Gå til innhold

Tør du be om autograf? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på kafé her en dag, og rett ved siden av meg setter Pondus-pappa Frode Øverli seg ned. Jeg har en venninne og en "svoger" som er helt tullete etter Pondus, så å få autograf eller en liten hilsen av denne mannen ville vært julaften for disse!

Men aldri om jeg tør prikke ham på skuldra og ... "kremt, hei, ække du han derre.." Au au au, får vondt bare ved tanken..! Og skulle jeg liksom satt meg ned igjen etterpå og drukket kaffen min som om ingenting var skjedd? Huff så pinlig. Like ille var det å lese Dagbladet, måtte nesten hoppe over sida med tegneseriestriper selv om jeg pleier å lese denne med stor iver.. :-)

Skikkelig flåsete, jeg vet. Men hadde dere turt å gå bort? Heeelt ærlig? :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke gått bort og bedt om autograf, men neppe fordi jeg ikke hadde turt, mer fordi jeg synes sånt er litt pinlig. Og hva skal jeg med autografen, da? ;-)

Skrevet

Hehe, jeg har blitt tatt bilde av sammen med Asgeir, sjefen over alle sjefer. Var ikkeno flaut i det hele tatt.

Holdt på å hilse på hun ene fra God morgen Norge på butikken her om dagen, var sikker på jeg kjente henne. Akkurat idet jeg trakk pusten for å si hei kom jeg på at hun er på tv. Gjorde det faktisk 3 ganger i løpet av samme handletur... Må ha sett rimelig teit ut, men jeg går ut fra hun har opplevd det før.

Ekke vant med kjendiser her i bygda vettu.

Skrevet

Hehe, jeg har blitt tatt bilde av sammen med Asgeir, sjefen over alle sjefer. Var ikkeno flaut i det hele tatt.

Holdt på å hilse på hun ene fra God morgen Norge på butikken her om dagen, var sikker på jeg kjente henne. Akkurat idet jeg trakk pusten for å si hei kom jeg på at hun er på tv. Gjorde det faktisk 3 ganger i løpet av samme handletur... Må ha sett rimelig teit ut, men jeg går ut fra hun har opplevd det før.

hehe, mamman min hilste varmt på sissel kjyrkebø før ("neimen hei!!") hun kom på hvem hun var, trodde et øyeblikk det var noen hun kjente...ble rimelig flau og stortet frem en unnskyldning før hun gikk...dette var for en god del år siden....så det er nok temmelig vanlig kost for kjendisene :)

Skrevet

Enkelt valg - jeg har aldri sett poenget med å samle på autografer :)

Gjest skal bestille over nett
Skrevet

citoyen! kan du svare meg på et fototekninsk spørsmål ...kan et nikon 4600 ta et minnekort på 1GB?

Skrevet

Nei, sånt gjør jeg aldri. Det virker så påtrengende. Og hva skal jeg egentlig gjøre med autografen etterpå?

Gjest Ramina
Skrevet

Ja, helt ærlig, det hadde jeg.

Jeg er litt sånn av natur jeg da, sosial og åpen.

Nå ville ikke jeg ha gått bort om det så var kongen for min egen del, for jeg bryr meg ikke om kjente fjes.

Men hadde jeg hatt et barn, mitt eller andres, jeg visste ville satt stor pris på det så hadde jeg kjørt til.

Jeg hadde beklaget forstyrrelsen og fortalt om barnet/barna og bedt om jeg vær så snill kunne få en autograf.

Så ville jeg takket så mye og gått tilbake til mitt eget bord/eget liv.

Helt ærlig :)

Skrevet

Ja, helt ærlig, det hadde jeg.

Jeg er litt sånn av natur jeg da, sosial og åpen.

Nå ville ikke jeg ha gått bort om det så var kongen for min egen del, for jeg bryr meg ikke om kjente fjes.

Men hadde jeg hatt et barn, mitt eller andres, jeg visste ville satt stor pris på det så hadde jeg kjørt til.

Jeg hadde beklaget forstyrrelsen og fortalt om barnet/barna og bedt om jeg vær så snill kunne få en autograf.

Så ville jeg takket så mye og gått tilbake til mitt eget bord/eget liv.

Helt ærlig :)

Tøffing! :-)

Skrevet

Nei, sånt gjør jeg aldri. Det virker så påtrengende. Og hva skal jeg egentlig gjøre med autografen etterpå?

Ville ikke vært til meg selv da, men til venninne og svoger :-)

Skrevet

Det kan du si. :-) Men en liten originalkrusedull av helten din hadde sikkert ikke vært å forakte ;-)

Gjest Ramina
Skrevet

Tøffing! :-)

He he. Kanskje ikke det akkurat, men det er utrolig å folk kan være imøtekommende og blide når en selv er det har jeg funnet ut.

:)

Gjest stoomperud
Skrevet

Fra Sørum? Er du som er hu Petra:-)

Skrevet

Det kan du si. :-) Men en liten originalkrusedull av helten din hadde sikkert ikke vært å forakte ;-)

Nja.. Å få snakke med heltene mine kunne vært flott, men jeg ser likevel ikke hva jeg skal med en papirlapp med navnet deres på.

Skrevet

Fra Sørum? Er du som er hu Petra:-)

Jeg kjenner ingen som er fra Sørum.... Og ingen som heter Petra...

Gjest stoomperud
Skrevet

Jeg kjenner ingen som er fra Sørum.... Og ingen som heter Petra...

Nei selvfølgelig;0)

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Skikkelig pinlig. Jeg later som jeg ikke ser dem jeg, faktisk tror jeg at jeg har sluttet å se dem de siste årene.

serendipity
Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort eller tort. men jeg har" ufrivillig" pga. jobben autografen til noen ganske store kjendiser. Har også møtt noen veldig kjente perosner(norske) og jeg må faktisk innrømme at dess mer kjente de er dess mer rødmer jeg.. Er det mulig !?!??!?!?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kan gjøre sånne ting som å få balder eller plater signert for småkusinene...Men jeg føler meg jo litt teit fordet, for hvordan skal folk kunne vite at det ikke er til meg for det! :-o

Jeg føler at det gror skikkelig englevinger på meg når jeg sier ja til slikt.Oppofrende..!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...