Gjest Voffor? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det er ikke sikkert det passer for den andre. Hvis han er engasjert i jobben sin kan det bli nedtur med kona. Ikke sikkert han er i stemning. Kanskje han vil være med å bestemme. At det ikke er den dagen osv Synes det er å presse seg på. Kan jo ikke akkurat bare gå derfra. I see your point. Det er en viss risiko. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Her var det ikke mange som er enige med svaret ditt Gyda, men det er jeg! :-) Hva slags menn er det disse andre har da, hvis de ville klaget over et så ekstremt tydelig tegn på at nå blir det sex! ;-) Hehe! Ja du har så rett, så rett, morsan. Fint at du er enig med meg - og etterhvert så har jo flere blitt det, da. (Og så skimter jeg jo ironien i svarene til meg )) 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hehe! Ja du har så rett, så rett, morsan. Fint at du er enig med meg - og etterhvert så har jo flere blitt det, da. (Og så skimter jeg jo ironien i svarene til meg )) Ja, enig i begge deler! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.