Gå til innhold

FU: Styggeste banneord.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

8

• laguna1365380434

5

• morsan

4

• Tottlå

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ramina

Jeg får bakoversveis over noen av kraftsalvene nedenfor her *ler*

Er nok forferdelig kjedelig der jeg da, prøver å ikke banne, oftest kommer det noe så tamt som "forbaskede bøttebalett", "svarte hæljeroa" eller noe i den duren.

Er jeg i det "riktige" hjørnet så blir det Fae..., helv....og slike - etter tråden å dømme - vanlige banneord.

;)

Gjest Banner og sverter

Jeg får bakoversveis over noen av kraftsalvene nedenfor her *ler*

Er nok forferdelig kjedelig der jeg da, prøver å ikke banne, oftest kommer det noe så tamt som "forbaskede bøttebalett", "svarte hæljeroa" eller noe i den duren.

Er jeg i det "riktige" hjørnet så blir det Fae..., helv....og slike - etter tråden å dømme - vanlige banneord.

;)

Veldig beskjedne banneord du bruker da.

Annonse

mil1365380270

Fy faen langt inn i innerste hælvete. Men jeg bare tenker det, så ille er det ;-) Ellers så kan jeg si faen, men det er ekkelt etter at jeg har sagt det, så det er ytterst sjelden. Forbannede drittsekk tror jeg er det styggeste jeg noen gang har sagt til noen. Og jeg mente det :-)

Gjest @riele

Eier altfor få hemninger når det gjelder å banne, og jeg nekter plent på at det er et tegn på dårlig ordforråd, heller det motsatte!

Favorittene nå for tiden er faen i kukstuka fitta, helvettes kukjævla møkkasatan, forpulte hårbaillball, faens imbesile skrumpkuk osv

Passer det bedre bruker jeg gjerne utenlandske banneord som merde/merda(dritt), vaffanculo (faen ta deg), fica (fitte), porco dio (***), porca madonna osv...

Men alt til sin tid :)

Eier altfor få hemninger når det gjelder å banne, og jeg nekter plent på at det er et tegn på dårlig ordforråd, heller det motsatte!

Favorittene nå for tiden er faen i kukstuka fitta, helvettes kukjævla møkkasatan, forpulte hårbaillball, faens imbesile skrumpkuk osv

Passer det bedre bruker jeg gjerne utenlandske banneord som merde/merda(dritt), vaffanculo (faen ta deg), fica (fitte), porco dio (***), porca madonna osv...

Skrumpkuk er herved adoptert :-)

Mary Poppins

Oi, dette var ikke for mine ører ;)

Annonse

Hva som blir betraktet som banning eller ikke kommer nok an på hvor man er i fra. Jeg har inntrykk av at fra Trøndelag og nordover så er språket mer fargerikt og det som kan være stygg bannskap på sør-vestlandet bare er å krydre språket andre steder. Sjøl tror jeg ikke jeg banner så mye, men det slipper nok ut et "helvete heller" og "ikke faen" når det er noe som gjør meg sint. Jeg kan ikke huske at jeg har bannet om en person, annet enn sånn: helvetes stabukk og lignende . Akkurat det blir veldig ikke regnet som så veldig mye bannskap.

Hva som blir betraktet som banning eller ikke kommer nok an på hvor man er i fra. Jeg har inntrykk av at fra Trøndelag og nordover så er språket mer fargerikt og det som kan være stygg bannskap på sør-vestlandet bare er å krydre språket andre steder. Sjøl tror jeg ikke jeg banner så mye, men det slipper nok ut et "helvete heller" og "ikke faen" når det er noe som gjør meg sint. Jeg kan ikke huske at jeg har bannet om en person, annet enn sånn: helvetes stabukk og lignende . Akkurat det blir veldig ikke regnet som så veldig mye bannskap.

Noen vil sa at "ja, jøss" er å banne, så jeg er helt enig i at "grensen" for hva som er banneord varierer! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...