Mista nikket Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Er det noen som vet hvem som har orginalen til You never walk alone? Stor diskusjon i huset. Jeg mener det er en gruppe/artist fra 60 tallet, men samboen er totalt uenig, men har ikke noe forslag. Jeg vet at det er mange flinke her så jeg håper noen kan hjelpe meg å få slutt på diskusjonen. 0 Siter
Piraye Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 "you'll never walk alone" ble lagd av Richard Rodgers og Oscar Hammerstein II, til musikalen "Carousel" på Broadway i 1945. Og den ble spilt inn første gang 27 mars 1951 av Mitchell Ayres og hans orkester. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg aner ikke hvor gammel den er, men den er spilt inn av de fleste. Selv Elvis. When you walk through a storm, Hold your head up high, And don't be afraid of the dark. At the end of a storm, There's a golden sky, And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Though your dreams be tossed and blown.. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone... You'll never walk alone. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone... You'll never walk alone 0 Siter
Gjest McCartney Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Gruppen som hadde kjempesuksess med denne låte på 60-tallet, het "Gerry and the Pacemakers". De hadde også "Ferry Cross The Mersey". En gruppe i kjølvannet av Liverpool-soundet, hvor The Beatles var kongene. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Gruppen som hadde kjempesuksess med denne låte på 60-tallet, het "Gerry and the Pacemakers". De hadde også "Ferry Cross The Mersey". En gruppe i kjølvannet av Liverpool-soundet, hvor The Beatles var kongene. Da fik jeg nesten helt rett:-) Takk for svar 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Jeg aner ikke hvor gammel den er, men den er spilt inn av de fleste. Selv Elvis. When you walk through a storm, Hold your head up high, And don't be afraid of the dark. At the end of a storm, There's a golden sky, And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Though your dreams be tossed and blown.. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone... You'll never walk alone. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone... You'll never walk alone Liverpoolfansen levde opp til den teksten i går. Det lønner seg å holde håpet oppe. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 "you'll never walk alone" ble lagd av Richard Rodgers og Oscar Hammerstein II, til musikalen "Carousel" på Broadway i 1945. Og den ble spilt inn første gang 27 mars 1951 av Mitchell Ayres og hans orkester. At den var så gammel visste jeg ikke. Trodde den var fra 60 årene jeg. 0 Siter
Piraye Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 At den var så gammel visste jeg ikke. Trodde den var fra 60 årene jeg. Svoren liverpoolfan kjenner da opphavt til klubbsangen!! :-P (evt ble selv nysgjerrig og fant det på nettet lke før jeg skrev til deg...) 0 Siter
Gjest fniiis Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg aner ikke hvor gammel den er, men den er spilt inn av de fleste. Selv Elvis. When you walk through a storm, Hold your head up high, And don't be afraid of the dark. At the end of a storm, There's a golden sky, And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Though your dreams be tossed and blown.. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone... You'll never walk alone. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone... You'll never walk alone Liverpool-fansen synger altså om en liten lerkefugl? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.