Gå til innhold

Vold mot kvinner blir redusert

Anbefalte innlegg

Skrevet

jadajada - gni det inn :-) har sett det nå - hehe

Skrevet

"Da han var kommet ut av bystyret, forsterket han like godt uttalelsene.

- De andre snakker om vold i hjemmet. Jeg forteller noe om løsningen. Menn slår ikke fordi de har lyst. Det er en grunn til at de slår.

- Mener du dette?

- I min generasjon sto maten ferdig på bordet da vi kom hjem. Nå er det stress. Ektefeller kommer stresset hjem, og kvinner har ikke tid eller lyst. Det ene ordet tar det andre. Så skjer ting.

- Og dette mener du?

- La meg si det slik, både om hjemmevold og prostitusjon: Får du mat hjemme, blir du fornøyd. Da trenger du heller ikke gå så ofte til andre for å få mat. Noen må tørre å snakke løsninger. Dette er løsningen på en del av kvinnevolden. Jeg sier altså en del, sier Tore E. Olsen. "

http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/kristiansand/article284228.ece

Skrevet

"Da han var kommet ut av bystyret, forsterket han like godt uttalelsene.

- De andre snakker om vold i hjemmet. Jeg forteller noe om løsningen. Menn slår ikke fordi de har lyst. Det er en grunn til at de slår.

- Mener du dette?

- I min generasjon sto maten ferdig på bordet da vi kom hjem. Nå er det stress. Ektefeller kommer stresset hjem, og kvinner har ikke tid eller lyst. Det ene ordet tar det andre. Så skjer ting.

- Og dette mener du?

- La meg si det slik, både om hjemmevold og prostitusjon: Får du mat hjemme, blir du fornøyd. Da trenger du heller ikke gå så ofte til andre for å få mat. Noen må tørre å snakke løsninger. Dette er løsningen på en del av kvinnevolden. Jeg sier altså en del, sier Tore E. Olsen. "

http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/kristiansand/article284228.ece

Og han mener kanskje også at utearbeidende kvinner skal lage mat til mannen selv om han kommer hjem for henne...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...