Lillemus Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er sikkert stranda, ja - men jeg skal se om hotellet du nevnte er i katalogen.... *løpe* *Løpe*? Du er ikke i stand til å løpe... ;o) 0 Siter
Gjest modific Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Alle reiseselskapene har vel tilbud om babypakke, eller lignende, der du får reiseseng, evt. barnestol og paraplytrille på hotellet. Dette bestilles ved bestilling av reisen. 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Takk for tips! Er det lurt å bestille hotell med barnebasseng, eller er det unødvendig for to 1-åringer? Hva med restaurant på hotellet? Ikke alle jeg søker på har det, og med 500-900m til sentrum kan det bli litt å gå for å få seg mat..? Jeg synes ikke det er nødvendig med barnebasseng for små små barn. En voksen må jo uansett holde barnet i vannet, og da kan det jo likegodt være i et voksenbasseng. Mht restaurant, så er det vel alltid i det minste frokostrestaurant på hotellet. Hvis ikke, så er det vel mulighet for å stelle seg frokost selv. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 *Løpe*? Du er ikke i stand til å løpe... ;o) Jeg kom meg opp trappa, 'jaffal ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.