Gjest sandex Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Heisann! Er det noen plass man kan få tips til gode spørsmål for en natursti - barn opp til ca. 12-13-14 år... varierte og gode ?! Har tråla nettet - men er ikke god på det? noen snille sjeler som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Vi laget en natursti i fjor en gang og fant masse på nettet. Søkte bl.a. på natursti. Jeg vet at Grønn hverdag har flere typer opplegg. Se på www.gronnhverdag.no 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Vi laget en natursti i fjor en gang og fant masse på nettet. Søkte bl.a. på natursti. Jeg vet at Grønn hverdag har flere typer opplegg. Se på www.gronnhverdag.no Heisann! Hvilken søkemotor bruker du? Jeg bruker startsiden - og finner absolutt INGEN forslag til spørsmål til natursti Tror jeg er helt håpløs. Fant heller ingenting på linken din... 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 http://www.miljolare.no/aktiviteter/by/natur/bn14/ Her ser det ut som du får hele opplegget, har ikke sjekket så veldig nøye. Ang. søkemotor så anbefaler jeg google Hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Heisann! Hvilken søkemotor bruker du? Jeg bruker startsiden - og finner absolutt INGEN forslag til spørsmål til natursti Tror jeg er helt håpløs. Fant heller ingenting på linken din... Husker ikke hvilken søkemotor vi brukte da. Prøvde på kvasir nå, og fant bl.a. www.skogselskapet.no og blekkulf. Har ikke tid til å sjekke dem ut nå. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 http://www.miljolare.no/aktiviteter/by/natur/bn14/ Her ser det ut som du får hele opplegget, har ikke sjekket så veldig nøye. Ang. søkemotor så anbefaler jeg google Hilsen Heisann! Takk for hjelpen, men det fantes ingenting på denne siden heller - bare teoretisk info 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.