Åsemor Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Av diverse grunner fikk jeg bare med meg bruddstykker av dagens LOST-episode. Fikk med meg hovedgreia med disse tallene og sånn tror jeg, men hadde blitt superkjempeglad hvis noen kunne skrive et lite sammendrag av hva som skjedde. 0 Siter
Gjest mas mas mas Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det finnes da hundrevis av "lost sider" å lete opp på nettet, med info om alle episoder. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det finnes da hundrevis av "lost sider" å lete opp på nettet, med info om alle episoder. Oj, så hygelige vi var i kveld da! 0 Siter
Gjest Helt lost i dag jeg også Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ja kan noen fortelle? Jeg fikk bare med meg små stykker jeg også. Mulig vi kan gå inn på TVNorge siden å se der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 De tallene brakte ulykke med seg. Han med krøllene hadde fått dem av en psykiatrisk pasient som igjen hadde fått dem av en australier. Den franske damen, Roussou hadde havnet på øya pga de tallene også. Altså tallene brakte lykke til dem som brukte dem men ulykke for alle rundt dem. Hm, forsto du det;o) 0 Siter
Gjest lost er ut Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Oj, så hygelige vi var i kveld da! I kveld er det fotball som gjelder. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 De tallene brakte ulykke med seg. Han med krøllene hadde fått dem av en psykiatrisk pasient som igjen hadde fått dem av en australier. Den franske damen, Roussou hadde havnet på øya pga de tallene også. Altså tallene brakte lykke til dem som brukte dem men ulykke for alle rundt dem. Hm, forsto du det;o) Ja, det med disse tallene var det eneste jeg fikk med meg mellom amming, byssing og smokke-putting. Skjedde det liksom ikke mer enn dette med tallene? 0 Siter
Gjest LOST-fan Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 I kveld er det fotball som gjelder. Les dette, kanskje det hjeper: http://blogg.tvnorge.no/lost/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ja, det med disse tallene var det eneste jeg fikk med meg mellom amming, byssing og smokke-putting. Skjedde det liksom ikke mer enn dette med tallene? nei ) 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 nei ) Flashbacks fra Hurleys liv, fikk du med deg de? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Flashbacks fra Hurleys liv, fikk du med deg de? ja, det fikk jeg men jeg synes ikke de flashbackene er spennende. Ødelegger litt av serien for meg, jeg vil bare se hva som skjer på øya. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Les dette, kanskje det hjeper: http://blogg.tvnorge.no/lost/ Takker og neier. 0 Siter
Gjest lost er ut Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Les dette, kanskje det hjeper: http://blogg.tvnorge.no/lost/ Aldri i livet 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 ja, det fikk jeg men jeg synes ikke de flashbackene er spennende. Ødelegger litt av serien for meg, jeg vil bare se hva som skjer på øya. Jeg synes de er ålreite jeg - gir mer dybde til hver av karakterene. :-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 ja, det fikk jeg men jeg synes ikke de flashbackene er spennende. Ødelegger litt av serien for meg, jeg vil bare se hva som skjer på øya. Ehm...da har du jo ikke skjønt filla av serien, egentlig...de danner jo hele bakgrunnen for det som skjer på "øya"...ingen flashbacks, ingen LOST 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ehm...da har du jo ikke skjønt filla av serien, egentlig...de danner jo hele bakgrunnen for det som skjer på "øya"...ingen flashbacks, ingen LOST Joda, jeg har skjønt det. Men jeg synes det er mye mer spennende med det som skjer på øya og blir irritert over alle flashbackene. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg synes de er ålreite jeg - gir mer dybde til hver av karakterene. :-) Det syns jeg også, Gemini. Og de har sin grunn - det vil vi få se utover i serien Alt henger sammen på en måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.