Gå til innhold

Rar lyd i sykkelbakhjul

Anbefalte innlegg

Gjest sykkeldame
Skrevet

Noen som er flinke med å skru sykkel her? Det er en underlig lyd i bakhjulet mitt, og det er ingenting som er borti. Høres ut som det kommer fra inni midten? Det kommer én gang med hver omdreining, en knatrende lyd. Samtidig henger det litt. Er det noe kulelager inni der som trenger å smøres eller noe? Kan jeg gjøre dette selv, eller må den leveres inn?

Skrevet

Høres ut som du må bytte kulelager. Gå og snakke med noen i en sykkelbutikk, er du handy kan du sikkert gjøre det sjøl.

Eksen til dattera mi kjørte skateboard og han byttet stadig vekk.

Skrevet

Høres ut som du må bytte kulelager. Gå og snakke med noen i en sykkelbutikk, er du handy kan du sikkert gjøre det sjøl.

Veldig enig med Dorthe.

Ørkenvandreren
Skrevet

Høres ut som kulelageret er slitt.

Er du litt hendig kan du bytte det selv, men mange ville nok satt det bort til et sykkel-reparatør.

Gjest sykkeldame
Skrevet

Takk for svar! :) Da hører jeg i butikken, og så prøver jeg selv. Pleier å fikse det meste av sykkelproblemer selv, men denne var ny. Prøv det uprøvde!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...