laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kommer hjem og finner en meeeget offesielt utseende lapp fra husvert i nøkkelhullet der han mener at frøken ***** bør ta kontakt med undertegnede snarest..:-o Vi var på byen på mandag(konsert) og hadde vor&nachspiel her med musikk, latter og ståk, så jeg tenkte at NUH var tiden kommet til å få naboklager og kjeft. Så jeg ringte med skjelvende hender..Også var det bare om jeg ville fornye kontrakten, som jeg har vært så redd for å ikke få fornyet..! Bor nemlig billig og bra! Hurra! :-) Nå ble jeg glad! Men husverter er fryktelig illevarslende og skummelt, er det ikke? Eller er det bare jeg som har tåpelig og utpreget autoritetsangst..? Jeg er skvetten ovenfor politi og vektere og slikt også, selv når min samvittighet er gullende ren, og jeg intet galt har gjort. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Denne følelsen kjenner jeg meget godt;) Ja vi har autoritetsangst. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Denne følelsen kjenner jeg meget godt;) Ja vi har autoritetsangst. Noe så til de grader! 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Akkurat som å høre meg sjøl. Fikk tilsvarende reaksjon sist jeg ble bedt om å komme opp til sjefinnens kontor - straks! Og så viste det seg at hun bare lurte på om jeg var interessert i en annen stilling i bedriften! :-) 0 Siter
Freya Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har også til tider lammende autoritetsangst. En gang fikk jeg hjerteklapp da det sto en neongul reklameplakat ved siden av veien, for jeg forvekslet det med politiets refleksvester. Bør kanskje legge til at jeg ikke bestandig følger fartsgrensen... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Akkurat som å høre meg sjøl. Fikk tilsvarende reaksjon sist jeg ble bedt om å komme opp til sjefinnens kontor - straks! Og så viste det seg at hun bare lurte på om jeg var interessert i en annen stilling i bedriften! :-) Nemlig.. En føler seg jo litt teit og, jeg fikk jo helt skjelven.. Husverten..Spooky! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Jeg har også til tider lammende autoritetsangst. En gang fikk jeg hjerteklapp da det sto en neongul reklameplakat ved siden av veien, for jeg forvekslet det med politiets refleksvester. Bør kanskje legge til at jeg ikke bestandig følger fartsgrensen... Godt å høre at det er flere av oss.. Jeg følte meg litt teit og pinglete her..Tenk å være så skvetten for husverten..Fikk helt sånn dommedagsfølelse..Så skulle han bare være grei. Det kan jo ikke være helt greit å være husverten heller, om alle naboene er like pinglete og redd forn som meg. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer. Det var jo kjempebra. Fikk du fornyet uten at han økte til dobbel husleie også? 0 Siter
Freya Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Godt å høre at det er flere av oss.. Jeg følte meg litt teit og pinglete her..Tenk å være så skvetten for husverten..Fikk helt sånn dommedagsfølelse..Så skulle han bare være grei. Det kan jo ikke være helt greit å være husverten heller, om alle naboene er like pinglete og redd forn som meg. :-) Hehe, nei, det er sant. Uff, jeg blir nervøs når det er sånne ting jeg. Helst vil jeg bare ose rundt på grasrotnivå og ikke stikke meg ut på noe som helst vis. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 He he, jeg er også sånn, bekymrer meg selv om jeg ikke har gjort noe galt. Husker da mamma og jeg bodde i en kjellerleilighet. En dag kom husverten og lurte på om mamma kunne ta med meg og komme opp til de om kvelden. Hun var nervøs hele dagen, var sikker på at jeg eller hun hadde gjort noe galt, og at vi ville bli kastet ut. (Vi var rolige begge to egentlig, men hodet surrer på ;-) ) Vi kom opp, da hadde han og kona laget mat, de ville bli bedre kjent med oss, vi virket så hyggelige! He he, kunne se hvor skuldrene til mamma senket seg sikkert en halvmeter ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer. Det var jo kjempebra. Fikk du fornyet uten at han økte til dobbel husleie også? Det vet jeg ikke enda:-o Tror ikke han har tenkt å være ugrei..Jeg har blanketter for resten av året, og de er påsamme sum, og tidligere har vi bare økt sånn ca en hundrings i året. