Gå til innhold

Servietter med trykk

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Er det noen som har peiling på hvor man kan bestille servietter med trykk?

Vi skal holde konfirmasjonm og konfirmanten ønsker servietter med trykk. Hadde det selv til min konfirmasjon.

Skrevet

Hva slags trykk? Servietter med mønster selges da overalt? Eller tenker du på personlig trykk?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hva slags trykk? Servietter med mønster selges da overalt? Eller tenker du på personlig trykk?

Jeg tenker på personlig trykk.

Hun vil det skal stå:

X's konfirmasjon

Dato 2005

Skrevet

Jeg tenker på personlig trykk.

Hun vil det skal stå:

X's konfirmasjon

Dato 2005

Og hun er sikker på at hun vil at folk skal tørke bort matrester og snørr med navnet hennes? ;o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Og hun er sikker på at hun vil at folk skal tørke bort matrester og snørr med navnet hennes? ;o)

Trykket skal være i det ene hjørnet på servietten, da. Skal ikke være over det hele....))

Men ja, hun har så veldig lyst på slike servietter. Og da må jeg jo prøve å få tak i det da....))

Skrevet

Jeg synes det er betydelig verre med de som har bilder av barna el. på stearinlys....

Skrevet

Jeg synes det er betydelig verre med de som har bilder av barna el. på stearinlys....

*Grøss* Tenk å tenne på sine egne barn da?! Usj.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg tastet inn "servietter med trykk" på google og dette var treff nr 3. Har ikke sjekket siden, da! :-)

http://www.bryllupsbutikken.no/script/bryllup/bysvis.pl?id=296328jIoA0N&vindu=hoved&subvindu=liste&subkat=20

Hilsen temporær og sporadisk vikar for Linkeline! :-)

Denne har jeg funnet på nett tidligere. Etter som jeg ser er det kun "bryllups-motiver". Det tror jeg ikke konfirmanten har så veldig lyst på....))

Men takk allikevel.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Denne har jeg også prøvd.

De kunne ikke levere med sølvtrykk og den skrifttypen hun ville ha. Hun har selv funnet ut at hun vil ha dette, det er ikke noe jeg hadde funnet på akkurat. Men det viktigste får nå være at hun blir fornøyd. Hun har nemlig brukt _laaang_ tid på å finne ut hvordan det skal pyntes, og hvilke farger det skal brukes.

Men den forrige linken var bra. Der har de det hun etterspør. Har bestillt allerede. Så tusen takk for hjelpen.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...