Gjest Banner og sverter Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hva er det styggeste du kan si når du er skikkelig forbanna? Jeg tør foreløpig ikke skrive hva jeg sier.... 0 Siter
Tottlå Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Slike ord kan jeg ikke!!! Heeeeeeeelt sant! ; ) 0 Siter
Gjest Banner og sverter Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Slike ord kan jeg ikke!!! Heeeeeeeelt sant! ; ) Da får du følge med litt her i denne tråden da så lærer du nok noen. 0 Siter
Gjest ben reddik fy fasan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Folk må få banne så mye de vil for min del (utenom i visse fora, hvor det vitner om useriøsitet), men jeg liker faktisk ikke *ordet* "fitte". Æsj.. Ikke i noen sammenheng!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Da får du følge med litt her i denne tråden da så lærer du nok noen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 "blodhore" er skikkelig stygt.. Og velbrukt der jeg er kommer fra, men relativt ukjent i Oslo, så den har imponert;) (ikke at jeg bruker det så ofte altså, men den kom vel ut i en eller annen sammenheng og den ble behørig påpekt som særskilt stygg, vulgær og uklingende;)) 0 Siter
Gjest Banner og sverter Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 "blodhore" er skikkelig stygt.. Og velbrukt der jeg er kommer fra, men relativt ukjent i Oslo, så den har imponert;) (ikke at jeg bruker det så ofte altså, men den kom vel ut i en eller annen sammenheng og den ble behørig påpekt som særskilt stygg, vulgær og uklingende;)) Huff så stygt. Har ikke hørt det før. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg prøver å unngå banning, og gjør det svært lite, men av og til smetter det inn en "jævlig" som et adjektiv i en setning selv om jeg ikke er sint. Hvis jeg er skikkelig sinna er jeg nokså tradisjonell og trår til med "faen" eventult "faen i helvete", men som fotest klarer jeg med meg "forbannet dritt" , "pokker ta" eller noe tilsvarende! :-) Ikke mye inspirasjon for en ihuga banner i mitt svar. med andre ord! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg prøver å unngå banning, og gjør det svært lite, men av og til smetter det inn en "jævlig" som et adjektiv i en setning selv om jeg ikke er sint. Hvis jeg er skikkelig sinna er jeg nokså tradisjonell og trår til med "faen" eventult "faen i helvete", men som fotest klarer jeg med meg "forbannet dritt" , "pokker ta" eller noe tilsvarende! :-) Ikke mye inspirasjon for en ihuga banner i mitt svar. med andre ord! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Huff så stygt. Har ikke hørt det før. Jepp, den er stygg. Men som man spør får man svar.. 0 Siter
Gjest Banner og sverter Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jepp, den er stygg. Men som man spør får man svar.. Ja jøss, jeg er forberedt på det meste her nå altså. 0 Siter
MarieLouis Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hva med - forpult rævhol - forpult drittkjærring 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Folk må få banne så mye de vil for min del (utenom i visse fora, hvor det vitner om useriøsitet), men jeg liker faktisk ikke *ordet* "fitte". Æsj.. Ikke i noen sammenheng!! Enig det er det styggeste ordet jeg vet, selv om det kanskje ikke blir karakterisert som banning. 0 Siter
Gjest Banner og sverter Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hva med - forpult rævhol - forpult drittkjærring Hva er forpult? At man har pula for mye liksom? 0 Siter
Gjest ben reddik fy fasan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Forresten.. En eks.venninnes (!!) kraftuttrykk var "ein drit". Ehh, ja. Hun kom fra Hallingdal. Ein drit.. 0 Siter
MarieLouis Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hva er forpult? At man har pula for mye liksom? Aner ikke, lærte det av min forrige x... selv banner jeg svært lite, og om det glipper blir det vel svarte faen eller fy faen eller svarte hvelvete 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det styggeste jeg sier er jævla forpult fitte ) Ikke mye pent nei. Men jeg banner aldri når ungene er i nærheten. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ja jøss, jeg er forberedt på det meste her nå altså. Det kommer sikkert litt avhvert her etterhvert, skal du se..:-o Desverre banner jeg nok mere enn gjennomsnittet, men det er mest sånn vanlig, kjedelig gjennomsnittsbanning... Faen, faen i helvete, faen skjære/steike/ brenne/sprette..(mi ti!)kukk, helvete..osv.. Ikke om så faen sprakk( i helvete), om det da er snakk om benektelse av ting.. Man har jo innimellom noen mere sjeldne og med mere snert, men det er jo ikke de som oftest brukest, og jeg kommer ikke på noen særlig innovative nå.. Jeg er forøvrig god til å innsertere bannord inni andre ord og:-o Blodhore er da sjelden brukt, selv av meg.. En gutt jeg kjenner ble kalt en "feig fitte" en gang, det var effektivt og fornærmende;) Ellers kjenner jeg ingen som banner så mye som en amerikaner jeg vet av..Han hadde elleve F*** i en setning en gang, jeg telte. Får følge med på tråden her, og ser om du får noe juicy og nytt! :-) 0 Siter
Gjest Banner og sverter Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det styggeste jeg sier er jævla forpult fitte ) Ikke mye pent nei. Men jeg banner aldri når ungene er i nærheten. Hva er egentlig forpult? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.