Gå til innhold

Familiebudsjett

Anbefalte innlegg

Gjest trenger et budsjett
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om sider der man kan få tips om hvordan man skriver et budsjett for familien, med sånn ca hvor mye man bør beregne av de ulike postene pr mnd?

mvh

en som

Gjest individuelt
Skrevet

Det blir jo individuelt da.

STORE forskjeller på hva folk betaler for;

strøm

forsikringer

lån

evt. husleier

osv osv

Sett deg ned med kvitteringene fra ifjor så finner du fort ut av det.

Skrevet

Det blir jo individuelt da.

STORE forskjeller på hva folk betaler for;

strøm

forsikringer

lån

evt. husleier

osv osv

Sett deg ned med kvitteringene fra ifjor så finner du fort ut av det.

I Know.

For å presisere litt. Det som jeg er ute etter er slike "standardsummer" for hvor mye man bør beregne i mat, husholdningsartikler, fritidsaktiviteter osv. Dette for å kunne få litt "råd og veiledning" for hvor mye som bør tas med i de ulike postene. Strøm, telefon o.l. er ikke det største problemet her.

Jeg vet jeg har sett det på nett før, men jeg finner det ikke igjen....

mvh

en som

Skrevet

I Know.

For å presisere litt. Det som jeg er ute etter er slike "standardsummer" for hvor mye man bør beregne i mat, husholdningsartikler, fritidsaktiviteter osv. Dette for å kunne få litt "råd og veiledning" for hvor mye som bør tas med i de ulike postene. Strøm, telefon o.l. er ikke det største problemet her.

Jeg vet jeg har sett det på nett før, men jeg finner det ikke igjen....

mvh

en som

http://www.sifo.no/page/Standardbudsjett//10282/51111.html

Det beste er vel å sette opp sin egne opplysninger i et budsjett. En del banker har vel også lagt ut maler på budsjett.

Men det beste er sette opp inntekt minus utgifter(del ikke månedlige på tolv).

Din side sin hvor mye kan du låne til hus kalkulator vil også gi deg en fin oversikt. Da de har husket alle utgifter tror jeg.

Skrevet

http://www.sifo.no/page/Standardbudsjett//10282/51111.html

Det beste er vel å sette opp sin egne opplysninger i et budsjett. En del banker har vel også lagt ut maler på budsjett.

Men det beste er sette opp inntekt minus utgifter(del ikke månedlige på tolv).

Din side sin hvor mye kan du låne til hus kalkulator vil også gi deg en fin oversikt. Da de har husket alle utgifter tror jeg.

Tusen takk :-)

Gjest skal bestille over nett
Skrevet

Lurer på om du ikke kan få et sånt gjennom banken din. Sjekk først på nettsidene til din bank.

Skrevet

Lurer på om du ikke kan få et sånt gjennom banken din. Sjekk først på nettsidene til din bank.

Takk for svar. Fant det jeg var ute etter i linken til Elis31.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...