skorpionfisken Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Sitter her og smiler for meg selv og riktig koser meg. Kjempefornøyd. Livet er herlig, sola skinner (selv om det er iskaldt ute). Kollegene mine er blide, og kundene i telefonen er fornøyde. Samboeren min er verdens beste. Barna mine er englebarn, selv exen og hans kone er fantastiske mennesker. I dag skal jeg bake noe ekstra godt som vi kan ha med til hytta i helga. Hadde jeg bare visst hvorfor jeg sitter her og er glad. Har jeg fått i meg noe skummelt? Det har ikke skjedd noe som helst spesielt. Jeg er bare veldig fornøyd i dag. Måtte det vare... lenge. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 For de fleste tror jeg det meste faktisk er bra - det tror jeg det er viktig å stoppe opp og reflektere over. Ofte. Men mange har en lei tendens til å fokusere på de 10% som ikke er bra, de tingene man ikke har råd til, det man gjerne skulle ha opplevd, osv. Bortkastet energi, spør du meg. Jeg går selv i den fellen av og til, men klarer da å speilvende og heller se på alt det som tross alt er positivt. Kos deg med dagen din. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 For de fleste tror jeg det meste faktisk er bra - det tror jeg det er viktig å stoppe opp og reflektere over. Ofte. Men mange har en lei tendens til å fokusere på de 10% som ikke er bra, de tingene man ikke har råd til, det man gjerne skulle ha opplevd, osv. Bortkastet energi, spør du meg. Jeg går selv i den fellen av og til, men klarer da å speilvende og heller se på alt det som tross alt er positivt. Kos deg med dagen din. :-) Godt sagt, ørkentraver:-) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Åh så godt å høre;) Får sånne "kick" jeg også av og til. Da har jeg lyst til å danse, sprette rundt, og jeg nyyyyyter det så lenge det varer. Kose deg masse i dag og på hytta =) 0 Siter
flisa Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 For de fleste tror jeg det meste faktisk er bra - det tror jeg det er viktig å stoppe opp og reflektere over. Ofte. Men mange har en lei tendens til å fokusere på de 10% som ikke er bra, de tingene man ikke har råd til, det man gjerne skulle ha opplevd, osv. Bortkastet energi, spør du meg. Jeg går selv i den fellen av og til, men klarer da å speilvende og heller se på alt det som tross alt er positivt. Kos deg med dagen din. :-) Du burde ha en skiftnøkkel i gull 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.