Gå til innhold

Tør du be om autograf? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja.. Å få snakke med heltene mine kunne vært flott, men jeg ser likevel ikke hva jeg skal med en papirlapp med navnet deres på.

...ikke navnet nei, men et telefonnummer hadde nok gjort susen...;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det har ikke noe med mot å gjøre for min del, mer at jeg har lyst til å la vedkommende få sitte med kaffen sin i fred.

Skrevet

Det har ikke noe med mot å gjøre for min del, mer at jeg har lyst til å la vedkommende få sitte med kaffen sin i fred.

Helt enig med deg, respektere vedkommendes privatliv.

fei1365380229
Skrevet

Gidder ikke det nei, er overhodet ikke interessert i autografen til en kjendis.

Men når det er sagt så spørs det om denne personen du snakker om faktisk hadde blitt skikkelig smigret hvis du hadde spurt. Han er vel ikke akkurat den som flest kjenner igjen på byen eller?

Gjest nynneli
Skrevet

JEG hadde gjort det jeg! Men først hadde jeg løpt ut og kjøpt siste nummer som han kunne signere på. Selvfølgelig. Kjendiser er som andre mennesker, forskjellige. Noen syns det er veldig hyggelig å bli spurt om autograf, de andre merker du det fort på, og kan tusle deg vekk med et "beklager forstyrrelsen".

Jeg er vanligvis ikke så tøff, men jeg kom ut av en bokhandel da forfatteren av min nyervervede bok kom ruslende. Jeg stoppet ham, sa jeg var veldig glad i å lese det han skriver og ba om å få boken min signert. Enten så er han i tillegg en god skuespiller, eller så syns han faktisk det var litt hyggelig. Samma for meg.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av autografer, for jeg klarer bare å miste dem etter en stund likevel *håpløs*, men hadde det vært Frode.. ojjojj, jeg ville nok spurt, men det trenger jeg ikke, for jeg har den allerede ;)

TO autografer har jeg klart å spare på. Frodes (enkelt, den er i ene Pondus-boka;) og Don Rosas (fordi jeg var smart og hang den fast på korktavla, og der ble den hengende). Den jeg syns var verst å miste, var Trent Reznors, gahh, jeg er rett og slett elendig til å holde orden :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...