Gå til innhold

Kjære gud...

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

...hvis du bryr deg om lykken i dette ringe hjem: La Liverpool vinne!

;o)

*krysser fingre på vegne av en mann som ser kampen på puben - og som sikkert ikke får puste akkurat nå*

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

13

• Mrs. Wallace

10

• Sofline

10

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Oi! Er det 3-3 nå? Sist jeg sjekka lå de under 3-0!

Heia LFC :D

Mrs. Wallace
Skrevet

Oi! Er det 3-3 nå? Sist jeg sjekka lå de under 3-0!

Heia LFC :D

Nå er det straffekonk.

Alle sammen nå: "You'll never walk alone"

*krysser fingrene så de hvitner*

Skrevet

Så det er derfor kjæresten ikke har ringt i kveld. Fotball: den fjerde statsmakt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå er det straffekonk.

Synger med jeg og.. Selv om jeg ikke er så superint. selv =)

Gjest pist her
Skrevet

Nå er det straffekonk.

greit at gubben skulle se kampen, men å la være å si hvor og hva.. da blir man litt sur. Han sa han skulle til en kompis å se kampen, da jeg ringer sitter han på bup og drikker i lag med en hel gjeng gutter og ser på kampen. Greit nok det om han kunne vært ærlig fra begynnelsen av.Jeg ble pottesur. Jeg har ikke noe i mot at han drar å ser kamp med gutta , men kan han ikke si det som det er..!! pist pist pist

Skrevet

greit at gubben skulle se kampen, men å la være å si hvor og hva.. da blir man litt sur. Han sa han skulle til en kompis å se kampen, da jeg ringer sitter han på bup og drikker i lag med en hel gjeng gutter og ser på kampen. Greit nok det om han kunne vært ærlig fra begynnelsen av.Jeg ble pottesur. Jeg har ikke noe i mot at han drar å ser kamp med gutta , men kan han ikke si det som det er..!! pist pist pist

Var det min mann ville han fått kjeft når han kom hjem. Det er da bare tåpelig å lyve om sånt. Mannfolk!! Min pleier i stedet å bli hjemme og la det gå utover meg når han er sur over et tap.

Mrs. Wallace
Skrevet

Noe så inn i granskauen spennende!

Har sendt sms til mannen: "du kan komme hjem når du vil, om du trenger en uke til å feire, er det helt greit!"

;oD

Mrs. Wallace
Skrevet

Men spiller det noen rolle om han ser kampen hos kompiser eller på pub?

Da ligger det vel noe annet bak, at dere har hatt problemer med sånt før?

Skrevet

Jeg så eldstemann på tv og hørte brølet hans :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Spiller han på Liverpool? ;)

Skrevet

Dette tar jeg som et tegn på at sambo er blid når han kommer hjem. :D Og det er bra, for gretten sambo er kjedelig å mase på.

Skrevet

Det kan jo hende at han faktisk hadde tenkt å se kampen hos en kompis, men så sa kompisen "nei, vi stikker på puben og ser istedet".

Lurer egentlig på hvor min sambo er nå... men han har bilen, så noe pils er det iallefall ikke.

Skrevet

Spiller han på Liverpool? ;)

Nei, han var på en pub og så på ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er bare moderat fotballinteressert (eller kanskje litt over snittet for kvinner, og litt under for menn) - men dette var så inn i h%¤#& spennende!

Har verken negler eller stemme i behold - og det som gjør meg ekstra glad, er tanken på hvor utrolig glad mannen min må være akkurat nå.

;oD

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, han var på en pub og så på ;o)

Ikke langt i fra altså.. Hi hi ;)

Skrevet

Ikke langt i fra altså.. Hi hi ;)

Han er nok ikke så flink nei. Spiller på annetlaget til et oslolag, trener et guttelag og er ganske fotballgal.

Mrs. Wallace
Skrevet

Brød og sirkus...

*rister på hue*

Whatever turns you on - right?

Gjest pist nu
Skrevet

Men spiller det noen rolle om han ser kampen hos kompiser eller på pub?

Da ligger det vel noe annet bak, at dere har hatt problemer med sånt før?

Ja litt mer bak en som så. Jeg er syk og han har jobbet mye i det siste, så han lovet være mer hjemme.Han sa han skulle til kompisen å se kamp, ikke drikke sånn at han ikke kom seg hjem. Han kjørte dit og det er 3 mil så han kan da ikke komme hjem i kveld. Når han drikker glemmer han sted og tid. Han kaller meg også stygge ting når han er full, men da når jeg tar han på løgner der og da. Nu har jeg ikke sagt et ord, bare la på når jeg skjønte hva som skjedde. Hva skjer nu? jeg prater ikke til han på dagevis. Passelig straff!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...