citoyen Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Min stakkars gamle dobbelt-CD med Rolling Stones har fått hard medfart gjennom årene, og er nå i en tilstand der jeg må legge den på bordet og plukke coveret fra hverandre når jeg skal høre på cdene, og sette den pent sammen igjen etterpå og sette den trangt i cd-hyllen for at den ikke skal dette fra hverandre. Med andre ord - det hadde vært kjekt med nytt cover. Men hvor finner jeg tomme dobbelt-jewelcases? Altså den gammeldagse tykke varianten, ikke slik med utbrett. Fortrinnsvis i Bergen eller på nett - og ikke av typen hundrepakning. Jeg trenger jo bare en. 0 Siter
Herbert Fjert og Tollef Tosk Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Obs! i Karlstad, Värmland. Seriøst! hehe 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 De har noen tynne for enkle cd-er på Biltema av skikkelig råtten kvalitet, så det er sikkert ikke det du vil ha. Her knakk alle sammen første gang jeg åpnet dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kjøp en 5-pk enkel på Bunnpris (20,-) og lim sammen to stykker. 0 Siter
citoyen Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Kjøp en 5-pk enkel på Bunnpris (20,-) og lim sammen to stykker. Jammen, jeg vil ha en ordentlig en. 0 Siter
citoyen Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 www.clasohlson.no Har sett der, de har ikke den typen jeg ser etter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jammen, jeg vil ha en ordentlig en. Hvis du bor i Trondheim så kan jeg skaffe deg en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.