Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 ..på f.eks StarTour, så plotter jeg inn 2 voksne og to barn under 2 år, og får opp alternative hoteller. Det står f.eks Leiligheter Cel Blau - SS+ 2-romsleil. for 2 pers. - 1 Ekstra senger Hva mener de med 1 ekstra seng, blir ikke småbarna regnet med? Det er vel ikke meningen at de skal sove i enkeltsengen sammen med mamma? Jeg tar ikke med noe annet enn paraplytrille heller, så noen vogn å sove i blir det ikke. Hvordan fungerer dette egentlig? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Da kan man leie reiseseng på hotellet, evt at ungene ligger andføttes i enkeltsengen. Men å reise med bare ei paraplytrille, det hadde ikke jeg gjort. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Da kan man leie reiseseng på hotellet, evt at ungene ligger andføttes i enkeltsengen. Men å reise med bare ei paraplytrille, det hadde ikke jeg gjort. Oi, ok, gutten min blir 1 år neste uke, trenger han virkelig den store vogna? Andføttes i enkeltsenga er overhodet ikke noe alternativ med den marken der.. du mener det er standard at reisesenger leies ut? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Oi, ok, gutten min blir 1 år neste uke, trenger han virkelig den store vogna? Andføttes i enkeltsenga er overhodet ikke noe alternativ med den marken der.. du mener det er standard at reisesenger leies ut? Det er selvsagt et begrenset antall reisesenger på hotellet, så du bør forespørre ved bestilling. Det beste ang vogn, er å få tak i ei sportstrille m/liggestiliing og kalesje, billig på bruktmarked (300-400 kr). Reisetrillene er håpløse på stranda, for hjulene er så små at de borer seg ned i sanden. Ei sportstrille er også mer stabil, en ok soveplass, og du kan sette igjen vogna når du drar hjem (om du går for en eldre brukt variant). Vet flere som har gjort det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er selvsagt et begrenset antall reisesenger på hotellet, så du bør forespørre ved bestilling. Det beste ang vogn, er å få tak i ei sportstrille m/liggestiliing og kalesje, billig på bruktmarked (300-400 kr). Reisetrillene er håpløse på stranda, for hjulene er så små at de borer seg ned i sanden. Ei sportstrille er også mer stabil, en ok soveplass, og du kan sette igjen vogna når du drar hjem (om du går for en eldre brukt variant). Vet flere som har gjort det. Vogna vår har nedfellbar rygg og kalesje, brukte den på 2-ukers tur til Japan, og lillegutt sov godt i den om dagen. Mener ikke at han skal sove i den om natten, men den må da være grei? 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vi reiste i fjor med sønnen vår på 8 mndr. Vi ringte direkte til hotellet og spurte. Da vi kom, sto det reiseseng (maken til slik som selges her) klar. Helt ypperlig. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er selvsagt et begrenset antall reisesenger på hotellet, så du bør forespørre ved bestilling. Det beste ang vogn, er å få tak i ei sportstrille m/liggestiliing og kalesje, billig på bruktmarked (300-400 kr). Reisetrillene er håpløse på stranda, for hjulene er så små at de borer seg ned i sanden. Ei sportstrille er også mer stabil, en ok soveplass, og du kan sette igjen vogna når du drar hjem (om du går for en eldre brukt variant). Vet flere som har gjort det. hva med når det i hotellbeskrivelsen står "til bad: 500 m" betyr det nødvendigvis strand? Eller kan det være de mener basseng? Slipper ikke taket i deg jeg nå :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vogna vår har nedfellbar rygg og kalesje, brukte den på 2-ukers tur til Japan, og lillegutt sov godt i den om dagen. Mener ikke at han skal sove i den om natten, men den må da være grei? Jo, det spørs selvsagt på ungen også. Jeg synes at "ordentlige" vogner er mer stabile. Babyer beveger seg lite, men mobile ettåringer kan fort bekke hele vogna. Men ang. reiseseng, er det mange som har med seg en sånn seng, om hotellet ikke kan skaffe. Jeg så at Skeidar selger sånne for 299,- nå. Måtte bare nevne det, for jeg ble forundra over prisen 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 