Gå til innhold

Dagens LOST-episode...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av diverse grunner fikk jeg bare med meg bruddstykker av dagens LOST-episode. Fikk med meg hovedgreia med disse tallene og sånn tror jeg, men hadde blitt superkjempeglad hvis noen kunne skrive et lite sammendrag av hva som skjedde.

Gjest mas mas mas
Skrevet

Det finnes da hundrevis av "lost sider" å lete opp på nettet, med info om alle episoder.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det finnes da hundrevis av "lost sider" å lete opp på nettet, med info om alle episoder.

Oj, så hygelige vi var i kveld da!

Gjest Helt lost i dag jeg også
Skrevet

Ja kan noen fortelle? Jeg fikk bare med meg små stykker jeg også.

Mulig vi kan gå inn på TVNorge siden å se der.

Skrevet

De tallene brakte ulykke med seg. Han med krøllene hadde fått dem av en psykiatrisk pasient som igjen hadde fått dem av en australier. Den franske damen, Roussou hadde havnet på øya pga de tallene også. Altså tallene brakte lykke til dem som brukte dem men ulykke for alle rundt dem.

Hm, forsto du det;o)

Gjest lost er ut
Skrevet

Oj, så hygelige vi var i kveld da!

I kveld er det fotball som gjelder.

Skrevet

De tallene brakte ulykke med seg. Han med krøllene hadde fått dem av en psykiatrisk pasient som igjen hadde fått dem av en australier. Den franske damen, Roussou hadde havnet på øya pga de tallene også. Altså tallene brakte lykke til dem som brukte dem men ulykke for alle rundt dem.

Hm, forsto du det;o)

Ja, det med disse tallene var det eneste jeg fikk med meg mellom amming, byssing og smokke-putting.

Skjedde det liksom ikke mer enn dette med tallene?

Skrevet

Ja, det med disse tallene var det eneste jeg fikk med meg mellom amming, byssing og smokke-putting.

Skjedde det liksom ikke mer enn dette med tallene?

nei :o)

Skrevet

nei :o)

Flashbacks fra Hurleys liv, fikk du med deg de?

Skrevet

Flashbacks fra Hurleys liv, fikk du med deg de?

ja, det fikk jeg men jeg synes ikke de flashbackene er spennende. Ødelegger litt av serien for meg, jeg vil bare se hva som skjer på øya.

Skrevet

ja, det fikk jeg men jeg synes ikke de flashbackene er spennende. Ødelegger litt av serien for meg, jeg vil bare se hva som skjer på øya.

Jeg synes de er ålreite jeg - gir mer dybde til hver av karakterene. :-)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Ehm...da har du jo ikke skjønt filla av serien, egentlig...de danner jo hele bakgrunnen for det som skjer på "øya"...ingen flashbacks, ingen LOST

Skrevet

Ehm...da har du jo ikke skjønt filla av serien, egentlig...de danner jo hele bakgrunnen for det som skjer på "øya"...ingen flashbacks, ingen LOST

Joda, jeg har skjønt det. Men jeg synes det er mye mer spennende med det som skjer på øya og blir irritert over alle flashbackene.

Skrevet

Jeg synes de er ålreite jeg - gir mer dybde til hver av karakterene. :-)

Det syns jeg også, Gemini.

Og de har sin grunn - det vil vi få se utover i serien :)

Alt henger sammen på en måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...