Gå til innhold

Som jeg kvakk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjipt!

Men det er vanskelig å få noe som er Ok rundt her nå, uten å skrape seg totalt..

Jeg har noen kompiser som kikker, og de klager!

Tror det er ganske standard med 12000 kr for en stor treroms.

Jeg tror de som leier av kommunen her i gården betaler det samme og her er det 87 kvm.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

13

• Dorthe

7

• flisa

3

• Osiris

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror de som leier av kommunen her i gården betaler det samme og her er det 87 kvm.

Jeg har hørt om noen nå, som har vært opp til en god del dyrere..!

Så jeg er jammen glad jeg beholder kontrakten her..

Jeg misunner ikke de som jakter nå..

Får håpe veninnen din finner seg husrom da, trist å lengte hjem. Jeg skal melde deg her om jeg hører om noe ekstraordinært og billig!:-)

Skrevet

Jeg har hørt om noen nå, som har vært opp til en god del dyrere..!

Så jeg er jammen glad jeg beholder kontrakten her..

Jeg misunner ikke de som jakter nå..

Får håpe veninnen din finner seg husrom da, trist å lengte hjem. Jeg skal melde deg her om jeg hører om noe ekstraordinært og billig!:-)

Alle her jakter etter ny leilighet, det har blitt for dyrt å leie

Skjønner ikke hvordan folk har råd til å betale jeg. Prisene er jo helt syke.

laguna1365380434
Skrevet

Alle her jakter etter ny leilighet, det har blitt for dyrt å leie

Skjønner ikke hvordan folk har råd til å betale jeg. Prisene er jo helt syke.

Jepp..Hadde jeg tjent hadde jeg kjøpt..

Hvis jeg hadde turt da..:-o Det er jo deilig uforpliktende å leie..

(Som om jeg egentlig har penger til å noen gang reise leeenge ut i verden, slik jeg vil..BAH!! Men det er det verste..Jeg hadde vegret meg og.. Tenkt at da måtte jeg bo til jeg ble gammel&reparere alt selv..:-o)

Skrevet

Jepp..Hadde jeg tjent hadde jeg kjøpt..

Hvis jeg hadde turt da..:-o Det er jo deilig uforpliktende å leie..

(Som om jeg egentlig har penger til å noen gang reise leeenge ut i verden, slik jeg vil..BAH!! Men det er det verste..Jeg hadde vegret meg og.. Tenkt at da måtte jeg bo til jeg ble gammel&reparere alt selv..:-o)

Jeg skjønner jo det da. Jeg kjøpte når jeg var 23 og angret mange ganger fordi jeg hadde laget meg forpliktelser. Kjipt egentlig men ok også. Vanskelig det der. Men jeg er glad jeg ikke har verdens største boutgifter nå.

Skrevet

Oh my God. Er glad jeg ikke bor så sinnsykt dyrt. Betaler rundt 5000 kr tilsammen med to lån + husleie i en treroms på 60 kvm. Har lån langt over rævva i 25 år, men det har vel alle?

Skrevet

Samme her, tror jeg har gjort noe gæli hele tiden jeg!

Skrevet

Oh my God. Er glad jeg ikke bor så sinnsykt dyrt. Betaler rundt 5000 kr tilsammen med to lån + husleie i en treroms på 60 kvm. Har lån langt over rævva i 25 år, men det har vel alle?

Det er helt syke priser her. Jeg har 4000 kr bare i husleie og det er nesten ikke fellesgjeld her. Men vi har securitasvakter som går rundt blokka og gjennom garasjeanlegget 3 ganger i døgnet og heltidsansatt vaktmester.

laguna1365380434
Skrevet

Samme her, tror jeg har gjort noe gæli hele tiden jeg!

Greit å vite at det er flere av oss lettskremte der ute..;)

Jeg er helt pingle, jeg VET jeg ikke har noe spes på samvittigheten, men tror at folk skal pepre meg fordet.

Skrevet

Greit å vite at det er flere av oss lettskremte der ute..;)

Jeg er helt pingle, jeg VET jeg ikke har noe spes på samvittigheten, men tror at folk skal pepre meg fordet.

Sånn er jeg også. Jeg ville garantert stupe rett i dass hvis jeg skulle ta en løgndetektortest. Uansett hvor sant jeg snakket.

Eller bli forhørt som vitne i en mordsak.

laguna1365380434
Skrevet

Det verste sjefen min gjør mot meg er å be om å få to mintter med meg på kontoret.

Jeg VET jo at det ikke er noe jeg har gjort galt, men LIKEVEL.... Får helt hetta jeg.

Ja, det er helt ille..Sjefen min melder også innimellom slike ting som at han skulle ha snakka med meg om noe etterpå..Det friker meg ut, selvom det alltid dreier seg om noe helt banalt, ala om jeg gidder å lage en plakat eller komme tidligere i morgen og slikt.

:-)

Skrevet

Sånn er jeg også. Jeg ville garantert stupe rett i dass hvis jeg skulle ta en løgndetektortest. Uansett hvor sant jeg snakket.

