Gemini Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hva er i praksis forskjellen på Kingston Compact Flash 512MB Elite Pro Type I, 8/10MB Write/read og Kingston Compact Flash 512MB Type I, 1.5/6MB Write/read ? Jeg ser jo det er forskjell i Write/read kapasitet, men hva innebærer det i praksis når kortet brukes i et digitalkamera eller en pda? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 "Jeg ser jo det er forskjell i Write/read kapasitet" Det er _det_ som er forskjellen. I et dSLR-kamera er det veldig vesentlig å benytte et "raskt" kort, da det er kapabelt for det. Det tømmes også fortere fra kortleseren. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 "Jeg ser jo det er forskjell i Write/read kapasitet" Det er _det_ som er forskjellen. I et dSLR-kamera er det veldig vesentlig å benytte et "raskt" kort, da det er kapabelt for det. Det tømmes også fortere fra kortleseren. Takk for info :-) Vi har et Nikon Coolpiz 775, så det er ikke av de nyeste. Vet ikke om det da merkes så godt den forskjellen. Men nå ble det til at vi ikke kjøpte nytt minnekort allikevel, låner bare av svigerfar denne gang. Vi trenger ikke større/flere minnekort til vanlig, det er bare nå i ferien vi har litt utvidet behov. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Takk for info :-) Vi har et Nikon Coolpiz 775, så det er ikke av de nyeste. Vet ikke om det da merkes så godt den forskjellen. Men nå ble det til at vi ikke kjøpte nytt minnekort allikevel, låner bare av svigerfar denne gang. Vi trenger ikke større/flere minnekort til vanlig, det er bare nå i ferien vi har litt utvidet behov. Der merker du nok ingen forskjell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.