Gjest hjelp meg å velge Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Prøver å finne en slettetang (rettetang) men det er SÅ mange, at jeg ikke vet hvilken jeg skal ta. Nordica, Philips, Babyliss... Har ikke lyst til å kjøpe hos frisøren. Ser på de med keramiske plater,men det er jo så mange merker... Hvilken av de er DERE mest fornøyd med? 0 Siter
Gjest in med rufsete og bølgete hår? Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Er ikke slett hår på vei ut, da? Hvis du ikke har investert i slettetang før nå, er det vel like greit å la være, eller? 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Philips braun sin rettetang er kjempebra til å være sykt billig. Har den selv nemlig, og merker ikke forskjell fra frisørmerker jeg har hatt før. Husker ikke helt hva den heter i skrivende stund, men den har keramiske plater, temperaturregulerer og den er mørkeblå. Hvis du skalkjøpe den, bør du gjøre det på clas ohlson, der koster den mellom 4-500 kr nemlig, imotsetning til andre steder der den koster 7-800kr. Anbefales virkelig! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Philips braun sin rettetang er kjempebra til å være sykt billig. Har den selv nemlig, og merker ikke forskjell fra frisørmerker jeg har hatt før. Husker ikke helt hva den heter i skrivende stund, men den har keramiske plater, temperaturregulerer og den er mørkeblå. Hvis du skalkjøpe den, bør du gjøre det på clas ohlson, der koster den mellom 4-500 kr nemlig, imotsetning til andre steder der den koster 7-800kr. Anbefales virkelig! jeg har braun selv, og den funker ikke på mitt hår. har krøller, tynne hårstrå og veldig tykt hår. varierer sikkert veldig etter hårtype. bare så det er sagt.. 0 Siter
serendipity Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Slettet hår er UT!! (men jeg gjør det nå selv innimellom da ;-) MEn det var ikke det du spurte om. Det er INGEN tvil om at de hos frisøren er best. Min kostet ca. 800,- (for 3 år siden da). Det viktigste er at den klarer en høy nok temperatur, og at du bruker varmebeskyttende spray for å beskytte håret ditt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Helt rett hår er egentlig ikke inn lenger, men jeg skal ikke si noe for akkurat den moten der bryr meg lite om. Frisør rettetanger er selvfølgelig best, men med mindre du har korketrekker hår, holder det nok med de litt billigere variantene. Det du bør undersøke før du kjøper en rettetang er at de tåler en høy temperatur - da blir håret rettere. Mange rettetanger er temperaturregulerende og det er bra. Forøvrig er det viktig å huske å spraye med noe som beskytter mot varme, fordi håret blir ekstremt slitt av å bruke rettetang. Her har du en som jeg synes er god: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/42945800001b1bfa2742c0a8010a05e7/Product/View/2997 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Helt rett hår er egentlig ikke inn lenger, men jeg skal ikke si noe for akkurat den moten der bryr meg lite om. Frisør rettetanger er selvfølgelig best, men med mindre du har korketrekker hår, holder det nok med de litt billigere variantene. Det du bør undersøke før du kjøper en rettetang er at de tåler en høy temperatur - da blir håret rettere. Mange rettetanger er temperaturregulerende og det er bra. Forøvrig er det viktig å huske å spraye med noe som beskytter mot varme, fordi håret blir ekstremt slitt av å bruke rettetang. Her har du en som jeg synes er god: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/42945800001b1bfa2742c0a8010a05e7/Product/View/2997 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Helt rett hår er egentlig ikke inn lenger, men jeg skal ikke si noe for akkurat den moten der bryr meg lite om. Frisør rettetanger er selvfølgelig best, men med mindre du har korketrekker hår, holder det nok med de litt billigere variantene. Det du bør undersøke før du kjøper en rettetang er at de tåler en høy temperatur - da blir håret rettere. Mange rettetanger er temperaturregulerende og det er bra. Forøvrig er det viktig å huske å spraye med noe som beskytter mot varme, fordi håret blir ekstremt slitt av å bruke rettetang. Her har du en som jeg synes er god: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/42945800001b1bfa2742c0a8010a05e7/Product/View/2997 hvis ikke vi skal ha slett hår lenger- hva skal vi ha da??? og jeg som var så fornøyd med slett-hår-mote, endelig noe jeg ikke trengte å jobbe for, bare være helt meg selv. jaja 0 Siter