hva med når det i hotellbeskrivelsen står "til bad: 500 m" betyr det nødvendigvis strand? Eller kan det være de mener basseng? Slipper ikke taket i deg jeg nå :-) Det er sikkert stranda, ja - men jeg skal se om hotellet du nevnte er i katalogen.... *løpe* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jo, det spørs selvsagt på ungen også. Jeg synes at "ordentlige" vogner er mer stabile. Babyer beveger seg lite, men mobile ettåringer kan fort bekke hele vogna. Men ang. reiseseng, er det mange som har med seg en sånn seng, om hotellet ikke kan skaffe. Jeg så at Skeidar selger sånne for 299,- nå. Måtte bare nevne det, for jeg ble forundra over prisen Vi har en Carena, men den veier 10 kg, så det er lite aktuelt å ta med seg denne. Fikk tips om å ringe og be om reiseseng på forhånd, får prøve på det. Takk for hjelp! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er sikkert stranda, ja - men jeg skal se om hotellet du nevnte er i katalogen.... *løpe* å - så snill du er!!!! ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vi reiste i fjor med sønnen vår på 8 mndr. Vi ringte direkte til hotellet og spurte. Da vi kom, sto det reiseseng (maken til slik som selges her) klar. Helt ypperlig. Takk for tips! Er det lurt å bestille hotell med barnebasseng, eller er det unødvendig for to 1-åringer? Hva med restaurant på hotellet? Ikke alle jeg søker på har det, og med 500-900m til sentrum kan det bli litt å gå for å få seg mat..? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 å - så snill du er!!!! ) Hvor er hotellet? Katalogen ligger foran meg... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vi har en Carena, men den veier 10 kg, så det er lite aktuelt å ta med seg denne. Fikk tips om å ringe og be om reiseseng på forhånd, får prøve på det. Takk for hjelp! :-) Carena er grei sydenvogn, men om du tar den med, så tapp lufta ut av hjulene før reisen, og ha med pumpe. Hjulene kan eksplodere i lasterommet om de er fulle av luft. Vogn går utenom vanlig vektgrense. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 å - så snill du er!!!! ) Dette hotellet du nevnte ligger på Menorca? Da har det basseng og en del av bassenget er barnebasseng. Til bad(strand er nok det ja) er det 1,5 km. Det er nok spisesteder overalt, ikke bare i sentrum. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Carena er grei sydenvogn, men om du tar den med, så tapp lufta ut av hjulene før reisen, og ha med pumpe. Hjulene kan eksplodere i lasterommet om de er fulle av luft. Vogn går utenom vanlig vektgrense. Mente Carena reiseseng, og den veier 10 kg.. :-) Har Marco trillevogn. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Dette hotellet du nevnte ligger på Menorca? Da har det basseng og en del av bassenget er barnebasseng. Til bad(strand er nok det ja) er det 1,5 km. Det er nok spisesteder overalt, ikke bare i sentrum. Menorca ja, tusen takk! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Mente Carena reiseseng, og den veier 10 kg.. :-) Har Marco trillevogn. Ok, ja reisesenga er svintung Jeg aner ingenting om trillevogna, men den er sikkert bra! God tur, i alle fall! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Å, jeg kom på noe som var genialt for oss. Guttene var 1 og 3 år da vi reiste til syden, og vi kjøpte med oss to små oppblåsbare basseng, ca 70-80 cm i diameter. Disse ble mye brukt. der kunne de sitte leeenge med badeleker mens vi lå ved siden av i sola. Det nytter nemlig ikke å sitte i barnebassenget for å leke og plaske, det er som regel 40-80 cm dypt. Der er det artigst med armringer 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Å, jeg kom på noe som var genialt for oss. Guttene var 1 og 3 år da vi reiste til syden, og vi kjøpte med oss to små oppblåsbare basseng, ca 70-80 cm i diameter. Disse ble mye brukt. der kunne de sitte leeenge med badeleker mens vi lå ved siden av i sola. Det nytter nemlig ikke å sitte i barnebassenget for å leke og plaske, det er som regel 40-80 cm dypt. Der er det artigst med armringer Kjempelurt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.