Gå til innhold

Sms-kvittering

Gjest hva menes med det??

Anbefalte innlegg

Gjest hva menes med det??
Skrevet

Jeg skal kjøpe nytt kontantkort, så driver å skjekker prisene, og på noen står det f.eks. SMS; 0,43, også står det SMS-kvittering: 0,43. Betyr det da at jeg må betale 0,86 for hver sms, siden jeg får kvittering hver gang, ELLER at man kan velge å få kvittering og dette koster da 0,43. Hva mener dere?

Miss seventy
Skrevet

Sms kvittering er noe du velger om du vil ha for noen eller for alle sms'er du sender. Det er kjekt av og til for å sjekke at mld kom frem til mottaker om det er noe viktig, men du vet jo ikke om vedkommende har lest den alikevel så.

Det er altså valgfritt.

Skrevet

Har du sjekket priser på telepriser.no? Der har du sammenligninger av alle selskapene. Jeg skifta fra abonnement til Mobyson forhåndsbetalt abonnement og kan anbefale dette. Du må selv passe på at du har betalt inn, så det er nesten som kontantkort, men billigere. Og servicen hos Mobyson har jeg bare godt å si om.

Gjest hva menes med det?
Skrevet

Har du sjekket priser på telepriser.no? Der har du sammenligninger av alle selskapene. Jeg skifta fra abonnement til Mobyson forhåndsbetalt abonnement og kan anbefale dette. Du må selv passe på at du har betalt inn, så det er nesten som kontantkort, men billigere. Og servicen hos Mobyson har jeg bare godt å si om.

Det står mellom Mobyson og talkmore. Men likte ikke at Mobyson stenger mobilen hvis man ikke bruker den på 45 dager... (er litt redd for det hvis jeg skal oppholde meg utenlands i en lengre periode-muligens)

Skrevet

Det står mellom Mobyson og talkmore. Men likte ikke at Mobyson stenger mobilen hvis man ikke bruker den på 45 dager... (er litt redd for det hvis jeg skal oppholde meg utenlands i en lengre periode-muligens)

Ja det har jeg ikke tenkt på. Men med min måte å bruke telefonen på så er 45 dager uten bruk utenkelig. Da ligger jeg i så fall i koma! :o)

Skrevet

Du betaler for kvitteringen uansett om du har kvittering på som standard, eller bare ber om det i enkelte tilfeller. Tidligere var kvittering gratis (kanskje det er det hos enkelte leverandører fortsatt?). Forståelig nok at de tar seg betalt, en kvittering belaster systemet like mye som en sms du sender.

Gjest Noe annet ville vært dumt
Skrevet

Du betaler for kvitteringen uansett om du har kvittering på som standard, eller bare ber om det i enkelte tilfeller. Tidligere var kvittering gratis (kanskje det er det hos enkelte leverandører fortsatt?). Forståelig nok at de tar seg betalt, en kvittering belaster systemet like mye som en sms du sender.

Du betaler ikke for kvittering når du ikke mottar det. Kun når du ber om kvittering.

Skrevet

Du betaler ikke for kvittering når du ikke mottar det. Kun når du ber om kvittering.

"Betyr det da at jeg må betale 0,86 for hver sms, siden jeg får kvittering hver gang" skrev trådstarteren.

Da går jeg ut fra at hun har satt opp sin mobil til å alltid gi kvittering på hver eneste sms. Det var dette jeg svarte ut fra.

Gjest Noe annet ville vært dumt
Skrevet

"Betyr det da at jeg må betale 0,86 for hver sms, siden jeg får kvittering hver gang" skrev trådstarteren.

Da går jeg ut fra at hun har satt opp sin mobil til å alltid gi kvittering på hver eneste sms. Det var dette jeg svarte ut fra.

videre skriver hun "ELLER at man kan velge å få kvittering og dette koster da 0,43."

og svaret er, man KAN velge om man skal motta kvittering eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...