Gjest fru flyttefot Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hei, jeg skal flytte nå og lurer på hvor i all verden man får tak i pappesker? Ser de ikke lenger i dagligvarebutikkene... Bor i Trondheim sentrum... 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 hvis du vil ha ordentlige og gode esker til å pakke i, så ta kontakt med flyttebyrå. De har i forskjellige størrelser som er fine. Ellers kan du jo bare spørre om f eks bananesker på dagligvarebutikkene, da. Husker at mange kom og spurte etter det da jeg jobbet på rema1000 før, som regel sto de bak på lageret, og ikke framme i butikken. Hvis du spør, kan de kanskje spare opp noen esker til deg, det husker jeg at vi gjorde innimellom. 0 Siter
Osiris Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Stikk innom en dagligvarebutikk og be om å få noen. Best fra morgenen av når de driver og fyller inn varer. Banankasser har ofte lokk også. 0 Siter
Gjest Går bra det shø Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Spør på rema eller bunnpris her i byen. Hvis dem ikek har, så sier dem når dukan hente, når dem har.. 0 Siter
Juneau Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Du får kjøpt noen utmerkede flytteesker hos Binders (tidligere Tybring Gjedde). De er også flatpakket, slik at transporten hjem til deg blir lettere :-) 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 I tillegg til dagligvarebutikker sliter jo alle andre butikker også med å bli kvitt esker, gjør de ikke det da? Europris, Nille, glassmagasin, interiørbutikker, Jysk, møbelforretning, bokhandlere, elektriske forretninger. For å nevne noen. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 De har noen skikkelige bra esker på Byggmakker. 0 Siter
Nikki Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Spør på rema eller bunnpris her i byen. Hvis dem ikek har, så sier dem når dukan hente, når dem har.. Gå på Platekompaniet i 2-tida en dag. Da har de sikkert rukket å tømme kassene, men ikke rukket å gjøre noe med dem. Synes å huske at det kommer mye varer på tirsdager. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 IKEA selger flyttekasser, trur eg... 0 Siter
Line Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Er bare å si fra i dagligvarebutikkene det, så setter de av for deg. Anbefaler bananeskene, for de er så lette å stable. 0 Siter
Gjest Går bra det shø Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Gå på Platekompaniet i 2-tida en dag. Da har de sikkert rukket å tømme kassene, men ikke rukket å gjøre noe med dem. Synes å huske at det kommer mye varer på tirsdager. jeg trenger ingen esker:P 0 Siter
Gjest flytteline Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Er selv på flyttefot, og jeg ble så lei av å mase om kasser i butikkene, at jeg tok turen til ikea og spanderte på meg rikelig med store, romslige flytte-kasser. De har lokk også, og er super-enkle å stable. Syns det var vel verd de to-tre hundrelappene det kostet. Å springe fra butikk til butikk er jo tidkrevende, og ikke særlig gøyalt når man har en ett-åring på slep, i mitt tilfelle. Anbefaler altså ikea. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.