgjerrighet ;-)

Har ingen gode tips, da...

Skrevet

Enig, jeg syns også hun er nydelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...