Gjest syk eller hva? Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er langt til lege/legevakt fra hjemmet så jeg forsøker her i håp om noen vet hva dette kan være. Jeg har vært svimmel og hatt hodepine i lengre tid, omtrent den siste uken, to ukene. Jeg har vondt i musklene i ansiktet og i kroppen, nesten sliten i kroppen/musklene. Jeg går svært ofte på do men tisser lite. Tørster mye. Er veldig sliten og har spesielt vondt i nakken. NOen med en ide? plis? 0 Siter
Kvinna Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kan du ikke ringe til legevakten og snakke med de/ be om å få snakke med legen? De har nok bedre mulighet for å gi deg gode råd om dette enn vi! Ring! 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Urinveisinfeksjon eller diabetes? Jeg synes du burde bestille en time hos legen, 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 har du prøvd å ta allergimedisin? min mor var trøtt/svimmel, vondt i kroppen, var til legen og de fant ut hun var allergisk. Kjøp deg zyrtec og ta en, kanskje det hjelper? 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 du må komme deg til legen fortest mulig. kan være alt fra et lite virus til ganske alvorlige greier. ikke så lurt å tippe på slikt.... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du bør dra til lege selv om det er langt unna. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.