Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Etter å ha barbert dusken i noen år, har jeg fått hår litt ut på lårene. Ca 5 cm ut fra selve skrittet. Mørke hår, akkurat som kjønnshårene. Noen flere som har samme erfaring? Hvordan minske forekomsten av disse? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Bare fortsett å barbere, til slutt har du hår helt rundt til rompa, opp til puppene og ned til knærne. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Bare fortsett å barbere, til slutt har du hår helt rundt til rompa, opp til puppene og ned til knærne. Det er det jeg frykter :0) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du kan bruke voks. Det gjør vondt, men vondt skal vondt fordrive ;o) Det tar i hvertfall lenger tid før hårene vokser ut igjen, og de blir litt mykere og mindre skjeggete. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du kan bruke voks. Det gjør vondt, men vondt skal vondt fordrive ;o) Det tar i hvertfall lenger tid før hårene vokser ut igjen, og de blir litt mykere og mindre skjeggete. Ikke faen om jeg vokser! Da er det mindre vondt å trippe elegant rundt - mens jeg ser ut som en bavian under skjørtet :-) fremtil jeg får barbert meg, med høvel og krem 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ikke faen om jeg vokser! Da er det mindre vondt å trippe elegant rundt - mens jeg ser ut som en bavian under skjørtet :-) fremtil jeg får barbert meg, med høvel og krem Har du partner? La vedkommende utføre pleien på deg Synes ikke jeg får det ordentlig til selv siden jeg er litt "redd" for smerten så her i huset er dette gubbens jobb. Det skjer jo sjelden og han synes det er sexy at jeg ligger der halvnaken og morro å "pine" meg litt. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Bare fortsett å barbere, til slutt har du hår helt rundt til rompa, opp til puppene og ned til knærne. Hvordan kan det gå til? Hår er dødt, og hårsekken "vet" ikke at håret blir kuttet. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har du partner? La vedkommende utføre pleien på deg Synes ikke jeg får det ordentlig til selv siden jeg er litt "redd" for smerten så her i huset er dette gubbens jobb. Det skjer jo sjelden og han synes det er sexy at jeg ligger der halvnaken og morro å "pine" meg litt. Det var fordi kjæresten min barberte meg at jeg har fått problemer med hårveksten. Skulle heller hatt en frodig dusk enn en frodig tilvekst. Arrgh. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ikke faen om jeg vokser! Da er det mindre vondt å trippe elegant rundt - mens jeg ser ut som en bavian under skjørtet :-) fremtil jeg får barbert meg, med høvel og krem *Ler* Har ingen flere tips da. Bare en advarsel, jeg har hørt at epilator er enda noen hakk verre enn voks. Så hvis voks gir deg hyperventilering, styr for all del unna... 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hvordan kan det gå til? Hår er dødt, og hårsekken "vet" ikke at håret blir kuttet. Hehe, det var bare tøys da... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det var fordi kjæresten min barberte meg at jeg har fått problemer med hårveksten. Skulle heller hatt en frodig dusk enn en frodig tilvekst. Arrgh. Akkurat ja *ler* Av dette kan vi lære : 1-La aldri noen, ikke en gang din kjæreste kjære få deg til å gjøre noe du er usikker på selv 2-Vi kan bruke hardere skyts i kampen "den som er med på leken får tåle steken"...så HAN bør stille med strips, kalde kluter, fugtighetskrem og masasje på stedene etterpå 0 Siter
Miss seventy Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg personlig har ikke opplevd at hårveksten har vandret utover etter å ha barbert i mange år. Det jeg har fått med meg fra min mor er at hårveksten vandrer litt utover ettersom åra går. Svangerskap og hormoner spiller også sikkert inn. Kan ikke tenke meg det er barberinga som er skyld i det, men det er sikkert noe som hadde skjedd uansett. Men veldig lett å gi barberinga skylda for alt det gærne da... 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Akkurat ja *ler* Av dette kan vi lære : 1-La aldri noen, ikke en gang din kjæreste kjære få deg til å gjøre noe du er usikker på selv 2-Vi kan bruke hardere skyts i kampen "den som er med på leken får tåle steken"...så HAN bør stille med strips, kalde kluter, fugtighetskrem og masasje på stedene etterpå Jeg visste da for pokker ikke at jeg kom til å likne en muttert bavian :0) Han likner en allerede.... så der er ikke mye hevn å hente. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg personlig har ikke opplevd at hårveksten har vandret utover etter å ha barbert i mange år. Det jeg har fått med meg fra min mor er at hårveksten vandrer litt utover ettersom åra går. Svangerskap og hormoner spiller også sikkert inn. Kan ikke tenke meg det er barberinga som er skyld i det, men det er sikkert noe som hadde skjedd uansett. Men veldig lett å gi barberinga skylda for alt det gærne da... Trodde at det var fordi jeg (ev kjæresten) har barbert utenfor skrittet....? - by accident. 0 Siter
Atene Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har ingenting med barbering å gjøre. Det kommer med alderen. Eller trodde du at det var hårene på låret som hevnet barberingen av kjønnshåret ved å vokse ut dobbelt så svart og tykt ? 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hehe, det var bare tøys da... Din lille lakkelunge. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har ingenting med barbering å gjøre. Det kommer med alderen. Eller trodde du at det var hårene på låret som hevnet barberingen av kjønnshåret ved å vokse ut dobbelt så svart og tykt ? Tenkte at jeg kunne ha kommet til å shave litt av hårene på lårene, bommet litt med andre ord. Var 23-24 år første gang jeg oppdaget det. En annen dame i familien har unormalt kraftig hårbekst på beina også, så det er kanskje hormonene da? Kan man få støttet laserfjerning? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Trodde at det var fordi jeg (ev kjæresten) har barbert utenfor skrittet....? - by accident. Hår dannes ikke på den måten. Men opplevelsen av hårmengden kan forandre seg. På leggene, f. eks, hvis man aldri barberer seg, vil hårene bli tynne og slitt etterhvert, gjerne bleket i sola også. Når man barberer, vokser hele skogen ut igjen, mørke, nye hår alle sammen. Det er ikke fler, det bare ser sånn ut. Dessuten får man ofte mer hårvekst med alderen, dessverre. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har ingenting med barbering å gjøre. Det kommer med alderen. Eller trodde du at det var hårene på låret som hevnet barberingen av kjønnshåret ved å vokse ut dobbelt så svart og tykt ? En illusjon. Når alle hårene kuttes samtidig, vokser de fleste ut samtidig, og håret ser tettere ut. Normalt vokser et hår en bestemt tid, for så å løsne og falle av. Alle starter normalt ulikt og faller av til ulik tid. På hodet kan det se veldig tjukt ut hvis alle klippes helt innerst og vokser ut samtidig. 0 Siter
Miss seventy Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Trodde at det var fordi jeg (ev kjæresten) har barbert utenfor skrittet....? - by accident. Nei, det tror jeg ikke. Når jeg barberer meg tar jeg alltid med litt utenfor med vilje, ser ikke alltid hvor hårene er heller pga skum ol. Men det har da ikke blitt hår flere steder av det... Dvs hårene blir jo litt spissere og kanskje litt stivere før de vokser ut igjen der det barberes da, så mulig det _virker_ som mer hår. Tror ikke det er så lett å stuimulere til hårvekst, da hadde vel mange menn barbert månen sin regelmessig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.