Gjest greenboks Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg fikk et morsomt brev fra en venn. Har spist melon...nam!! Og filosofert over ting som har gjort meg glad :-) Andre? 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har trena, glemte å strekke ut... Det blir gøy i morgen. Også har jeg trillet tur i både sol og regn, og spist 2 og en halv sjokolade. Men nå er det natta. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det beste var grandisen til middag og isen jeg spiste til kvelds. Det sier vel det meste om den dagen her 0 Siter
Babette Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Nå minner du om Bjørnen i det blå huset som snakker med månen før de synger avskjedssangen sammen. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Nå minner du om Bjørnen i det blå huset som snakker med månen før de synger avskjedssangen sammen. Har du klunka rødvin igjen:-) 0 Siter
Gjest greenboks Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Nå minner du om Bjørnen i det blå huset som snakker med månen før de synger avskjedssangen sammen. :-) Fortell mer...! 0 Siter
Babette Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har du klunka rødvin igjen:-) Nei, banna bein. Ser du ikke på Barne-TV? 0 Siter
Gjest greenboks Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det beste var grandisen til middag og isen jeg spiste til kvelds. Det sier vel det meste om den dagen her :-) God mat betyr masse. 0 Siter
Gjest greenboks Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har trena, glemte å strekke ut... Det blir gøy i morgen. Også har jeg trillet tur i både sol og regn, og spist 2 og en halv sjokolade. Men nå er det natta. Trene gir en god følelse. Så flink du har vært:-) Trille hørtes kos ut:-) God natt! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 :-) God mat betyr masse. Ja, det er sant. Men når jeg tenker på god mat tenker jeg på noe helt annet et grandis! =) Men sant det, god mat gir mye glede 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Nei, banna bein. Ser du ikke på Barne-TV? Om jeg ser barne-TV. Nei det gjør jeg ikke, og det er lenge siden jeg har hatt unger som var i den alderen hvor de så barne-TV også. Så akkurat det faller nok ikke naturlig :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 -Sønnen min klarte seg bra hos tannlegen, jeg har ikke overført min skrekk til han. -Spiste pasta til middag, laget akkurat slik jeg liker det. -Tygger på en kjempegod tyggis nå ( he he, skal ikke så mye til for og glede meg) -Sola skein meg i ansiktet da jeg gikk ut med hunden. Det var dagen min idag :-) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det har vært sol og varmt, jeg har hatt kontakt med nesten alle mine nærmeste, eksamen gikk ganske greit, og så har både jobb og eksamen gått ganske greit 0 Siter
Piraye Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Blitt ferdig med enda en xamen. Spilt første kampen for mitt nye lag, og gjorde det bra! Truffet min lille hvithåra krølltopp av en lillebror. Og det beste av alt...nå er jeg ren og pen og mett og god, og drittrøtt(4 timers søvn), så nå skal jeg legge meg...:-D 0 Siter
mrxx Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Nei, banna bein. Ser du ikke på Barne-TV? Blir du kåt av barne-tv også nå? 0 Siter
Gjest Dimira Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det aller fineste med dagen i dag, og alle andre dager om jeg er så heldig er : Mine barn er friske og raske, fornøyde og glade, og de kommer hjem til meg med kjærlighet fra skolen hver dag. Min mann kommer hjem til meg fra jobben hver dag. med kjærlighet i blikket, godt humør og frisk og rask. Så får det høres så klisjeaktig ut det bare vil, det er det jeg er takknemmligst for hver kveld når jeg legger meg. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Sto opp - dusjet, kledde på meg, kjørte til jobben - eksosanlegget har røket - må ringe Toyota - men har ikke tid, har printet ut underlagsmateriell til to møter i dag - hentet kaff og muffins - skiftet jakke, da jeg måtte ta trappene, for heisen var full av Kinnarpsmøbler - første møte skal være 10.00 - men fyren dukker ikke opp - sånt frustrerer meg - og neste møte starter klokken 1300 - - Nå kom han - hadet! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 - Stod opp, lagde meg en kopp nykvernet kaffe. Mmmm.. - Ungene er nå sendt i barnehage og til skolen. - Har fått en stk vaskemaskin levert på døra og den gamle er på god vei til å bli spiker. - De neste tre timene kan jeg bare slappe av hvis jeg vil, og lade opp til jeg skal på jobb. 0 Siter
Babette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Blir du kåt av barne-tv også nå? Ja, det blir bare verre og verre. Eller bedre, alt etter som en ser det. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ja, det blir bare verre og verre. Eller bedre, alt etter som en ser det. Det synes jeg faktisk høres bra ut, selv om jeg ikke er der ennå at jeg blir kåt av barne-tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.