Gå til innhold

Haster. Kan noen med peiling se på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er det.

Til kamera og videokamera.

Men så vidt jeg vet så bruker/skal de forskjellige kamera ha forskjellige slag kort.

Vær sikker på at ditt kan ta dette da før du bestiller.

Gjest skal bestille over nett
Skrevet

Ja, det er det.

Til kamera og videokamera.

Men så vidt jeg vet så bruker/skal de forskjellige kamera ha forskjellige slag kort.

Vær sikker på at ditt kan ta dette da før du bestiller.

Dét er jeg sikker på (at det passer til mitt kamera). takk for svar.

En siste ting: har et nikon 4600. HVor sannsynlig er det at jeg kan ha 1 GB kort til det? BLir det for stort?

Skrevet

En siste ting: har et nikon 4600. HVor sannsynlig er det at jeg kan ha 1 GB kort til det? BLir det for stort?

Har desverre ikke så god greie på det.

Men til mitt kamera kunne jeg velge og vrake i størrelser.

Det skal vel ikke ha noe å si hvor stort du kjøper. Det er jo bare plassen på kortet, altså hvor mye du kan putte inn på det.

Så med min lille viten ville jeg sakt at du kan kjøpe hvor stort du vil uanett kameratype.

Skrevet

Vet ikke. Jeg prøvde å sjekke på Nikons hjemmesider, men det står ingenting om maksimumsstørrelse i dokumentasjonen til dette kameraet.

Den norske distributøren er Interfoto. Du kan jo ta en telefon til dem og høre? http://www.interfoto.no/omoss/kontakt.asp

Gjest skal bestille over nett
Skrevet

Vet ikke. Jeg prøvde å sjekke på Nikons hjemmesider, men det står ingenting om maksimumsstørrelse i dokumentasjonen til dette kameraet.

Den norske distributøren er Interfoto. Du kan jo ta en telefon til dem og høre? http://www.interfoto.no/omoss/kontakt.asp

Har sjekket selv også, mend et stod ikek noe. Hvor sannsynlig er det at kameraet tar et så stort kort, tror du?

Enn sannsynlighet på over 70 og jeg kjøper det nuh.

Skrevet

Har sjekket selv også, mend et stod ikek noe. Hvor sannsynlig er det at kameraet tar et så stort kort, tror du?

Enn sannsynlighet på over 70 og jeg kjøper det nuh.

Jeg tror det er stor sannsynlighet for det. Men er du sikker på at du vil bestille fra en dansk nettbutikk? Du kommer over 200-kronersgrensen og må betale moms og gebyr i tillegg til prisen på kortet. Du får SD-kort til omtrent samme pris i norske nettbutikker, og slipper unna med lavere frakt og ingen ekstra moms. I tillegg får du fordelen av angrefristloven som sier at du kan levere tilbake produktet innen 14 dager og få pengene tilbake, om du kjøper på postordre (inkl. over nett)

Skrevet

"All Nikon digital cameras are compatible with the most popular and common formatting method for memory cards - FAT16, this limits the cameras maximum usable capacity of a memory card to 2GB, if larger capacity memory cards than 2GB are used then only 2GB will be available for use."

http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_en.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1059&p_created=1029160400&p_sid=94hANiGh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTQxJnBfcHJvZHM9MSwzOCZwX2NhdHM9MCZwX3B2PTIuMzgmcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...