Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mailina
Skrevet

Jeg har vært aktiv på nettsteder som spray og finnenvenn i tre år. Jeg har hatt kortere forhold i denne perioden både noen jeg har møtt der og også andre steder. Jeg synes likevel ofte at jeg ender oppe med vennskap. Jeg er glad i å skrive og skriver lange mailer. Får svar tilbake at jeg er en interessant dame osv. Går på date og fortsetter å maile og diskutere til det dør ut. Er nå inne i en slik fase, hvor jeg har mailet noen dager med en mann som er veldig interessant. Vi har vekslet bilder, og jeg fikk mail nå hvor han forteller at han setter veldig pris på mailene mine og ber meg skrive videre. Jeg lurer på om jeg er på vei inn i et slikt vennskapsforhold til.

Er det flere med denne erfaringen?

Skrevet

Nei, jeg kan ikke si det :-) Nå er jeg ikke i noen dating fase på nettet, men jeg har vært det tidligere. Det jeg mener å ha erfart, er at det kan ofte være greit å møtes på et tidlig tidspunkt. Jeg er (og var) som deg, glad i å skrive. MEN - det er ikke nødvendigvis sikkert at en person du kan maile masse med, er en person som tenner deg på en mer kjæreste-aktig måte! Kjemi kan til en viss grad måles i/med ord, men til syvende og sist er det kjemien man opplever når man treffes som er avgjørende. Mener nå jeg da.

Gjest mailina
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si det :-) Nå er jeg ikke i noen dating fase på nettet, men jeg har vært det tidligere. Det jeg mener å ha erfart, er at det kan ofte være greit å møtes på et tidlig tidspunkt. Jeg er (og var) som deg, glad i å skrive. MEN - det er ikke nødvendigvis sikkert at en person du kan maile masse med, er en person som tenner deg på en mer kjæreste-aktig måte! Kjemi kan til en viss grad måles i/med ord, men til syvende og sist er det kjemien man opplever når man treffes som er avgjørende. Mener nå jeg da.

Det går kanskje litt på min selvtillit, men jeg har følelsen av at menn opplever meg ikke attraktiv som kvinne, bare som et intellektuelt vesen. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Det går kanskje litt på min selvtillit, men jeg har følelsen av at menn opplever meg ikke attraktiv som kvinne, bare som et intellektuelt vesen. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Tror jeg skjønner hva du mener. Vel, jeg tror fremdeles at løsningen (kanskje for deg og?) er å møtes FØR man føler at man har fått en ny venn.. Det må være kjærestespenning i lufta, ikke vennskap.

Jeg opplevde at de jeg mailet godt med, ikke nødvendigvis var de jeg syntes var kjekke/attraktive når jeg møtte de i RL.

Mulig du må satse mer på flørte-aspektet?

Gjest engel 49+
Skrevet

Det sprørs jo på hva du fremstiller deg selv som også!. Kanskej du satser på intellektet, hvis det er det du er mest trygg på. Må nok tillate deg selv å flørte litt, som andre har sagt.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...