Gå til innhold

FU: Styggeste banneord.

Anbefalte innlegg

Gjest Banner og sverter
Skrevet

Hva er det styggeste du kan si når du er skikkelig forbanna?

Jeg tør foreløpig ikke skrive hva jeg sier....

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

8

• laguna1365380434

5

• morsan

4

• Tottlå

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Slike ord kan jeg ikke!!!

Heeeeeeeelt sant! ; )

Gjest Banner og sverter
Skrevet

Slike ord kan jeg ikke!!!

Heeeeeeeelt sant! ; )

Da får du følge med litt her i denne tråden da så lærer du nok noen.

Gjest ben reddik fy fasan
Skrevet

Folk må få banne så mye de vil for min del (utenom i visse fora, hvor det vitner om useriøsitet), men jeg liker faktisk ikke *ordet* "fitte". Æsj.. Ikke i noen sammenheng!!

Skrevet

Da får du følge med litt her i denne tråden da så lærer du nok noen.

:)

laguna1365380434
Skrevet

"blodhore" er skikkelig stygt.. Og velbrukt der jeg er kommer fra, men relativt ukjent i Oslo, så den har imponert;) (ikke at jeg bruker det så ofte altså, men den kom vel ut i en eller annen sammenheng og den ble behørig påpekt som særskilt stygg, vulgær og uklingende;))

Gjest Banner og sverter
Skrevet

"blodhore" er skikkelig stygt.. Og velbrukt der jeg er kommer fra, men relativt ukjent i Oslo, så den har imponert;) (ikke at jeg bruker det så ofte altså, men den kom vel ut i en eller annen sammenheng og den ble behørig påpekt som særskilt stygg, vulgær og uklingende;))

Huff så stygt. Har ikke hørt det før.

Skrevet

Jeg prøver å unngå banning, og gjør det svært lite, men av og til smetter det inn en "jævlig" som et adjektiv i en setning selv om jeg ikke er sint.

Hvis jeg er skikkelig sinna er jeg nokså tradisjonell og trår til med "faen" eventult "faen i helvete", men som fotest klarer jeg med meg "forbannet dritt" , "pokker ta" eller noe tilsvarende! :-)

Ikke mye inspirasjon for en ihuga banner i mitt svar. med andre ord! :-)

Skrevet

Jeg prøver å unngå banning, og gjør det svært lite, men av og til smetter det inn en "jævlig" som et adjektiv i en setning selv om jeg ikke er sint.

Hvis jeg er skikkelig sinna er jeg nokså tradisjonell og trår til med "faen" eventult "faen i helvete", men som fotest klarer jeg med meg "forbannet dritt" , "pokker ta" eller noe tilsvarende! :-)

Ikke mye inspirasjon for en ihuga banner i mitt svar. med andre ord! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Huff så stygt. Har ikke hørt det før.

Jepp, den er stygg. Men som man spør får man svar..;)

Gjest Banner og sverter
Skrevet

Jepp, den er stygg. Men som man spør får man svar..;)

Ja jøss, jeg er forberedt på det meste her nå altså.

Skrevet

Hva med

- forpult rævhol

- forpult drittkjærring

skorpionfisken
Skrevet

Folk må få banne så mye de vil for min del (utenom i visse fora, hvor det vitner om useriøsitet), men jeg liker faktisk ikke *ordet* "fitte". Æsj.. Ikke i noen sammenheng!!

Enig det er det styggeste ordet jeg vet, selv om det kanskje ikke blir karakterisert som banning.

Gjest Banner og sverter
Skrevet

Hva med

- forpult rævhol

- forpult drittkjærring

Hva er forpult? At man har pula for mye liksom?

Gjest ben reddik fy fasan
Skrevet

Forresten.. En eks.venninnes (!!) kraftuttrykk var "ein drit". Ehh, ja. Hun kom fra Hallingdal.

Ein drit..

Skrevet

Hva er forpult? At man har pula for mye liksom?

Aner ikke, lærte det av min forrige x...

selv banner jeg svært lite, og om det glipper blir det vel

svarte faen eller fy faen

eller svarte hvelvete

Skrevet

Det styggeste jeg sier er jævla forpult fitte :o)

Ikke mye pent nei. Men jeg banner aldri når ungene er i nærheten.

laguna1365380434
Skrevet

Ja jøss, jeg er forberedt på det meste her nå altså.

Det kommer sikkert litt avhvert her etterhvert, skal du se..:-o

Desverre banner jeg nok mere enn gjennomsnittet, men det er mest sånn vanlig, kjedelig gjennomsnittsbanning...

Faen, faen i helvete, faen skjære/steike/ brenne/sprette..(mi ti!)kukk, helvete..osv..

Ikke om så faen sprakk( i helvete), om det da er snakk om benektelse av ting..

Man har jo innimellom noen mere sjeldne og med mere snert, men det er jo ikke de som oftest brukest, og jeg kommer ikke på noen særlig innovative nå..;)

Jeg er forøvrig god til å innsertere bannord inni andre ord og:-o

Blodhore er da sjelden brukt, selv av meg.. En gutt jeg kjenner ble kalt en "feig fitte" en gang, det var effektivt og fornærmende;)

Ellers kjenner jeg ingen som banner så mye som en amerikaner jeg vet av..Han hadde elleve F*** i en setning en gang, jeg telte.

Får følge med på tråden her, og ser om du får noe juicy og nytt!

:-)

Gjest Banner og sverter
Skrevet

Det styggeste jeg sier er jævla forpult fitte :o)

Ikke mye pent nei. Men jeg banner aldri når ungene er i nærheten.

Hva er egentlig forpult?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...