laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er jo også mange menn som foretrekker kvinner med lite eller ingen sminke. I alle fall sier de det. Så kanskje det er der det ligger, at man skal la naturen gå sin gang eller noe slikt? Være slik gud skapte oss, minst mulig bearbeidet? Litt....Amish? Nja..DET tror jeg derimot er jug..Noe de sier for å være PK og hyggelige. På samme måte som de juger når de sier at det ser rart ut med kjempestore pupper på en ellers slank figur, for det synes de nemlig ikke;) At de liker langt hår virker på meg som en langt mer oppriktig greie.. *vet både det ene og det andre* 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er jo også mange menn som foretrekker kvinner med lite eller ingen sminke. I alle fall sier de det. Så kanskje det er der det ligger, at man skal la naturen gå sin gang eller noe slikt? Være slik gud skapte oss, minst mulig bearbeidet? Litt....Amish? Jeg husker en som jeg delte kjøkken med på studentby sa at han foretarkk damer uten sminke, og han virket meget oppriktig på det. Har også inntrykk av at mange menn mener at MYE sminke er verre enn IKKENO sminke. 0 Siter
Babette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Og kutte ut deo samtidig? ;-) Vi snakker nok om en illusjon om det uberørte og naturlige. Tror neppe de vil ha oss uten skjønnhetspleie og den slags. På den annen side hadde nok mannfolka av og til ønsket seg en touch av naturlig kroppslukt hos damene. De er jo som andre hanndyr når det kommer til stykket. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hvor langt er det? Sånn Dance with a stranger? Ca. til midt på ryggen (tror jeg - har ikke sjekket på en stund :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 *pjuk* Med mindre man har rukket å svette noe særlig, eller svetten blitt "gammel", så er det definitivt beste også uten deo. Men det tar jo ikke så lang tid før det blir ufresht, da :-) "................................." 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg fikk mer hår da jeg ble rundt de 30; enten fikk jeg mer hår pga alderen eller endringer i kroppen pga fødsler. 0 Siter
Babette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg husker en som jeg delte kjøkken med på studentby sa at han foretarkk damer uten sminke, og han virket meget oppriktig på det. Har også inntrykk av at mange menn mener at MYE sminke er verre enn IKKENO sminke. Mange sier at de foretrekker damer uten sminke. Men hvis du da ber dem nevne et eksempel, er det stor sjanse for at hun likevel har sminke. De ser det bare ikke. De ser bare at hun er pen, men et kyndig kvinneblikk vil straks kunne konstatere at hun har lagt på litt diskret farge og stash. 0 Siter
Babette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Med mindre man har rukket å svette noe særlig, eller svetten blitt "gammel", så er det definitivt beste også uten deo. Men det tar jo ikke så lang tid før det blir ufresht, da :-) "................................." Hvis vi gikk nakne, hadde det ikke vært noen sak. Men når svette smelter sammen med klær av kunstfiber, lukter det ikke direkte blåveis. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Mange sier at de foretrekker damer uten sminke. Men hvis du da ber dem nevne et eksempel, er det stor sjanse for at hun likevel har sminke. De ser det bare ikke. De ser bare at hun er pen, men et kyndig kvinneblikk vil straks kunne konstatere at hun har lagt på litt diskret farge og stash. "Men hvis du da ber dem nevne et eksempel, er det stor sjanse for at hun likevel har sminke. De ser det bare ikke. De ser bare at hun er pen, men et kyndig kvinneblikk vil straks kunne konstatere at hun har lagt på litt diskret farge og stash. " Nettopp. hehe det stemmer faktisk det 0 Siter
