Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest syk eller hva?
Skrevet

Det er langt til lege/legevakt fra hjemmet så jeg forsøker her i håp om noen vet hva dette kan være.

Jeg har vært svimmel og hatt hodepine i lengre tid, omtrent den siste uken, to ukene. Jeg har vondt i musklene i ansiktet og i kroppen, nesten sliten i kroppen/musklene. Jeg går svært ofte på do men tisser lite. Tørster mye.

Er veldig sliten og har spesielt vondt i nakken.

NOen med en ide? plis?

Skrevet

Kan du ikke ringe til legevakten og snakke med de/ be om å få snakke med legen? De har nok bedre mulighet for å gi deg gode råd om dette enn vi!

Ring!

Skrevet

Urinveisinfeksjon eller diabetes? Jeg synes du burde bestille en time hos legen,

lalala1365380457
Skrevet

har du prøvd å ta allergimedisin? min mor var trøtt/svimmel, vondt i kroppen, var til legen og de fant ut hun var allergisk. Kjøp deg zyrtec og ta en, kanskje det hjelper?

Skrevet

du må komme deg til legen fortest mulig. kan være alt fra et lite virus til ganske alvorlige greier. ikke så lurt å tippe på slikt....

Gjest Rusle
Skrevet

Du bør dra til lege selv om det er langt unna.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...