Gå til innhold

Plastblomster på kirkegården

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venninnen til moren min døde i fjor, og hun ønsket seg asfalt på graven fordi hun ikke belaste barna med gravstellet som hun selv hatet. Men jeg tror ikke hun fikk det. (Desverre døde hun alt for tidlig, og barna er ennå for små til å stelle grav.)

Mrs. Wallace

Jeg synes at det rett og slett er usmakelig å sette en norm for hvordan andre sørgende skal stelle for sine.

Kan du ikke konsentrere deg om den du er deg for, og la andre ordne som de vil og kan?

Hvor vil du sette grensen hen, da? Plastblomster? Kosedyr? En viss mengde ugress?

Sørg for din egen sorg og la andre ta seg av sin.

Gjest sol og regn

Tenk deg en gammel dame som skal stelle graven til mannen sin...først må hun i del hele tatt klare og komme seg til kirkegården, deretter bære en stor kanne med vann fra springen og bort til grava som kan være på annen ende av gravlunden. Tror du det er lett?

Det kan være mange grunner, men vi har ikke noe med hvordan andre steller gravene sine.

Annonse

Gjest fælt

Jeg synes at det rett og slett er usmakelig å sette en norm for hvordan andre sørgende skal stelle for sine.

Kan du ikke konsentrere deg om den du er deg for, og la andre ordne som de vil og kan?

Hvor vil du sette grensen hen, da? Plastblomster? Kosedyr? En viss mengde ugress?

Jeg har ikke tenkt å fortelle sørgende hvordan de skal sørge eller stelle gravene til sine kjære, jeg bare lurte på om det bare er jeg som er så sær at jeg ikke synes noe om falske blomster på en grav.

Å ha en mening er lov, å leke kirkegårdspoliti og fortelle andre hva jeg synes er noe helt annet.

Enig med deg, Mrs.Wallace.

Annonse

Gjest papirtiger

Kunne ikke vært mer enig!

Tenk å henge seg opp i noe slikt...usmakelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...