Gå til innhold

Forføres du av dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Voffor?
Skrevet

Det er ikke sikkert det passer for den andre. Hvis han er engasjert i jobben sin kan det bli nedtur med kona. Ikke sikkert han er i stemning. Kanskje han vil være med å bestemme. At det ikke er den dagen osv Synes det er å presse seg på. Kan jo ikke akkurat bare gå derfra.

I see your point. Det er en viss risiko.

Skrevet

Her var det ikke mange som er enige med svaret ditt Gyda, men det er jeg! :-)

Hva slags menn er det disse andre har da, hvis de ville klaget over et så ekstremt tydelig tegn på at nå blir det sex! ;-)

Hehe!

Ja du har så rett, så rett, morsan. Fint at du er enig med meg - og etterhvert så har jo flere blitt det, da.

(Og så skimter jeg jo ironien i svarene til meg :o))

Skrevet

Hehe!

Ja du har så rett, så rett, morsan. Fint at du er enig med meg - og etterhvert så har jo flere blitt det, da.

(Og så skimter jeg jo ironien i svarene til meg :o))

Ja, enig i begge deler! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...