Babette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 "Men hvis du da ber dem nevne et eksempel, er det stor sjanse for at hun likevel har sminke. De ser det bare ikke. De ser bare at hun er pen, men et kyndig kvinneblikk vil straks kunne konstatere at hun har lagt på litt diskret farge og stash. " Nettopp. hehe det stemmer faktisk det Som regel er det slik, ja. Den eneste jeg kommer på i farten som jeg vet av og til viser seg uten sminke på TV er Maria Bonnevie. Og hun er pen uansett. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Som regel er det slik, ja. Den eneste jeg kommer på i farten som jeg vet av og til viser seg uten sminke på TV er Maria Bonnevie. Og hun er pen uansett. Helt uten sminke kan hun vel ikke vise seg på tv - ikke innendørs, ihvertfall. Det er jo det obligatoriske laget man får lagt på trynet for at ikke lampene skal gi gjenskinn i huden. "................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hvis vi gikk nakne, hadde det ikke vært noen sak. Men når svette smelter sammen med klær av kunstfiber, lukter det ikke direkte blåveis. Hverken blåveis eller liljekonvall, nei :-) ".............................." 0 Siter
collins Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Å barbere seg på hodet kan gjøre underverker for håret. Men det blir ikke flere hårsekker av det. Det er det nye håret som blir friskere og sterkere. Jeg har kjent folk som hadde tynnt og flisete hår, og som etter et par runder med barbering og litt vekst fikk betraktelig friskere (og tykkere) hår. "................................" Ja, det er en årsak til at man klipper ned hekker også... 0 Siter
Babette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Helt uten sminke kan hun vel ikke vise seg på tv - ikke innendørs, ihvertfall. Det er jo det obligatoriske laget man får lagt på trynet for at ikke lampene skal gi gjenskinn i huden. "................................" Det jeg tenker på var utendørs. Men hun framstår også minimalt sminket innendørs. Men har de ikke innført et slags fargefilter på kameralysene, så de slipper den obligatoriske sminkingen på alle? Eller er det jeg som tuller? Jeg har i alle fall vært vitne til at folk har blitt intervjuet på TV, der jeg er 100% sikker på at de ikke ble sminket, og de har sett helt OK ut på sendingen. Kanskje jeg har vært med på det selv, for alt vi vet. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det jeg tenker på var utendørs. Men hun framstår også minimalt sminket innendørs. Men har de ikke innført et slags fargefilter på kameralysene, så de slipper den obligatoriske sminkingen på alle? Eller er det jeg som tuller? Jeg har i alle fall vært vitne til at folk har blitt intervjuet på TV, der jeg er 100% sikker på at de ikke ble sminket, og de har sett helt OK ut på sendingen. Kanskje jeg har vært med på det selv, for alt vi vet. Det kan godt hende man ikke trenger sminke i samme grad på tv lenger - ikke vet jeg :-) Men at Bonnevie er naturlig og vakker, det er jeg enig i. Hun hadde definitivt ikke blitt sparket ut av sengen min - selv om hun hadde tatt på seg sminke :-) "................................." 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 http://www.wimp.com/waxing/ jaja- det var hvertfall ingen som begynte å grine.... 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det jeg tenker på var utendørs. Men hun framstår også minimalt sminket innendørs. Men har de ikke innført et slags fargefilter på kameralysene, så de slipper den obligatoriske sminkingen på alle? Eller er det jeg som tuller? Jeg har i alle fall vært vitne til at folk har blitt intervjuet på TV, der jeg er 100% sikker på at de ikke ble sminket, og de har sett helt OK ut på sendingen. Kanskje jeg har vært med på det selv, for alt vi vet. Mulig det er slik på "gateintervjuer", men på studio-opptak tror jeg det er annerledes. Var det ikke en gjest som kommenterte noe om dette på Skavlan en gang?? At han måtte sminkes før sending?? Husker ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Mange sier at de foretrekker damer uten sminke. Men hvis du da ber dem nevne et eksempel, er det stor sjanse for at hun likevel har sminke. De ser det bare ikke. De ser bare at hun er pen, men et kyndig kvinneblikk vil straks kunne konstatere at hun har lagt på litt diskret farge og stash. Ja, he he, det er nok mye riktig i det! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.