Gjest Qgal Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hei,dere kreative dolere ) Skal arrangere et utdrikningslag for en venninne og trenger forslag til noe hun kan få inn penger på. Har ikke lyst å sette henne til salg av bolle,kondom osv. Er det noen som har forslag til andre lure ting hun kan gjøre,uten at det er fullstendig utdritning? Blir veldig glad for forslag. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Samle sammen ting så hun kan sitte å selge lodder. Husk tillatelse fra det offentlige (politiet) 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jøss, hva er det for slags venninner hun har, som ikke kan spleise på finansieringen av utdrikningslaget? Det er bare teit og idiotisk med diverse inntektsbringende tiltak i et utdrikningslag. 0 Siter
Juneau Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Personlig synes jeg alle typer ideer a la de du etterlyser, innebærer et element av utdriting. Jeg fatter ikke at denne fjortis-humoren er morsomt for NOEN som har kommet seg over tenåringsstadiet. 0 Siter
Gjest Qgal Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jøss, hva er det for slags venninner hun har, som ikke kan spleise på finansieringen av utdrikningslaget? Det er bare teit og idiotisk med diverse inntektsbringende tiltak i et utdrikningslag. Dette var svar jeg fryktet å få ) Hadde jeg hatt råd,skulle jeg spandert hele utdrikningslaget selv... Ville helst ungått å ha med slike innslag,men noe må vi få inn litt penger på. Hun som skal drikkes ut har ikke så stor vennekrets slik at det blir fort veldig dyrt for de få som er med. Vi har planlagt aktiviteter som vi vet hun blir å synes er topp, fordi vi vet at hun har høye forventninger til dette. Vet hun blir veldig skuffet om det ikke blir slik hun forventer. Så derfor må vi tjene inn noe. Kan gjerne være noe vi alle gjør i fellesskap... 0 Siter
Gjest Qgal Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Personlig synes jeg alle typer ideer a la de du etterlyser, innebærer et element av utdriting. Jeg fatter ikke at denne fjortis-humoren er morsomt for NOEN som har kommet seg over tenåringsstadiet. Hvis du leser en gang til,så ser du at jeg skrev: Har IKKE lyst å sette henne til salg av bolle,kondom osv. Nettopp fordi jeg synes det er utdritning ) Lurte på om det var noen som hadde andre forslag som IKKE var utdritning.. Kunne kansje ordlagt meg litt bedre ) 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Dette var svar jeg fryktet å få ) Hadde jeg hatt råd,skulle jeg spandert hele utdrikningslaget selv... Ville helst ungått å ha med slike innslag,men noe må vi få inn litt penger på. Hun som skal drikkes ut har ikke så stor vennekrets slik at det blir fort veldig dyrt for de få som er med. Vi har planlagt aktiviteter som vi vet hun blir å synes er topp, fordi vi vet at hun har høye forventninger til dette. Vet hun blir veldig skuffet om det ikke blir slik hun forventer. Så derfor må vi tjene inn noe. Kan gjerne være noe vi alle gjør i fellesskap... Spising og drikking for deltagerne, blir vel ikke noe dyrere for hver enkelt enn om dere hadde gått ut på egenhånd en kveld? Aktiviteter utover det, som koster penger, kan da ikke utgjøre så store summer? Hvis bruden "pådrar" seg kostnader på en tusenlapp, og dere er f eks 6 personer i tillegg til henne, så blir det kr 167,- pr pers.... 0 Siter
Gjest Qgal Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Spising og drikking for deltagerne, blir vel ikke noe dyrere for hver enkelt enn om dere hadde gått ut på egenhånd en kveld? Aktiviteter utover det, som koster penger, kan da ikke utgjøre så store summer? Hvis bruden "pådrar" seg kostnader på en tusenlapp, og dere er f eks 6 personer i tillegg til henne, så blir det kr 167,- pr pers.... Kostnadene på aktivitetene er faktisk oppe i ca.3-400 pr.pers. Da kommer all mat og drikke(lunch+middag) i tillegg + transport mellom aktivitetene. Blir fort en tusenlapp pr.pers og det er det faktisk ikke alle som har råd til... 0 Siter
Shanna Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Da venninna mi skulle gifte seg kjøpte vi noen blomster som hun solgte(til en litt høyere pris) til folk da vi gikk mellom aktivitetene. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Kostnadene på aktivitetene er faktisk oppe i ca.3-400 pr.pers. Da kommer all mat og drikke(lunch+middag) i tillegg + transport mellom aktivitetene. Blir fort en tusenlapp pr.pers og det er det faktisk ikke alle som har råd til... Nei vel, da gaper dere vel over for mye da. Utdrikningslag blir temmelig patetiske når man driver med alle dumme inntektsbringende tiltak. Har inntrykk av at dette er mest forekommende når bruder skal drikkes ut. Når brudgommer drikkes ut, så deler kompisene på regningen og bruker tiden til å ha det moro. Ferdig med det. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Da venninna mi skulle gifte seg kjøpte vi noen blomster som hun solgte(til en litt høyere pris) til folk da vi gikk mellom aktivitetene. Kan tro det ga inntekter som monnet litt.... 0 Siter
Gjest legg listen lavere Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Har vært med på ganske mange utdrikningslag, og aldri noen hvor ikke vennene kan spandere det det koster på bruden. Man får legge listen akkurat der man har råd, jeg ville mye heller spist og drukket godt med venninnene mine hjemme hos en av dem, uten dyre aktiviteter, enn å vite at de hadde satt i gang med noe de ikke hadde råd til, eller måtte tjene i inn penger på. Jeg har vært med på utdrikningslag som er dyre, og de som er rimelige, de som har mange deltakere og de som har ganske få. Selvsagt må man tilpasse seg hva de forskjellige har råd til. Noen ganger har det vært en liten gruppe som har gjort en dyrere aktivitet med bruden (feks på spa), og så har vi møtt resten etterpå og disse har hatt mye lavere utgifter. Det er naturlig at man ønsker å betale mer for bestevenninnens fest, enn for en mer perifer venninne. Jeg synes all slikt salg er utdummende og teit, jeg. 0 Siter
poke Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Nei vel, da gaper dere vel over for mye da. Utdrikningslag blir temmelig patetiske når man driver med alle dumme inntektsbringende tiltak. Har inntrykk av at dette er mest forekommende når bruder skal drikkes ut. Når brudgommer drikkes ut, så deler kompisene på regningen og bruker tiden til å ha det moro. Ferdig med det. Ikke alltid..... Mannen min var i utdrikningslag hos en kompis sist helg. De betalte 400 pr pers for ei dame som dansa på bordet og kledde seg HELT naken. Gjett hvem som har vært sur hele uka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.