Gjest noen som vet? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hvor på siden kan jeg finne ut hvor mye jeg har igjen av sperretiden min på mobilen? altså, mobilen min er sperret til netcom, men jeg vet ikke hvor lenge jeg har igjen. Syns siden deres er så dårlig...hvor kan jeg finne ut av det? Kanskje det er andre nettsider jeg også kan se det på? De kunne ikke se det over telefon, når jeg snakket med dem. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Vet ikke hvordan du kan finne ut hvor lenge det varer, men du kan jo låse den opp, hvis det er det du mener. Se link: http://www.unlock.no/ 0 Siter
Gjest kvitteringen Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 hvis du finner kvitteringen din så kan du selv enkelt regne ut når bindingstiden (det heter ikke sperretiden) er over meget dårlig av NetCom at de ikke kunne se det når du ringte dem, for de bør absolutt ha oversikten !! 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 hvis du finner kvitteringen din så kan du selv enkelt regne ut når bindingstiden (det heter ikke sperretiden) er over meget dårlig av NetCom at de ikke kunne se det når du ringte dem, for de bør absolutt ha oversikten !! fant ut av det på siden deres. Eller, skrev inn IMEI koden, også stod det at jeg fortsatt er innenfor bindigtiden, så ikke no å gjøre med dette.. 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Vet ikke hvordan du kan finne ut hvor lenge det varer, men du kan jo låse den opp, hvis det er det du mener. Se link: http://www.unlock.no/ Nja, har Ericsson, og da koster det 200 kr, så det gidder jeg ikke. Tror jeg har en måned igjen. Ska overleve det;) Men surt å reise på ferie å ikke kunne bruke mobilen...grrr. 0 Siter
Gjest det kan du vel ..... Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Nja, har Ericsson, og da koster det 200 kr, så det gidder jeg ikke. Tror jeg har en måned igjen. Ska overleve det;) Men surt å reise på ferie å ikke kunne bruke mobilen...grrr. Hvorfor kan du ikke bruke telefonen din når du er på ferie da ? 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hvorfor kan du ikke bruke telefonen din når du er på ferie da ? Fordi de landene jeg skal til, har ikke netcom dekning i.. suger maks! 0 Siter
Osiris Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 fant ut av det på siden deres. Eller, skrev inn IMEI koden, også stod det at jeg fortsatt er innenfor bindigtiden, så ikke no å gjøre med dette.. Det fins en omvei, forsøk på unlock.no ) 0 Siter
Osiris Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Vet ikke hvordan du kan finne ut hvor lenge det varer, men du kan jo låse den opp, hvis det er det du mener. Se link: http://www.unlock.no/ ooops, så ikke at du hadde lagt inn den lenken litt tidligere. Men en god lenke kan ikke nevnes for ofte. ) 0 Siter
Gjest Misfornøyd med NetCom i det siste Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg sendte mail til dem via nettsida deres en gang med samme sp.mål som deg, og fikk da svar på mail også. De som sitter på kundeservice på telefonen er ofte så ubrukelige att fy! Nå har nettsida deres forresten vært under oppdatering i nesten 2 uker og har fungert veldig dårlig. Tror den fungerer bra igjen nå. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 ooops, så ikke at du hadde lagt inn den lenken litt tidligere. Men en god lenke kan ikke nevnes for ofte. ) Ikke akkurat den største katastrofen om linken blir gjentatt:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 hvis du finner kvitteringen din så kan du selv enkelt regne ut når bindingstiden (det heter ikke sperretiden) er over meget dårlig av NetCom at de ikke kunne se det når du ringte dem, for de bør absolutt ha oversikten !! Men blir telefonen automatisk frigjort eller må det ringes inn? 0 Siter
Osiris Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ikke akkurat den største katastrofen om linken blir gjentatt:-) Enig! 0 Siter
Osiris Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Nja, har Ericsson, og da koster det 200 kr, så det gidder jeg ikke. Tror jeg har en måned igjen. Ska overleve det;) Men surt å reise på ferie å ikke kunne bruke mobilen...grrr. På den lenken som både mrxx og jeg har lagt inn så kan du enkelt få en kode til å oppheve bindingen på din telefon. Nok en gang: http://www.unlock.no 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Men blir telefonen automatisk frigjort eller må det ringes inn? Den blir ikke frigjort. Du må låne den opp selv, koden finner du på siden deres. (fant ut av det selv nå, må bare vente til bindigstiden er over) 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 På den lenken som både mrxx og jeg har lagt inn så kan du enkelt få en kode til å oppheve bindingen på din telefon. Nok en gang: http://www.unlock.no Nei, det går ikke. Har prøvd skjønnner du. http://www.unlockshop.no/phone_info.php?modell=SE_T610 Gidder ikke å stresse med alt dette, når det bare er en måned igjen av bindigstiden. Dessutten bruker de en måned på å fikse tlf også så... 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Den blir ikke frigjort. Du må låne den opp selv, koden finner du på siden deres. (fant ut av det selv nå, må bare vente til bindigstiden er over) Ok, spiller ingen rolle for meg, men jeg tror at min er låst, i tilfelle til Telenor. Men den hører jobben til, så derfor har det lite betydning for meg:-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Du må da for svingende vite når du kjøpte telefonen din. 0 Siter
villee Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Har du ikke sånn min side opplegg der? Da jeg hadde netcom kunne jeg hvor lenge igjen jeg var låst til netcom der.. 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Du må da for svingende vite når du kjøpte telefonen din. Trenger da ikke være frekk!! Vet når jeg kjøpte, men ikke nøyaktig dato, for svingende.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.