Gå til innhold

Dritt å være eneste kvinne på jobben

Anbefalte innlegg

margerita1365380476
Skrevet

Joda, jeg skjønner at du tenker slik. Men det må du heve deg over. Dette blir aldri bedre så lenge du fortsetter som du gjør. De forventer nå at det er du som ordner opp.

Si i fra til alle sammen at nå er det slutt og at du kun tar ditt eget. Eller sett opp ei liste over hvem som har ansvaret fra uke til uke. Fungerer ikke det så tar du kun ditt eget.

Lurte faktisk på om jeg skulle lage en ukeplan ja. Må nok gjøre det, skal jeg slippe dette rotet.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• margerita1365380476

16

• mrxx

5

• gullfisk

4

• noami

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lurte faktisk på om jeg skulle lage en ukeplan ja. Må nok gjøre det, skal jeg slippe dette rotet.

Men ikke bry deg om rotet!!!

Det gjør ikke de andre og det funker sikkert utmerket for dem. Det er det som er løsningen, la alle kopper stå, ikke rydd, ikke bry deg.

margerita1365380476
Skrevet

I alle dager...

Du MÅ ingenting. Jeeezes, asså!

Lurte på om jeg skulle bruke de siste 10 koppene som står i skapet og sette de med kakaorester i. Da kan jeg jo se om det skjer noe når nestemann kommer og er kaffetørst. Haha, ingen rene kopper igjen.

margerita1365380476
Skrevet

Men ikke bry deg om rotet!!!

Det gjør ikke de andre og det funker sikkert utmerket for dem. Det er det som er løsningen, la alle kopper stå, ikke rydd, ikke bry deg.

Skal ikke bry meg nå. Jeg hater rot, så jeg lider når jeg går forbi kjøkkenet her. Skal lukke øynene....

Skrevet

De er så tørre hele gjengen her. (ikke jeg da:) Jobber i en databedrift.

Jo, hvis de prater om noe annet en pc er det vel mest om hvor mye de bæsjet i går, eller hvor drita de var i helgen. Very interesting....

Hvor mye de bæsjet i går kan jo bli opptakten til en interessant debatt, hehe.

OK, jeg forstå at dette er snakk om tørrpinner. De finnes vel de også. Men du må slutte å føle ansvar for noe du ikke er tildelt ansvaret for.

Skrevet

Streik i vei, med god samvittighet. Kjøp dine egne engangskrus eller vask ditt eget krus hver gang og gjem det bort.

Jeg jobber å med mannfolk, men de hadde ikke fått lov å behandle meg på den måten. NO WAY!!!

Skrevet

Skal ikke bry meg nå. Jeg hater rot, så jeg lider når jeg går forbi kjøkkenet her. Skal lukke øynene....

Bra! De utnytter deg, skjønner du vel!

Hvorfor er det gitt at jentene skal rydde? Hvis noen spør så ta det med et smil og svar at du har da mer enn nok hjemme med dine egne barn ;-) (hvis du har noen da.. *s*)

margerita1365380476
Skrevet

Hvor mye de bæsjet i går kan jo bli opptakten til en interessant debatt, hehe.

OK, jeg forstå at dette er snakk om tørrpinner. De finnes vel de også. Men du må slutte å føle ansvar for noe du ikke er tildelt ansvaret for.

I lunsjen i dag gikk jeg etter 15 min. Sitter heller på DOL. det er bare så tragisk kjedelig å høre hva de prater om. Å som jeg savner noen jenter å prate med, må bytte jobb snart.

Skrevet

Det er sansynligvis likevel bedre enn å være eneste mann på jobben.....:-)

margerita1365380476
Skrevet

Bra! De utnytter deg, skjønner du vel!

Hvorfor er det gitt at jentene skal rydde? Hvis noen spør så ta det med et smil og svar at du har da mer enn nok hjemme med dine egne barn ;-) (hvis du har noen da.. *s*)

Har barn hjemme ja. To av gutten her som er 18 år kan jeg forstå er dårlige til å rydde. Men han på 30 og en på 50 burde kunne rydde litt etter seg. Det er jeg som har vært dum og sydd puter under armene på de, skjønner det nå.

Gjest raleigh
Skrevet

La være å rydde. Herregud, forstår meg ikke på damer som selv gjør seg til vaskekoner.....

margerita1365380476
Skrevet

La være å rydde. Herregud, forstår meg ikke på damer som selv gjør seg til vaskekoner.....

Noe som er medfødt, dessverre.

Skrevet

Har barn hjemme ja. To av gutten her som er 18 år kan jeg forstå er dårlige til å rydde. Men han på 30 og en på 50 burde kunne rydde litt etter seg. Det er jeg som har vært dum og sydd puter under armene på de, skjønner det nå.

:-)

Gjest raleigh
Skrevet

Noe som er medfødt, dessverre.

At du har pupper behøver ikke bety at du også skal vaske.

Du er ikke født med vaskehansker på.

Så, hold oss oppdatert på hvordan det går.

margerita1365380476
Skrevet

At du har pupper behøver ikke bety at du også skal vaske.

Du er ikke født med vaskehansker på.

Så, hold oss oppdatert på hvordan det går.

Jeg er født med vaskehansker på..store vaskehansker og små pupper;)

Skrevet

I lunsjen i dag gikk jeg etter 15 min. Sitter heller på DOL. det er bare så tragisk kjedelig å høre hva de prater om. Å som jeg savner noen jenter å prate med, må bytte jobb snart.

Skjønner deg godt.

Men å kun ha jente-kolleger er ikke noe særlig det heller!

Ørkenvandreren
Skrevet

Klart de ikke gidder, når du rydder for dem. :-)

Slutt med det, de tar nok ansvar når det begynner å se for ille ut.

Nå vet ikke jeg hva du/dere driver med, men rent prinsippielt mener jeg at ansvaret for en slik rydding til dels også må ses opp mot funksjonen i bedriften; En resepsjonist/sekretær i et lite firma, bør i større grad se det som en naturlig oppgave, enn daglig leder, f.eks.

margerita1365380476
Skrevet

Skjønner deg godt.

Men å kun ha jente-kolleger er ikke noe særlig det heller!

Jenter kan være fæle ja. Hvis en er hjemme fra jobben, blir hun ikke alltid snakket pent om. Har opplevd det også. Men jenter har en bedre evne til å snakke sammen, kan snakke om famile og dagligdagse ting. Her er det tragisk.....

Skrevet

Må bare si meg enig med resten her: Vask din egen kopp for hånd og drit i resten!

Skrevet

Dessverre så er dette veldig typisk menn. De gidder faen meg ikke å rydde etter seg.

Det er det samme her, selv om det ikke er noe som er utbredt. Nå er det flere jenter her da, men det er uten tvil mennene som er de minst flinke.

Skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig å rydde etter seg. Det burde være veldig naturlig. Jeg har i alle fall ikke noe problem med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...