Gjest finesse Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil være anonym, når jeg prøver å finne ut hvem som er interessert i å kjøpe (ta over) restauranten min og for hvor mye penger. Hvor kan jeg gå for å sette inn en slags anonym annonse (hvor jeg bare skriver at jeg er interessert i å selge en restaurant, og skriver hvilken by den befinner seg i)? Vet dere om noen aktuelle nettsider? Jeg er ganske blank på akkurat dette. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 I DN står det sånne annonser av og til, men i Aftenposten også. 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du får nok ingen seriøse henvendelser når kjøperen ikke vet hvilken resturant det er snakk om. 0 Siter
Gjest cremmer Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Annonser i lokalavisen og Aftenposten, om at restaurant i XXXXXXX vurderes solgt. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du får nok ingen seriøse henvendelser når kjøperen ikke vet hvilken resturant det er snakk om. Oppgir man plassering og omsetning tipper jeg de seriøse lar høre fra seg. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du skal altså ikke si hvilken restaurant du vil selge i annonsen? For om du vil være anonym, så er du vel ikke så veldig anonym om du skriver hvilken restaurant du skal selge. Det er vel mange som vet at du eier den. Men jeg har jo sett rubrikkannonser ala: "Restaurant med sjenkebevilling og kjøkken, 150 sitteplasser i Trondheim sentrum vurderes solgt. Henv billett merket 122/05" Da er du anonym da, men det spørs om kjøperne står i kø til et så sparsomt prospekt. Det er jo lov å prøve. 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Oppgir man plassering og omsetning tipper jeg de seriøse lar høre fra seg. ok. jeg vet vel egentlig ingenting om sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.