ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hvordan er urineringsmulighetene i Spikersuppa i kveld? Vurderer en tur inn, og jeg eier ikke partyblære. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Den er vel der forsatt, så det er bare å la det stå til. Mye busker der også, om det skulle knipe. Pass på så du ikke pisser gjennom hekken og på noen som sitter på benken, da. Enkelte mennesker er rimelig surmagete, og kan finne på å bruke det som påskudd til å forsure kvelden din. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Den er vel der forsatt, så det er bare å la det stå til. Mye busker der også, om det skulle knipe. Pass på så du ikke pisser gjennom hekken og på noen som sitter på benken, da. Enkelte mennesker er rimelig surmagete, og kan finne på å bruke det som påskudd til å forsure kvelden din. Ja, enkelte hisser seg opp over ingenting! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Liverpoolfan? Jau, og i kveld blir det gøy. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jau, og i kveld blir det gøy. Jeg vet Gubben er gretten, for jeg jobber i kveld. Han må sitte hjemme med ungene da.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Jeg vet Gubben er gretten, for jeg jobber i kveld. Han må sitte hjemme med ungene da.. Han får kjøpe inn en biff, et par øl, og kose seg med Erik Soler og TV3s eminente CL-sendinger. 0 Siter
collins Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du kommer til å få masse ufrivillig urinering i din egen bukse underveis. Det vil Milan sørge for. ;o) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Han får kjøpe inn en biff, et par øl, og kose seg med Erik Soler og TV3s eminente CL-sendinger. Ja, og ungene kan forsåvidt være godt selskap de. Det kan kanskje gå inn under begrepet kulturell oppdragelse..? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ja, enkelte hisser seg opp over ingenting! Og ikke grenser for hva de skal legge seg opp i, noen bare må leke politi. Enkelte tror man kan ta en bytur i Oslo og styre klar av øl og urin på klærne, vet du. Sikkert bønder - de samme som slår lens langs låveveggen, men da er det greit????! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 hmm var det ikke like i nærheten at det var do da tro? Var der i fjor sommer å da husker jeg at jeg var på et offentlig do,man måtte gå ned ei trapp der for det lå liksom "under jorden". Eller er jeg helt på jordet og har drømt dette? 0 Siter
Gjest Karbohydratblokkerere Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Spikersuppa? Skal de vise på storskjerm? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Eier ikke partyblære? Det hørtes litt homofilt ut... Gå og få behandlet urinveisinfeksjonen din, så skal du se du gjenvinner en normal manndomsblære. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kan dessverre ikke svare på det, da.. Ville bare si at her blir det fullt hus, pottitgull, øl og brus. Far og sønn i matchende drakter, og seier til The Reds! Jeg gleder meg som en unge!!!! ;O) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Spikersuppa? Skal de vise på storskjerm? Ja, storskjerm og tusenvis av folk. Men akkurat nå regner det som faen her så hele greia henger i en tynn tråd. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 hmm var det ikke like i nærheten at det var do da tro? Var der i fjor sommer å da husker jeg at jeg var på et offentlig do,man måtte gå ned ei trapp der for det lå liksom "under jorden". Eller er jeg helt på jordet og har drømt dette? Det stemmer nok det, ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Kan dessverre ikke svare på det, da.. Ville bare si at her blir det fullt hus, pottitgull, øl og brus. Far og sønn i matchende drakter, og seier til The Reds! Jeg gleder meg som en unge!!!! ;O) Jeg har kjøpt inn biff, champignon og noen store poteter sånn i tilfelle været skulle suge noe helt forjævlig, og jeg har øl. Nå viser det seg dessverre at været suger, men det her kan jeg ikke gå glipp av. Får heller dra med meg en regnfrakk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Eier ikke partyblære? Det hørtes litt homofilt ut... Gå og få behandlet urinveisinfeksjonen din, så skal du se du gjenvinner en normal manndomsblære. Jeg vet. Tendensene er ytterst homofile. De første 3-4 halvliterne går bra, så pisser jeg hvert 20. minutt etter de neste halvliterne, før alkoholen suger vannet ut av kroppen og dermed drar til seg hver dråpe med væske som kommer, noe som medfører at det hele stabiliserer seg. 0 Siter
Babette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vet. Tendensene er ytterst homofile. De første 3-4 halvliterne går bra, så pisser jeg hvert 20. minutt etter de neste halvliterne, før alkoholen suger vannet ut av kroppen og dermed drar til seg hver dråpe med væske som kommer, noe som medfører at det hele stabiliserer seg. Hvis man først begynner å pisse, er man solgt. Cluet er å la være å gå på do hele kvelden. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har kjøpt inn biff, champignon og noen store poteter sånn i tilfelle været skulle suge noe helt forjævlig, og jeg har øl. Nå viser det seg dessverre at været suger, men det her kan jeg ikke gå glipp av. Får heller dra med meg en regnfrakk. Ja, vet du hva! Litt regn kan ikke stoppe en fra å nyte dette på storskjerm, vel! Kos deg i kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.