Gjest hjelp meg å velge Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Er ikke slett hår på vei ut, da? Hvis du ikke har investert i slettetang før nå, er det vel like greit å la være, eller? Hmm..kanskje, men har nettopp klipt meg, og frisøren sletta håret ut, ble egentlig en ganske så kul frisyre. Litt rocka...Men men.. 0 Siter
Gjest hjelp meg å velge Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Helt rett hår er egentlig ikke inn lenger, men jeg skal ikke si noe for akkurat den moten der bryr meg lite om. Frisør rettetanger er selvfølgelig best, men med mindre du har korketrekker hår, holder det nok med de litt billigere variantene. Det du bør undersøke før du kjøper en rettetang er at de tåler en høy temperatur - da blir håret rettere. Mange rettetanger er temperaturregulerende og det er bra. Forøvrig er det viktig å huske å spraye med noe som beskytter mot varme, fordi håret blir ekstremt slitt av å bruke rettetang. Her har du en som jeg synes er god: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/42945800001b1bfa2742c0a8010a05e7/Product/View/2997 Hmm..kanskje, men har nettopp klipt meg, og frisøren sletta håret ut, ble egentlig en ganske så kul frisyre. Litt rocka... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 hvis ikke vi skal ha slett hår lenger- hva skal vi ha da??? og jeg som var så fornøyd med slett-hår-mote, endelig noe jeg ikke trengte å jobbe for, bare være helt meg selv. jaja Jeg har veldig fall i håret, men kommer nok til å fortsette å rette det ut, uansett mote. Klesmoten følger jeg til en viss grad, men hårmoten bryr meg mindre om. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hmm..kanskje, men har nettopp klipt meg, og frisøren sletta håret ut, ble egentlig en ganske så kul frisyre. Litt rocka... Hvis du er fin med rett hår så er det bare å fortsette å rette ut håret ditt. Hårmoten følger ikke jeg så veldig heller, bedre å ha en hårfrisyre man ser fin ut med! 0 Siter
Gjest hjelp meg å velge Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hvis du er fin med rett hår så er det bare å fortsette å rette ut håret ditt. Hårmoten følger ikke jeg så veldig heller, bedre å ha en hårfrisyre man ser fin ut med! Ja, helt enig. Akkurat som med kles-moten. Prøver å følge den, men kjøper ikke ALT som er moderne, for passer jo ikke alt, dessutten er det veldig mye stygt også... Går i det jeg føler meg vel i.. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg satt og lurte på hva en slettetang er? Jeg har hørt om slettetast? Nå skjønner jeg at det er noe med hårbehandling. 0 Siter
Gjest hjelp meg å velge Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg satt og lurte på hva en slettetang er? Jeg har hørt om slettetast? Nå skjønner jeg at det er noe med hårbehandling. Hehe..rettetang for håret. Altså, for å rette ut håret. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hehe..rettetang for håret. Altså, for å rette ut håret. De som har krøller vil rette dem ut og de med glatt hår vil ha krøller.. Fins det ikke folk som liker det de har? 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 De som har krøller vil rette dem ut og de med glatt hår vil ha krøller.. Fins det ikke folk som liker det de har? JEG! :-) Jeg har beholdt mitt småbølgete hår "au naturelle" gjennom hele perioden hvor det har vært in å være verdensmester i flatt hår. *S* Men flatt hår-moten har gjort det mer levelig å ha en "bad hair day", da! *hi hi* 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 JEG! :-) Jeg har beholdt mitt småbølgete hår "au naturelle" gjennom hele perioden hvor det har vært in å være verdensmester i flatt hår. *S* Men flatt hår-moten har gjort det mer levelig å ha en "bad hair day", da! *hi hi* For en komplisert verden. En kreftpasient jeg kjenner fikk plutselig krøller etter at håret kom tilbake, og syntes det var artig. Nå vil han ikke ha krøller mer..... 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 For en komplisert verden. En kreftpasient jeg kjenner fikk plutselig krøller etter at håret kom tilbake, og syntes det var artig. Nå vil han ikke ha krøller mer..... Gresset er alltid grønnere på naboens grav.... 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Gresset er alltid grønnere på naboens grav.... He-he. Du kan ikke angre når du er død, hvis du ikke lever så lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.