Ørkenvandreren Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Søk på "psykososial" på google så får du opp mange lettleselige linker. I all korthet dreier det seg om en problemstilling/situasjon som berører en persons psykiske _og_ sosiale situasjon. Begrepet kan derfor brukes i en mengde situasjoner; Arbeidsmiljø/konflikter, traumebearbeiding, osv. 0 Siter
Gjest sofies verden Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Beklager at jeg ler, men hvorfor skriver du inn/ut??? Mente du å skrive u/t (som betyr uten tekst)? Hilsen en som fikk en god latter 0 Siter
Gjest kindyblue Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Beklager at jeg ler, men hvorfor skriver du inn/ut??? Mente du å skrive u/t (som betyr uten tekst)? Hilsen en som fikk en god latter fort inn og ut... 0 Siter
Gjest kindyblue Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Beklager at jeg ler, men hvorfor skriver du inn/ut??? Mente du å skrive u/t (som betyr uten tekst)? Hilsen en som fikk en god latter Flott at det skal så lite til for å glede andre (0: 0 Siter
Gjest sofies verden Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 fort inn og ut... Synes den var morsom ja, takk for en god latter ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.