Gjest gift i snart ti år Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har en plan om å skaffe barnevakt og avale med mannens arbeidsgiver slik at han får beskjed om å innfinne seg på xx hotell (det er troverdig med hans type jobb) til en viss tid. Når han kommer på hotellet, får han beskjed om å gå til rom xx, og ta-daa, der er jeg, og forfører ham herfra til evigheten. Ettersom alt annet er tatt vare på, trenger han ikke bekymre seg for noe - annet enn å nyte. Hva synes dere? 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Kjempeidé! Kjør på - dette blir uforglemmelig! *litt misunnelig* 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Du selv er vel den rette til å vurdere om din mann vil tenne på dette. Jeg synes det hørtes helt herlig ut, men jeg tviler på hvordan min mann hadde reagert. Han er ikke særlig romantisk av seg, og jeg hadde gremmes hvis det hadde blitt mislykket. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Kjempeidé! Kjør på - dette blir uforglemmelig! *litt misunnelig* Hm. Åpner for uventa reaksjoner ... *bank-bank* Å, faen, er det bare deg! 0 Siter
flisa Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hm. Åpner for uventa reaksjoner ... *bank-bank* Å, faen, er det bare deg! Eller sint; "Hva i svarte, heite faan gjør du her!?" hehe 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ideen er isolert sett god, men den kan ikke ses løsrevet fra hvem mannen din er som person. Hvis dette er et "konsept" du er i tvil om han vil like, kan det hele bli en fryktelig nedtur. 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Eller sint; "Hva i svarte, heite faan gjør du her!?" hehe Og når han da legger merke til at hun har den svarte neglisjeen på, så sier han: "Hva faen er det du tenker på - få på deg klærne, for svarte.." Festlig situasjon, ja. 0 Siter
flisa Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Og når han da legger merke til at hun har den svarte neglisjeen på, så sier han: "Hva faen er det du tenker på - få på deg klærne, for svarte.." Festlig situasjon, ja. "Hvor er unga?" - og "skjønner du ikke at jobben min er viktig, din sexfrustrerte røy!" *knegg* 0 Siter
Gjest liker å glede meg Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Kommer helt an på mannen din. Jeg elsker å glede meg, se frem til og planlegge hyggelige ting, og ville blitt snytt for dette hvis en bursdag, en romantisk helg eller andre slike ting skulle være en overraskelse. Så personlig ville jeg likt å få beskjed på forhånd om at en romantisk / erotisk helg på hotell ventet, gjerne at alt praktisk (mht bestilling transport, barnevakt osv) var ordnet, men at jeg fikk lov til å glede meg et par dager, ihvertfall. 0 Siter
Gjest ben reddik fy fasan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jobben går kjerringa en høy gang, så jeg ville blitt rimelig skuffa. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Kjempeidé! Kjør på - dette blir uforglemmelig! *litt misunnelig* Her var det ikke mange som er enige med svaret ditt Gyda, men det er jeg! :-) Hva slags menn er det disse andre har da, hvis de ville klaget over et så ekstremt tydelig tegn på at nå blir det sex! ;-) 0 Siter
libra Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg er 99% sikker på at min kjære ville satt stor pris på noe sånt. Jeg selv ville heller ikke blitt veeeeldig lei meg for en sånn opplevelse :-) 0 Siter
Gjest sikkert bra Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Tror min mann hadde likt det, særlig for han har etterlyst litt mer intiativ fra meg, både på sex-fronten og ellers (at ikke det alltid er han som finner på ting, bestiller reiser, restauranter, lager avtaler) Hmm., kanskje jeg skal slå til med noe tilsvarende. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Syns det var en kjempelur ide jeg. Jeg hadde iallfall blitt glad om kjæresten min gjorde noe sånt mot meg 0 Siter
flisa Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jobben går kjerringa en høy gang, så jeg ville blitt rimelig skuffa. *ler* 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hadde mannen min gjort noe slikt for meg, så skulle han fått "bursdagspresangen" sine med en gang selv om det ikke var bursdagen hans ;O) Om jeg hadde gjort det for ham, så hadde han nok satt pris på det, men kanskje hadde det sneket seg inn en liten tanke om "hva kan dette koste da, tro?" ;O) 0 Siter
Gjest Voffor? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg synes det er en dårlig idé. Hvorfor det? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jaaaa!!! Jeg har gjort noe liknende og kjæresten var meeeeget fornøyd!! Go for it!!! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hvorfor det? Det er ikke sikkert det passer for den andre. Hvis han er engasjert i jobben sin kan det bli nedtur med kona. Ikke sikkert han er i stemning. Kanskje han vil være med å bestemme. At det ikke er den dagen osv Synes det er å presse seg på. Kan jo ikke akkurat bare gå derfra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.