Gå til innhold

Jeg strøyk til oppkjøringen i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ikke sant? Det er dritskummelt.

For her er jo reglene klare. Reglene tar ingne hensyn til hvilken vei som er størst eller mest trafikkert.

Men hvis du har mye rust på venstre forskjerm og kunne tenke deg en splitter ny, har du jo muligheten, da. Hehe...

De eneste tilfellene jeg synes kan være kinkige, er når jeg kjører på ukjente steder og i farten har problemer med å vurdere om kryssende biler kommer fra en reell vei, eller om det er bare et parkeringsområde eller lignende.

Bilen kan med fordel byttes ut, så ja, jeg har absolutt tenkt tanken mange ganger på å la det smelle bittelitt. Men det kan jo gå galt med folk, så...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

20

• favn

12

• Gyda

9

• mil1365380270

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bilen kan med fordel byttes ut, så ja, jeg har absolutt tenkt tanken mange ganger på å la det smelle bittelitt. Men det kan jo gå galt med folk, så...

Ja, da kan man jo se for seg et scenario med en god og en dårlig nyhet:

Forsikringen dekker ny bil til deg, men vi måtte dessvere amputere begge beina dine.

Skrevet

Ja, da kan man jo se for seg et scenario med en god og en dårlig nyhet:

Forsikringen dekker ny bil til deg, men vi måtte dessvere amputere begge beina dine.

Ny, fin bil med håndpedaler og håndgir *S*

Uff nei, det er jo ikke moro å spøke med.

Skrevet

Jeg bare viser til svarene mine under her, amber sun. Men det er faktisk helt sant at ikke en jævla bil blinker i akkurat de rundkjøringene jeg viser til.

Og jeg blinker ellers der det er "logisk" altså. Der det står en bil ved neste påkjøring og venter, blinker jeg og viser at jeg skal ut slik at denne kan komme inn.

Jeg var nok litt for rask til å tenke på den daglige til og fra jobben-kjøringen.

*legger meg litt flat nå*

(Og jeg er ingen råkjører, men jaggu legger man seg til visse vaner når man kjører (spesielt) i rushtida i en så "rå" trafikk som jeg gjør. Søsteren (som er en dugandes sjåfør selv, men bor utenbys), blir litt stressa over den raske aksellerasjonen og brå nedbremsinga som det ofte blir i slik trafikk.)

:o)

:) Ok, da Gyda :-p

Ser at du blinker når du bør gjøre det, hehe. Da lover jeg å ikke kjefte mer ;)

Skrevet

Ny, fin bil med håndpedaler og håndgir *S*

Uff nei, det er jo ikke moro å spøke med.

Haha. Det gjør vel ikke noe om man spøker med sånt. Ingenting blir verre av det, vil jeg tro. Og jeg elsker makaber humor.

mil1365380270
Skrevet

Vær nå ikke sånn, da blir det jo ingen diskusjon ;-)

Lover å skjerpe meg ;-)

Skrevet

Haha. Det gjør vel ikke noe om man spøker med sånt. Ingenting blir verre av det, vil jeg tro. Og jeg elsker makaber humor.

Bildet av benløs, men guri så lykkelig over den nye, fine bilen ble litt ulp. Hehe...

Skrevet

:) Ok, da Gyda :-p

Ser at du blinker når du bør gjøre det, hehe. Da lover jeg å ikke kjefte mer ;)

Åh. Takk - der falt det en sten ...

;o)

Skrevet

Lover å skjerpe meg ;-)

Greit. For denne gangen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...