Tootsieroll1365380854 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det vet vi ikke enda, vel? Fikk ikke helt med meg gårdsdagens, men den kommer jo i reprise i dag. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Det vet vi ikke enda, vel? Fikk ikke helt med meg gårdsdagens, men den kommer jo i reprise i dag. Ikke jeg heller. Trodde jeg hadde gått glipp av det. Men hun sa jo: Jeg har ventet på deg, som om hun forventet at noen skulle drepe henne. Hva tror du? Har vi fått noen hint? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ikke jeg heller. Trodde jeg hadde gått glipp av det. Men hun sa jo: Jeg har ventet på deg, som om hun forventet at noen skulle drepe henne. Hva tror du? Har vi fått noen hint? Synes vi kun har fått hint om at det kan være hvem som helst. Alle har et eller annet som gjør at de kan være morderen. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Synes vi kun har fått hint om at det kan være hvem som helst. Alle har et eller annet som gjør at de kan være morderen. Ok. Da får jeg bare følge med. Men jeg er livredd for at videospilleren ikke slår seg på 1330... Skal på jobb. 0 Siter
Gjest ben reddik fy fasan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det var Dylan. Han skubba borti henne, og hun slo hodet i fallet. Der er svaret. Dylan flytter for øvrig snart til "the city", for å bo med bestemor. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Det var Dylan. Han skubba borti henne, og hun slo hodet i fallet. Der er svaret. Dylan flytter for øvrig snart til "the city", for å bo med bestemor. Hvordan vet du det? 0 Siter
Gjest ben reddik fy fasan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hvordan vet du det? Har sett alle episodene på australsk TV. TV2 ligger langt bak. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Har sett alle episodene på australsk TV. TV2 ligger langt bak. Ah.... Fantastisk. Jesse og Leah??? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ah.... Fantastisk. Jesse og Leah??? Slutt! Du vil da vel ikke vite det? Dreper jo all spenning, jo! 0 Siter
Gjest ben reddik fy fasan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Rhys tror etter hvert at det er Dani. Etterforskeren kommer hjem til the Sutherlands, og tar Rhys med til stasjonen. Der tilstår Rhys, for å beskytte Dani. Men etterforskeren sier at det bare er tull, og at Jade drepte Angie. Det viser seg etter hvert at det var Dylan, men han fikk hjelp av Jade og Kirsty til å "rydde opp", hvis du skjønner hva jeg mener. Du spør om Jesse og Leah; de krangler mye framover og forholdet går nedover. 0 Siter
Gjest ben reddik fy fasan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Slutt! Du vil da vel ikke vite det? Dreper jo all spenning, jo! Det går nedover. Jesse forlater Leahs unge, VJ, på stranda. Han føler også at Leah ikke slipper ham nok innpå seg. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Slutt! Du vil da vel ikke vite det? Dreper jo all spenning, jo! Du trenger jo ikke lese mer her. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Det går nedover. Jesse forlater Leahs unge, VJ, på stranda. Han føler også at Leah ikke slipper ham nok innpå seg. Det ante meg. Søren og. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Du trenger jo ikke lese mer her. Nei, JEG har jo vett nok til å ikke lese det, for min del må h*n avsløre så mye h*n bare vil. Var mer bekymret for at du skulle la deg lokke, og dermed gå glipp av en hel masse spenning ;O) 0 Siter
Gjest synsk Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvordan vet du det? Kirsty and Jade prøvde å dekke over mordet ved å flytte liket av Angie. De trodde faren hadde drept henne. Josh ble presset for penger av Angie og blir mistenkt for mord. Han flytter omsider fra byen. Irene og Paris finner sammen igjen. Alf innleder et forhold til Colleens "nye" datter. Rhys har noe på gang med Scotts mor. Scott sin familie tar over huset til Rhys. Scott flytter inn i "palasset". Noah og Hayley blir sammen igjen og gifter seg omsider men det varer kort for Noah blir skutt og dør. Kirsty gifter seg omsider med Kane og flytter inn i "slottet" 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Har sett alle episodene på australsk TV. TV2 ligger langt bak. Har de sluttet å lage home and away episoder? har hørt at den var en stor hit i australia også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.