Gå til innhold

Hvordan selge en restaurant?

Anbefalte innlegg

Gjest finesse
Skrevet

Jeg vil være anonym, når jeg prøver å finne ut hvem som er interessert i å kjøpe (ta over) restauranten min og for hvor mye penger.

Hvor kan jeg gå for å sette inn en slags anonym annonse (hvor jeg bare skriver at jeg er interessert i å selge en restaurant, og skriver hvilken by den befinner seg i)?

Vet dere om noen aktuelle nettsider? Jeg er ganske blank på akkurat dette.

mil1365380270
Skrevet

I DN står det sånne annonser av og til, men i Aftenposten også.

Gjest Lille bethen
Skrevet

Du får nok ingen seriøse henvendelser når kjøperen ikke vet hvilken resturant det er snakk om.

Gjest cremmer
Skrevet

Annonser i lokalavisen og Aftenposten, om at restaurant i XXXXXXX vurderes solgt.

mil1365380270
Skrevet

Du får nok ingen seriøse henvendelser når kjøperen ikke vet hvilken resturant det er snakk om.

Oppgir man plassering og omsetning tipper jeg de seriøse lar høre fra seg.

skorpionfisken
Skrevet

Du skal altså ikke si hvilken restaurant du vil selge i annonsen?

For om du vil være anonym, så er du vel ikke så veldig anonym om du skriver hvilken restaurant du skal selge. Det er vel mange som vet at du eier den.

Men jeg har jo sett rubrikkannonser ala: "Restaurant med sjenkebevilling og kjøkken, 150 sitteplasser i Trondheim sentrum vurderes solgt. Henv billett merket 122/05"

Da er du anonym da, men det spørs om kjøperne står i kø til et så sparsomt prospekt. Det er jo lov å prøve.

Gjest Lille bethen
Skrevet

Oppgir man plassering og omsetning tipper jeg de seriøse lar høre fra seg.

ok. jeg vet vel egentlig ingenting om sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...