Freya Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 i rosebedet! Grønne bladlus har infisert mitt nå så velstelte blomsterbed. Jeg sprayer dem med grønnsåpevann til krampa tar meg. Dø, ekle småkryp, døøøø! *føler det kravler og kryper på meg* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Bland inn litt rødsprit i blandingen din, det gjør vi. Du dør som..... eh - lus ) 0 Siter
Freya Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Bland inn litt rødsprit i blandingen din, det gjør vi. Du dør som..... eh - lus ) JEG dør? Iiik, skummelt! Men rødsprit? Blir ikke det sterkt for rosene da? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 JEG dør? Iiik, skummelt! Men rødsprit? Blir ikke det sterkt for rosene da? Det skulle være de dør ). Nei, det blir ikke for sterkt for rosene, det er mannen min som sprayer da. Når jeg tenker meg om så har han blitt rarere og rarere med årene ) 0 Siter
Freya Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Det skulle være de dør ). Nei, det blir ikke for sterkt for rosene, det er mannen min som sprayer da. Når jeg tenker meg om så har han blitt rarere og rarere med årene ) Hihi... Kanskje best å ikke ta sjansen. Blir i det minste ikke rusa av grønnsåpe. Jeg er så flink, husker til og med å vanne ute-potteplantene i år! I fjor plantet jeg ut en potte med margeritter, og noen uker senere kom jeg på at jeg kanskje skulle vanne dem. Da var det bare noen solbrente kvister igjen av dem. Akk ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.