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 He he, jeg er også sånn, bekymrer meg selv om jeg ikke har gjort noe galt. Husker da mamma og jeg bodde i en kjellerleilighet. En dag kom husverten og lurte på om mamma kunne ta med meg og komme opp til de om kvelden. Hun var nervøs hele dagen, var sikker på at jeg eller hun hadde gjort noe galt, og at vi ville bli kastet ut. (Vi var rolige begge to egentlig, men hodet surrer på ;-) ) Vi kom opp, da hadde han og kona laget mat, de ville bli bedre kjent med oss, vi virket så hyggelige! He he, kunne se hvor skuldrene til mamma senket seg sikkert en halvmeter ;-) Oj, det skjønner jeg at må ha føltes skummelt..Jeg ville også fått kjempehøye skuldre da.. Egentlig burde husverter o.l SI FRA med engang, når de barew har tenkt å være greie, så slipper man å gå rundt med sånn synkefølelse i mellomgulvet uten grunn. Men de skjønner vel kanskje ikke selv hvor skumle de er.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det vet jeg ikke enda:-o Tror ikke han har tenkt å være ugrei..Jeg har blanketter for resten av året, og de er påsamme sum, og tidligere har vi bare økt sånn ca en hundrings i året. :-) Hvis du har skrevet under uten at han har sagt noe, tror jeg du kan være trygg. Den slemme husverten til venninna mi la på fra 4500 til 8000 og neste gang gikk han opp til 12 000. Og det var den råtne leiligheten i utgangspunktet og hun var den som hadde slipt gulver og pusset opp. Men vet at det er noen greie husverter i ditt område som ikke gjør slike kjipe saker. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hehe, er sånn bare jeg får svar på innlegg her jeg, "hjelp, hva skal jeg få kjeft for nå da, hva har jeg gjort gærent"... Ikke alltid da. Men av og til. Holdt på å pisse i buksa da jeg ble innkalt til sjefens kontor 3 uker før jeg gikk ut i permisjon, jeg hadde nemlig sovet en halvtime i arbeidstida dagen før... Men han gav meg fast jobb! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Hvis du har skrevet under uten at han har sagt noe, tror jeg du kan være trygg. Den slemme husverten til venninna mi la på fra 4500 til 8000 og neste gang gikk han opp til 12 000. Og det var den råtne leiligheten i utgangspunktet og hun var den som hadde slipt gulver og pusset opp. Men vet at det er noen greie husverter i ditt område som ikke gjør slike kjipe saker. Det var voldsomt! Fy F***! Min er allright, han..Han er faktisk litt kjent for det, han er billig, og grei, ikke noe dikkedarier med han liksom.. Så det er litt urettferdig mot ham å få hjertebank fordi han har skrevet lapp til meg.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Hehe, er sånn bare jeg får svar på innlegg her jeg, "hjelp, hva skal jeg få kjeft for nå da, hva har jeg gjort gærent"... Ikke alltid da. Men av og til. Holdt på å pisse i buksa da jeg ble innkalt til sjefens kontor 3 uker før jeg gikk ut i permisjon, jeg hadde nemlig sovet en halvtime i arbeidstida dagen før... Men han gav meg fast jobb! *lol* Jeg har også blitt småskremt av mange svar her..Særlig engang da alle svarene mine hadde byttet farge og jeg trodde hel siden var nye svar..Da tenkte jeg litt sånn..I all verden..Hva har jeg sagt nå som fortjener SÅ mye deng? Men stort sett er jeg ikke SÅ lettskremt da, jeg klarer stort sett dolingen fint, uten å bli skjelven på henda.. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det verste sjefen min gjør mot meg er å be om å få to mintter med meg på kontoret. Jeg VET jo at det ikke er noe jeg har gjort galt, men LIKEVEL.... Får helt hetta jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det var voldsomt! Fy F***! Min er allright, han..Han er faktisk litt kjent for det, han er billig, og grei, ikke noe dikkedarier med han liksom.. Så det er litt urettferdig mot ham å få hjertebank fordi han har skrevet lapp til meg.. hun ble økonomisk flyktning til vestlandet hvor hun betaler 4000 for en tilsvarende. Men vil hjem hit og har ikke råd. Ungene vil tilbake og hun er fortvilet ( 0 Siter
Osiris Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har ikke spesielt mye autoritetsangst, bortsett fra for tollere. Selv om jeg ikke har nerver til å smugle en halv flaske vine engang uten å gå på rødt og tilstå, så kjennes det som de gransker meg og bagasjen med røntgensyn. Men jeg har aldri blitt stoppa enda, så vennene mine fatter ikke at jeg ikke tar sjansen. Men jeg hadde garantert pissa i buksa dersom jeg hadde tatt med for mye. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 hun ble økonomisk flyktning til vestlandet hvor hun betaler 4000 for en tilsvarende. Men vil hjem hit og har ikke råd. Ungene vil tilbake og hun er fortvilet ( Så kjipt! Men det er vanskelig å få noe som er Ok rundt her nå, uten å skrape seg totalt.. Jeg har noen kompiser som kikker, og de klager! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.