Gjest CD-samler'n Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har mange CD'er av internasjonalt godt kjente artister. Jeg har spilt dem kun en elelr to ganger. Vet ikke hvorfor jeg kjøpte dem, sikkert pga et kjent navn. Men det er ikke min type musikk. Hvor mye kan jeg ta for en slik CD ved salg til venner og bekjente? De er som sagt kvalitetsmessig som nye. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Du gir den vekk! Så er du en hyggelig venn og bekjent å ha! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Er det noe som er vanskelig å få tak i : Blodpris. Er det noe som er lett å få tak i: Maks halv pris. 0 Siter
Gjest CD-samler'n Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 ChiengMai skrev (På 27.5.2005 den 8.47): Er det noe som er vanskelig å få tak i : Blodpris. Er det noe som er lett å få tak i: Maks halv pris. Jeg hadde tenkt på en femtilapp jeg da, for de jeg kjøpte til full pris. Billigcd'ene gir jeg bort. Da prøver jeg det jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.