Gå til innhold

Jeg er i strålende humør

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Sitter her og smiler for meg selv og riktig koser meg. Kjempefornøyd. Livet er herlig, sola skinner (selv om det er iskaldt ute). Kollegene mine er blide, og kundene i telefonen er fornøyde.

Samboeren min er verdens beste. Barna mine er englebarn, selv exen og hans kone er fantastiske mennesker.

I dag skal jeg bake noe ekstra godt som vi kan ha med til hytta i helga.

Hadde jeg bare visst hvorfor jeg sitter her og er glad. Har jeg fått i meg noe skummelt? Det har ikke skjedd noe som helst spesielt. Jeg er bare veldig fornøyd i dag.

Måtte det vare... lenge.

Ørkenvandreren
Skrevet

For de fleste tror jeg det meste faktisk er bra - det tror jeg det er viktig å stoppe opp og reflektere over. Ofte.

Men mange har en lei tendens til å fokusere på de 10% som ikke er bra, de tingene man ikke har råd til, det man gjerne skulle ha opplevd, osv.

Bortkastet energi, spør du meg. Jeg går selv i den fellen av og til, men klarer da å speilvende og heller se på alt det som tross alt er positivt.

Kos deg med dagen din. :-)

Skrevet

For de fleste tror jeg det meste faktisk er bra - det tror jeg det er viktig å stoppe opp og reflektere over. Ofte.

Men mange har en lei tendens til å fokusere på de 10% som ikke er bra, de tingene man ikke har råd til, det man gjerne skulle ha opplevd, osv.

Bortkastet energi, spør du meg. Jeg går selv i den fellen av og til, men klarer da å speilvende og heller se på alt det som tross alt er positivt.

Godt sagt, ørkentraver:-)

Lips1365380508
Skrevet

Åh så godt å høre;) Får sånne "kick" jeg også av og til. Da har jeg lyst til å danse, sprette rundt, og jeg nyyyyyter det så lenge det varer. ;)

Kose deg masse i dag og på hytta =)

Skrevet

Du burde ha en skiftnøkkel i gull :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...