Eller bli forhørt som vitne i en mordsak.

Jepp - foreldrene mine tror den dag i dag at jeg hadde fest hjemme påska 1980 - for dusjforhenget var revet ned -og dratt ut av festene i veggen så gipsen sputa - (jeg datt i badekaret) og verandane var flisete (jeg skulle knekke vekk isen og sole meg - men brukte høygaffel - det er ikke smart mot plankegulv...)

Jeg rødmer hver gang vi snakekr om den påska - - men jeg HADDE ikke fest -jeg klarte alle skadene godt selv! :;)

Gjest Shira12
Skrevet

Oj, det skjønner jeg at må ha føltes skummelt..Jeg ville også fått kjempehøye skuldre da..

Egentlig burde husverter o.l SI FRA med engang, når de barew har tenkt å være greie, så slipper man å gå rundt med sånn synkefølelse i mellomgulvet uten grunn.

Men de skjønner vel kanskje ikke selv hvor skumle de er..;)

Tror nok de husvertene som er snille og greie, ikke er klar over hvor støkk de kan sette i sine leieboere ;-)

Hm, tror det er bra jeg bor i enebolig jeg nå...

Skrevet

Ja, det er helt ille..Sjefen min melder også innimellom slike ting som at han skulle ha snakka med meg om noe etterpå..Det friker meg ut, selvom det alltid dreier seg om noe helt banalt, ala om jeg gidder å lage en plakat eller komme tidligere i morgen og slikt.

:-)

Her om dagen sa min sjef - - stikk inn til meg en tur - har også sagt fra til "EVA" - det er visst oppstått en konflikt melleom dere som vi må løse - - -skjønt eikke en dritt jeg....og var pisseredd. Jeg er aldri uvenner med noen.

"Eva" hadde misforstått meg - jeg skrev i en mail til henne: "bare gi det til meg - det koster meg en kalori å fikse det" - - om noen datagreier.......hun tok det som kritikk av at jeg skulle bruke 1 kalori på noe som hun hadde slitt med i 2 dager.....ville bare hjelpe henn jeg - - i og med at jeg hadde gjort sånt før - Men gjør det ikke igjen - UTakknemlig kjerring :)

Skrevet

Jeg er husvert, nå skal jeg jaggu skyte frem brystkasssa, gjøre stemmen litt morsk og være svært så autoritær. Dette vil sikkert funke som faen, hehe.

Skrevet

Jepp - foreldrene mine tror den dag i dag at jeg hadde fest hjemme påska 1980 - for dusjforhenget var revet ned -og dratt ut av festene i veggen så gipsen sputa - (jeg datt i badekaret) og verandane var flisete (jeg skulle knekke vekk isen og sole meg - men brukte høygaffel - det er ikke smart mot plankegulv...)

Jeg rødmer hver gang vi snakekr om den påska - - men jeg HADDE ikke fest -jeg klarte alle skadene godt selv! :;)

Kvinnfolk og redskap....

skorpionfisken
Skrevet

Det verste sjefen min gjør mot meg er å be om å få to mintter med meg på kontoret.

Jeg VET jo at det ikke er noe jeg har gjort galt, men LIKEVEL.... Får helt hetta jeg.

Angrep er det beste forsvar. Når jeg vet at sjefen kanskje venter på noe som jeg somler med, så går jeg på og spør om noe helt annet. Da glemmer han det som egentlig er saken....

Mannfolk er lette å distrahere :-).

Skrevet

Ho ho - jeg ser deg for meg med høygaffelen...

Skrevet

"Jeg er skvetten ovenfor politi og vektere og slikt også, selv når min samvittighet er gullende ren, og jeg intet galt har gjort."

Hi-hi.. jeg også! :-) I mitt tilfelle holdt det på å gå galt en gang jeg var ute og kjørte:

Onkel politi var på vei mot meg på andre siden av et lyskryss, og lyset var i ferd med å skifte fra grønt til gult. Jeg tenkte jeg skulle ta det som "drosjegrønt" og fise over før det ble rødt, men da jeg oppdager onkel blir jeg helt kald og hiver meg på bremsen! Jeg kjørte vel i 50, så det ble en god bråbrems og stopp omtrent midtveis ut i krysset...

Heldigvis var det ingen biler bak meg, det rakk jeg ikke å sjekke først.. kunne gått gæernt ja!

..og - gratulerer med utvidet leiekontrakt ;-)

serendipity
Skrevet

Jeg har ikke spesielt mye autoritetsangst, bortsett fra for tollere. Selv om jeg ikke har nerver til å smugle en halv flaske vine engang uten å gå på rødt og tilstå, så kjennes det som de gransker meg og bagasjen med røntgensyn. Men jeg har aldri blitt stoppa enda, så vennene mine fatter ikke at jeg ikke tar sjansen. Men jeg hadde garantert pissa i buksa dersom jeg hadde tatt med for mye.

Jeg også!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...