favn Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Så du mner at dette var et useriøst innlegg fra hans side? Personlig så synes jeg det var klar tale på en måte som ikke kan missforstås, og at det ble fremført på en form som absolutt ikke er noe værre enn hva som er vanlig i slike forum. At man så missliker innholdet er ingen god grunn til å klubbe denne personen ned. Nei, regner med at fyren var seriøs på et politisk møte. Og i skjærende utakt med all kutyme og anstendighet som forventes og forlanges av en folkevalgt i dertil hørende foraer. Det er der det butter. 0 Siter
Goliath Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Nei, regner med at fyren var seriøs på et politisk møte. Og i skjærende utakt med all kutyme og anstendighet som forventes og forlanges av en folkevalgt i dertil hørende foraer. Det er der det butter. Nå har jeg hørt en del bystyre- og stortingsmøter - og formen der kan ofte være mer syrlig og sarkastisk enn hva som var tilfellet her. Men som noen andre nevner - kanskje pietistiske Kristiansand er noe mer fintfølende enn andre steder? Dog tror jeg at det var innholdet og ikke formen man reagerte på, og nettopp derfor blir det en feil måte å reagere på - synes jeg. 0 Siter
Gjest fyttigrisen Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ikke rart at man kniper sammen beina hvis man har en mann med sånne holdninger ihvertfall! Schtøgg ærn sikkert å! Ja, han var jævlig stygg å se på. Lyst tynn hentesveisaktig sveis. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ja, han var jævlig stygg å se på. Lyst tynn hentesveisaktig sveis. Ja da skjønner jeg at kona lukker igjen ). 0 Siter
favn Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Nå har jeg hørt en del bystyre- og stortingsmøter - og formen der kan ofte være mer syrlig og sarkastisk enn hva som var tilfellet her. Men som noen andre nevner - kanskje pietistiske Kristiansand er noe mer fintfølende enn andre steder? Dog tror jeg at det var innholdet og ikke formen man reagerte på, og nettopp derfor blir det en feil måte å reagere på - synes jeg. Velvel, jeg gir nå blanke i hva klovner sier og gjør land og strand rundt. Jeg er atskillig mer opptatt av at de folkevalgte retter seg etter alminnelig folkeskikk og den standarden som gjelder i dette landets politiske og offentlige foraer. Og mener det er helt riktig å reagere. Takk og lov at vi slipper russiske, italienske eller britiske tilstander :-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 bilde av fyren: http://www.fedrelandsvennen.no/multimedia/archive/00090/krever_miljotiltak_1_90222a.jpg 0 Siter
Goliath Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Velvel, jeg gir nå blanke i hva klovner sier og gjør land og strand rundt. Jeg er atskillig mer opptatt av at de folkevalgte retter seg etter alminnelig folkeskikk og den standarden som gjelder i dette landets politiske og offentlige foraer. Og mener det er helt riktig å reagere. Takk og lov at vi slipper russiske, italienske eller britiske tilstander :-) "Takk og lov at vi slipper russiske, italienske eller britiske tilstander :-)" Det er jeg VELDIG enig med deg i:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.